Rozdíl mezi motorem SR20DE a SR20DET
Rozdíl mezi motorem SR20DE a SR20DET
Jaký je rozdíl v těchto motorech? Kromě toho turba. Nemá náhodou SR20DET menší kompresi a tudíž jiné písty? Díky
Re: Rozdíl mezi motorem SR20DE a SR20DET
rozdilu je mnoho. hlavne sr20de z jen z predokolek a je teda napric. sr20det jen z s14 je podelne (u nas v evrope).JardaDK píše:Jaký je rozdíl v těchto motorech? Kromě toho turba. Nemá náhodou SR20DET menší kompresi a tudíž jiné písty? Díky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Muze nekdo zasveceny rict jaky rozdil je mezi SR20DE a DET blokem, klikou ojnicema a pistama? Mimo jine komprese..zajimalo by me zda jdou casti zamenit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
obrazek de a det ojnic sem posilal streetracer asi pred rokem, det je ma tlustsi a asi i tezsi:)Mirek píše:Muze nekdo zasveceny rict jaky rozdil je mezi SR20DE a DET blokem, klikou ojnicema a pistama? Mimo jine komprese..zajimalo by me zda jdou casti zamenit.
jinak jsou ty motory asi o dost jiny. Ja jsem menil takovou cast ze strany motoru, kde je ulozena klika a ta cast byla jina nez na DET. Ale taky jde mozna o to, ze je hodne verzi sr20de a asi i vic DETu. Vsehcny sr20de z primery jsou tzv roller rocker, maji jinou hlavu a vacky nejsou kompatabilni.
Kazdopadne ale pisty a ojnice jsou zamenitelny.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
kluci a co vacky? Nema DE ostrejsi nez DET? Je mozna zamena jak se tady delala u CA motoru? (pouziva se saci vacka z CA16?)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
mimo ine de ma rozdelovac a det ma civky a nepasuje a ni kryt ventilu koly fajakm a cievkam a nema ani naznak vystupu na mazani na turbo
jinak kentoya ma jeden sr20de doma
jinak kentoya ma jeden sr20de doma
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900