Pár šílených projektů - Hot Rod, vyvařování total KO kastle

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Pár šílených projektů - Hot Rod, vyvařování total KO kastle

Příspěvek od 935Baby » 24.05.2007, 09:28

Toto jsem našel na UK 200SX foru:

Hot Rod s podvozkem a motorem z 200SX S13 :)

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=219069

Vyvařování KO kastle na jedné S13:

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=285498
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 24.05.2007, 09:40

ja mam v planu posadit na podvozek z te me stare 13ky vrsek ze 110R a udelat 130RS s technikou nissan :)

Ale ten hotrod vypada fakt suprove :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 24.05.2007, 11:10

Ten pan, co to vyvaruje neni normalni....vyridte mu to nekdo :-D :-D

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 24.05.2007, 18:26

Tohle se mi hlavou honí už nějakej ten rok. Po prarodičích sem dostal předválečnou Jawu minora a mám k ní jednu komplet náhradní kastli . . .
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 24.05.2007, 21:16

TY WAW TREBA SA DO TOHO DAŤ :wink:
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 24.05.2007, 22:30

NISMOO7 píše:TY WAW TREBA SA DO TOHO DAŤ :wink:
Ja bych rád ale nejsou love na další s13 :?
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.05.2007, 22:34

to já zase uvažuji o dvanástcettrosce na nissan podvozku

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 24.05.2007, 22:37

Kentoya píše:to já zase uvažuji o dvanástcettrosce na nissan podvozku
nemas cim vozit leseni?

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 24.05.2007, 22:38

Kentoya píše:dvanástcettrosce
:shock: :shock: :shock:
chceš bejt originalni? :-D
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 25.05.2007, 00:05

ty kentoya spravme CS pimp my ride :-D
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 25.05.2007, 06:23

to jo 1203 s pořádnám endžínem. Vepředu chromavaný ůzký kola a vzadu mangelesi s pořádnou bačkotou a hezky utopený a máš sragster jako sviňa :lol:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 25.05.2007, 07:50

To ja jsem uvazoval podobne, ale chtel jsem na podvozek dat kasltu ze 120... :-D

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25.05.2007, 07:55

Goodziller píše:To ja jsem uvazoval podobne, ale chtel jsem na podvozek dat kasltu ze 120... :-D
erko je hezci a je jen o 7 cm kratsi....vnejsi rozmery jsou na sirce o cca 7 cm uzsi u erka..ale pokud by se to orezalo na podlahu...da se krasne zuzit a diky sirokym napravam kola pasnou krasne do okruhovych RS blatniku :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 25.05.2007, 08:00

Nj, ale takhle nicit erko mi prijde barbarske, navis jedna rozpadla kastle 120 se mi vali pred garazi....

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 25.05.2007, 08:49

jen škoda že každej co má blbej nápad bydlí v jiný prdeli

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 118 hostů