Peca píše:Kentoya: 4-5 sekund, to jsi možná trochu přehnal, měl jsem na 400m 14.5 i s prokluzující spojkou a cukáním od 5-6 tisíc toček....nevíš čím to může být? Dělá mi to už i při tlaku 1.1. Nějaká šance že by to bylo svíčkama?
vyskúšaj si dať malú zbernú nádobku na podtlak! vstup podtlak hadička do nádobky a výstupná z nádobky musí mať spätný ventil tak je to riešene u 300zx
Kentoya píše:ty metry mi připadaly odhadem skoro na 250 ale prej to bylo 200 +- 10 metrů ale já to neměřil, ale beru to podle toho že kousek za lajnou jsem už řadil 4ku a to se mi zdá na 200 metrech brzo
No ja mam som mal podla G-Tech pri 76 kW na kolesach casy 0-200m 10.92s a na 400m 16.8s, takze tam muselo byt urco viac ako 200m.
P.S.: So sucasnym vykonom cez 100 kW na kolesach som este 0-400m neskusal.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
len k tomu cukaniu, co pisal kentoya aj niekdo iny:
tazko je to sposobovane akymkolvek boostkontrolerom, uz vobec nie manualnym. Aj keby fungoval tak ako nefunguje (keby narazovo otvaral wastegate) tak motor v ziadnom pripade necuka.
Ovela skor to bude problem zo zapalovanim alebo zmesou.
Ak chcete, dajte to do TECH FAQ a tam to mozeme pripadne podrobne prebrat.
raddy píše:len k tomu cukaniu, co pisal kentoya aj niekdo iny:
tazko je to sposobovane akymkolvek boostkontrolerom, uz vobec nie manualnym. Aj keby fungoval tak ako nefunguje (keby narazovo otvaral wastegate) tak motor v ziadnom pripade necuka.
Ovela skor to bude problem zo zapalovanim alebo zmesou.
Ak chcete, dajte to do TECH FAQ a tam to mozeme pripadne podrobne prebrat.
rady u mě je to nabeton MBC, ale ted to neřeším, vyměním actuator a nastavím ho na 1,2 a potom budu moct to nabeton potvrdit, zatím to téma necháme otevřený
kentoya: ja tam teda nakonec nebyl, ale nekdo psal, ze Autokseftaci dojeli az po sprintech. Tak nevim. Kazdopadne i podle casu na srazech neni ten Autokseftacky Sunny nic extra na to, co s tim maj udelane...
jagy píše:kentoya: ja tam teda nakonec nebyl, ale nekdo psal, ze Autokseftaci dojeli az po sprintech. Tak nevim. Kazdopadne i podle casu na srazech neni ten Autokseftacky Sunny nic extra na to, co s tim maj udelane...
To Sunny byl Blopy z Nisma. tedy alespoň myslím. Když jsem se ho ptal,co s tím má poladěný,tak říkal.že on nic,ale předchozí majitel s tím jezdil amatérský vrchy. Takže to vypadalo na kratší převody. No každopádně to jelo jak šalený. Jinak tím,že se měřilo ručně,tak se dalo hodně vydělat (i prodělat- ) na staru.... Takže ty časy berte s rezervou.