Cuká...
Cuká...
Můžete poradit pls?
Když při jízdě jen lehce lechtám plyn (podtlak někde na úrovni -0.8-0.6) tak to docela solidně cuká a to skoro v celém rozsahu otáček. Za studena i za tepla, s plnou nádrží i prázdnou. Zkusil jsem nové svíčky (iridia -> NGK BCPR7ES) a je to spíše trošku horší. Když přidám trochu víc plyn tak pohoda...
Když při jízdě jen lehce lechtám plyn (podtlak někde na úrovni -0.8-0.6) tak to docela solidně cuká a to skoro v celém rozsahu otáček. Za studena i za tepla, s plnou nádrží i prázdnou. Zkusil jsem nové svíčky (iridia -> NGK BCPR7ES) a je to spíše trošku horší. Když přidám trochu víc plyn tak pohoda...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Klidne by to mohla byt lambda sonda.
A stalo by za to zkusit i vycistit meřicí drátky v AFM a zkontrolovat předstih. Ale to jsou pouze spekulace. Mozna bude nekdo vedet podle tech priznaku co to presne je.
Ty dratky v AFM urcite neni na skodu cistit - ja co jsem to jednou cistil na svem aute tak se zlepsil znatelne chod. Bylo znat jak motor jde plynuleji, hladčeji. Pokud bude zajem o navod jak cistit AFM napisu - je potreba postupovat fakt velmi opatrne !!!
A stalo by za to zkusit i vycistit meřicí drátky v AFM a zkontrolovat předstih. Ale to jsou pouze spekulace. Mozna bude nekdo vedet podle tech priznaku co to presne je.
Ty dratky v AFM urcite neni na skodu cistit - ja co jsem to jednou cistil na svem aute tak se zlepsil znatelne chod. Bylo znat jak motor jde plynuleji, hladčeji. Pokud bude zajem o navod jak cistit AFM napisu - je potreba postupovat fakt velmi opatrne !!!
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
ako prve odpoj lambdu a vyskusaj. ak sa chod nezmeni, tak skontroluj tesnost vzduchovych hadic. A skontroluj nastavenie snimaca klapky TPS.
Pred cistenim najprv skontroluj vizualne stav snimaca, vacsinou je spina na nom vidiet.
Cistenie AFM je jednoduche, ale velmi opatrne. Vybrat snimac z telesa AFM, do nadoby naliat technicky benzin a jemnymi pohybmi v nom kruzit snimacom az sa ocisti. Nedotykat sa drotikov prstami ani nicim inym! Namiesto tech. benzinu je mozne pouzit aj ine odmastovacie latky, perchlor a pod.
Pred cistenim najprv skontroluj vizualne stav snimaca, vacsinou je spina na nom vidiet.
Cistenie AFM je jednoduche, ale velmi opatrne. Vybrat snimac z telesa AFM, do nadoby naliat technicky benzin a jemnymi pohybmi v nom kruzit snimacom az sa ocisti. Nedotykat sa drotikov prstami ani nicim inym! Namiesto tech. benzinu je mozne pouzit aj ine odmastovacie latky, perchlor a pod.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká...
podtlak by měl být na volnoběhu do -0,6bar,.. níže ne (při 850ot) pak je nějaký bordel v sání = něco přicpané
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
- user
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004, 21:27
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Mam dobre zkusenosti s cisticem na brzdy ve spreji... nemusi se nic rozebirat, akorat se sunada filtr a odpory se prostriknouraddy píše:ako prve odpoj lambdu a vyskusaj. ak sa chod nezmeni, tak skontroluj tesnost vzduchovych hadic. A skontroluj nastavenie snimaca klapky TPS.
Pred cistenim najprv skontroluj vizualne stav snimaca, vacsinou je spina na nom vidiet.
Cistenie AFM je jednoduche, ale velmi opatrne. Vybrat snimac z telesa AFM, do nadoby naliat technicky benzin a jemnymi pohybmi v nom kruzit snimacom az sa ocisti. Nedotykat sa drotikov prstami ani nicim inym! Namiesto tech. benzinu je mozne pouzit aj ine odmastovacie latky, perchlor a pod.
Máš nějakou značku toho přípravku?Řehy píše:Mam dobre zkusenosti s cisticem na brzdy ve spreji... nemusi se nic rozebirat, akorat se sunada filtr a odpory se prostriknouraddy píše:ako prve odpoj lambdu a vyskusaj. ak sa chod nezmeni, tak skontroluj tesnost vzduchovych hadic. A skontroluj nastavenie snimaca klapky TPS.
Pred cistenim najprv skontroluj vizualne stav snimaca, vacsinou je spina na nom vidiet.
Cistenie AFM je jednoduche, ale velmi opatrne. Vybrat snimac z telesa AFM, do nadoby naliat technicky benzin a jemnymi pohybmi v nom kruzit snimacom az sa ocisti. Nedotykat sa drotikov prstami ani nicim inym! Namiesto tech. benzinu je mozne pouzit aj ine odmastovacie latky, perchlor a pod.
200SX, Už je i technická, ale ještě chce poštelovat.
Re: Cuká...
Na volnoběh mám podtlak něco pod -0.7, je to ještě ok? Může být i nepřesný budík. A sání mám čisté, tedy alespoň část filtr > turboblázen píše:podtlak by měl být na volnoběhu do -0,6bar,.. níže ne (při 850ot) pak je nějaký bordel v sání = něco přicpané
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cuká...
je já ho měl taky takový před GO, po kompletním vyčištění a vyladění je -0,6 tak jak má být,,....Peca píše:Na volnoběh mám podtlak něco pod -0.7, je to ještě ok? Může být i nepřesný budík. A sání mám čisté, tedy alespoň část filtr > turboblázen píše:podtlak by měl být na volnoběhu do -0,6bar,.. níže ne (při 850ot) pak je nějaký bordel v sání = něco přicpané
když to saje někde falešný vzduch tak podtlak klesá směrem k 0
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
podtlak na volnobehu je velmi dobrym indikatorom stavu motora. Je vsak zavisly od miery uprav motora. Seriovy motor ma podtlak vyssi, kvoli vyssim restrikciam v sani. Upraveny motor (sanie, vacky atd) ma podtlak vzdy nizsi (smerom k nule), pri extremnejsich upravach vaciek podtlak klesa velmi vyrazne a motor viac nedokaze udrzat volnobeh, preto sa musia zvysit volnobezne otacky.
Seriovy motor ma podtlak skor -0.7 az -0.8bar, -0.6bar je hodnota normalna pre motor s volnym sanim a vyfukom.
Trhlina v sacom potruby sa nemusi vzdy prejavit na volnobehu, pri podtlaku moze byt uzavreta a otvory sa len pri pretlaku alebo opacne, hlevne trhliny v origos gumovych kolenach su zakerne.
Seriovy motor ma podtlak skor -0.7 az -0.8bar, -0.6bar je hodnota normalna pre motor s volnym sanim a vyfukom.
Trhlina v sacom potruby sa nemusi vzdy prejavit na volnobehu, pri podtlaku moze byt uzavreta a otvory sa len pri pretlaku alebo opacne, hlevne trhliny v origos gumovych kolenach su zakerne.
Tak problém se ještě zhoršil a už jsem z toho fakt na prášky. Nevím jestli to s tím souvisí, ale začlo to dělat ihned po výměně oleje. Motor se na volnoběh děsně klepe a auto má jiný zvuk, trochu jako subaru Tlak oleje ok, otáčky nekolísají, podtlak kolem -0.7. Při jízdě auto nejde do otáček, i na plný plyn se sotva dostanu na tlak 0.3 bar. Když to poprvé začlo dělat, zkoumal jsem hadice a trubky turbo > ECCS jestli není někde trhlinka, zkoušel jsem i zapojit trubky přímo turbo > ECCS bez IC, žádná změna. Přesto jsem preventivně omotal spojky trubek izolačkou....a přestalo to. Ujel jsem 15km, zastavil, vypnul, za 10 minut zapnul a dělalo to zas. Opět izolačka, spraveno, 10km, vypnuto, zapnuto, problém zas....a teď jsem se s tím sral 3 hodiny a nepřišel jsem na nic - vzduch prostě nemá kudy utíkat, trubky jsou ok a spojovací hadice jsem utěsnil a nic.....a stejně, jak tu někdo psal, pokud by to někde sálo falešný vzduch tak bude podtlak klesat k nule, neklesá. Ještě jsem zkoušel na radu Martina odpojit AFM a nastartovat a nenastartuju. Sundal jsem konektor z regulátoru volnoběhu a místo tří kontaktů (těch zdířek v konektoru) tam mám pouze dva, může se to projevit? Zítra ještě zkusím diagnostiku a odpojit tu lambdu. Jestli někoho něco napadá, sem s tím nebo mě už jebne, během zítřka to musím spravit :-/
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
pablo
to afm se muze projevit lebo ti nefunguje. ked tam na miesto 3 mas 2