kompletny popis moznych poskodeni piestov....

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Odpovědět
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

kompletny popis moznych poskodeni piestov....

Příspěvek od raddy »

....s obrazkami a vysvetlenim pricin a nasledkov, enjoy it

http://www.cabletiemotorsport.com/Pistons.pdf
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jen kdyby se nějakej překladatel obtěžoval a přeložil to pro strýčka kentoyu
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

strycko kentoya najde obrazok ktory sa najviac podoba na jeho poskodeny piest a strycko raddy mu prelozi tie kecy okolo :-D
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

ja to klidne prelozim, co za to? :-D
stranek to ma moc
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

článek 3.5.3 měl kenivruh
často vidím 3.9.1 popř 3.11.3
viděl jsem i 3.1.3

dík
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Tak k tomu 3.5.3 kedze sa to tykalo mojho motora, volny preklad toho co si myslim je podstatne.

Podla nich je taketo poskodenie najviac pravdepodobne kvoli "bordelu" v spalovacom priestore. Drobne ciastocky sa dostanu medzi kruzky a drazky v piestoch a postupne obrusuju ako kruzky tak aj tie drazky. Nakoniec je kruzok natolko oslabeny, ze sa zlomi a tieto ulomky sa potom volne hybu v tych drazkach a sposobuju tzv. "vyrazanie" materialu z piestu (ako napr. dlato).

Dalsi mozny dovod je GO robena sposobom, ze do vybehanych drazok piestou sa daju nove kruzky (alebo sa pouziju nespravne), ktore vsak maju velku volu na pohyb a tak sa casom mozu zlomit.

Ostatne dovody co tam popisuju mi pridu ako malo pravdepodobne (jeden je vymyvanie olejoveho filtra benzinom, dalsi zla instalacia kruzkov a posledny pouzitie nespravnych piestov).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

3.11.3

Viacmenej dovodom je vymyvanie oleja benzinom. To sposobi obrusovanie valca, piestu a kruzkov, co znecisti olej a tym sa potom to brusenie len zosilni a prenesie to aj do ostatnych casti motora (kluka, turbo, vacky aj ked vby tie castice mal vlastne zachytit filter).

Preco sa vymyva benzinom je nespravna zmes, zle zapalovanie (nezhori cela zmes), nedostatocny kompresny tlak (to vlastne tiez sposobi zle zhorenie zmesi ked sa nemylim). Posledny dovod sa tyka asi len dizlov. Narazanie piestu do hlavy sposobuje vibracie, ktore vyvolavaju nekontrolovane vstrekovanie nafty.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

dík
Odpovědět