ko s13 heeeeeeeeeeeeeelp
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
chybejici signal na primarni civce? Hmm, tak to muze mit jen 2 duvody - bud nejdou z nejake priciny impulsy z ECU do PT nebo do ECU nejde neco, co ma za ukol ty impulsy vyvolat. Pro kontrolu bych udelal toto: na vystupy z PT bych dal zarovky a jejich druhe vyvody bych spojil a pripojil na +12V. Na dalsi mereni by byla idealni logicka sonda, jeste lepsi osciloskop. Na dratech z ECU do PT musi jit zapalovaci impulsy. Puvodne jsem mel podezreni na spatny kontakt na nekterem z tech spolecnych vyvodu, ale pokud "vyrobis" spoustak na vstupu PT a jiskra jde, je tohle vsechno ok. At to nemusim hledat v textu - jinou ECU jste zkouseli?
P.S. Muj imobilizer zcela urcite odpojuje mimo jine i zapalovaci signal... Starter sam o sobe nestaci, to by se to auto dalo roztahnout/roztlacit, nezda se mi to... Nektere imobilizery nejaky z dulezitych vstupnich "malovykonovych" signalu zazemni a pak do vystupu nic nedostanes... Ale to uz je fakt o tom, projit si kontakty s tou sondou. Mam jednu takovou od Voltcrafta, zelena a cervena LED, chodi do 40MHz a ma tvar sondy s krokosvorkou na dlouhem kabelu na jednom a hrotem na druhem konci. Idealni pomocnik.
P.P.S. Strasne dulezite (!!!) je schema z manualu EF & EC-21, zmeril bych napeti na VSECH TECHTO DULEZITYCH VYVODECH (16, 43 a 49 ECU), zkontroloval ECCS Relay a PT Relay, teprve pak bych si zapojil ty zarovky a meril bych impulsy na vystupu z ECU do PT, z CAS do ECU. Neni moc veci, ktere mohou zpusobit, ze z vystupu ECU nejde jediny impuls do PT...
P.S. Muj imobilizer zcela urcite odpojuje mimo jine i zapalovaci signal... Starter sam o sobe nestaci, to by se to auto dalo roztahnout/roztlacit, nezda se mi to... Nektere imobilizery nejaky z dulezitych vstupnich "malovykonovych" signalu zazemni a pak do vystupu nic nedostanes... Ale to uz je fakt o tom, projit si kontakty s tou sondou. Mam jednu takovou od Voltcrafta, zelena a cervena LED, chodi do 40MHz a ma tvar sondy s krokosvorkou na dlouhem kabelu na jednom a hrotem na druhem konci. Idealni pomocnik.
P.P.S. Strasne dulezite (!!!) je schema z manualu EF & EC-21, zmeril bych napeti na VSECH TECHTO DULEZITYCH VYVODECH (16, 43 a 49 ECU), zkontroloval ECCS Relay a PT Relay, teprve pak bych si zapojil ty zarovky a meril bych impulsy na vystupu z ECU do PT, z CAS do ECU. Neni moc veci, ktere mohou zpusobit, ze z vystupu ECU nejde jediny impuls do PT...
Naposledy upravil(a) doublejay dne 26.06.2007, 21:38, celkem upraveno 2 x.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
imobilizer bloboval aj druhu polohu kluca aj to som prepojil a vstupne napajacie napetia na kontaktochsom tiez meral myslim ti ze ked zapnes kluc tak privedies + na niektore vyvodynaecu a na rele
inak to eccs rele je kde jasom nasel len to ing lere
inak to eccs rele je kde jasom nasel len to ing lere
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
-
- user
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004, 21:27
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: ko s13 heeeeeeeeeeeeeelp
impuls z CAS pro vstriky a civky neni spolecny, ne? Porad bych to typoval na ten CAS...
CAS-DALI SME TAM I POVODNE I JEDNO Z GARAZE I Z IWANOVEHO AUTA
TAK ISTO AJ ECU
MA niekto presnejsi popis cas jak funguje ze by som ho skusiol oklamat tak jak ten power tranzistor do ktoreho som dal moje impulzi a obysiel ecu
TAK ISTO AJ ECU
MA niekto presnejsi popis cas jak funguje ze by som ho skusiol oklamat tak jak ten power tranzistor do ktoreho som dal moje impulzi a obysiel ecu
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
oklamat cas sa ti asi nepodari, funguje na principe optickeho snimania polohy klukovky. Obsahuje kotuc s 360 otvormi, kde kazdy otvor reprezentuje 1st natocenia klukovky. Navyse 4 tieto otvory su ine ako ostatne a su ine aj navzajom a urcuju TDC pre kazdy piest. Ako sa toci vacka, kotuc prerusuje opticky luc a cas produkuje signal-impulzy s obdlznikovym priebehom, kde rovnake impulzy reprezentuju stupne natocenia klukovky a specialne impulzy (z odlisnych otvorov) reprezentuju TDC pre kazdy valec. Na zaklade tohoto vystupu ECU urci TDC pre 1. piest a zacne kalkulovat dobu predzapalu. Prave TDC pre 1. piest je podmienkou na to, aby ECU urcila cas prvej iskry. Ak tento signal do ECU nepride, ECU neda iskru.
UZ TO JEZDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
CHYBA V PUVODNY KABELAZI PROZRANE KABLE A DUSLEDEK SPATNE UKOSTRENIE POWER TRANZISTORA NA BAZU SA DA SIGNAL S ECU A TA SPRECHODNI EMITOR S KOLEKTOROM A TYM PRIVEDIE -POL NA CIEVKU ALE -POL NEBOL
CHYBA V PUVODNY KABELAZI PROZRANE KABLE A DUSLEDEK SPATNE UKOSTRENIE POWER TRANZISTORA NA BAZU SA DA SIGNAL S ECU A TA SPRECHODNI EMITOR S KOLEKTOROM A TYM PRIVEDIE -POL NA CIEVKU ALE -POL NEBOL
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
JINAKJESTE JEDNA OTAZKA STALE VYPISUJE KOD 21 ALE UZ JEZDI
JINAK DIKMOC RADDY ,IWAN,doublejay,A VSEM CO STE ODPISOVALI NEBO SE NADTYM ASPON ZAMYSLELI DIK
JINAK DIKMOC RADDY ,IWAN,doublejay,A VSEM CO STE ODPISOVALI NEBO SE NADTYM ASPON ZAMYSLELI DIK
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
k resetu ECU staci zvolit mod 3 a nasledne mod 4 a ECU je resetovanaraddy píše:co sa tyka chyby 21 skus na noc odpojit ecu a potom si nechaj znova vyblikat chyby.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
...nebo odpojit napajeni, spojit +pol drat auta s kostrou, aby se vybily zbytkove naboje a znovu pripojit...
Gratuluji k vyreseni (par prispevku vys jsem psal, ze nejprve jsem mel podezreni na nektery z tech spolecnych vyvodu, ten od PT je prvni na rade...). Takova ptakovina a jak to dokaze otravit zivot...
Gratuluji k vyreseni (par prispevku vys jsem psal, ze nejprve jsem mel podezreni na nektery z tech spolecnych vyvodu, ten od PT je prvni na rade...). Takova ptakovina a jak to dokaze otravit zivot...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...