Cuká...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Skus odpojit snimac teploty vody. Ten co ide do ECU.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Dnes jsem ráno nastartoval a bez problémů, nechal jsem to zahřát na 60 stupňů, jestli se něco nezačne dít při vyšší teplotě a pořád ok. Vypnu, zkusil jsem diagnostiku - 55. Zapnu, jdu se projet, 1.1 baru a krátkodobě jsem zkusil i 1.2 baru a vše ok, ani to necukalo při plynulém rozjíždění jak jsem popisoval v prvním příspěvku. Dojel jsem, nechal vychladnout, vypnu. Za 15 minut zkusím nastartovat a problém je zpět. ???
TPS ani lambdu jsem nezkoušel protože na tom horkém motoru se nedá nic dělat, mrknu na to odpoledne. Ale nenapadá už teď někoho něco? Těsnění pod hlavou to asi nebude když to jelo jako kráva při 1.2 baru ne?
TPS ani lambdu jsem nezkoušel protože na tom horkém motoru se nedá nic dělat, mrknu na to odpoledne. Ale nenapadá už teď někoho něco? Těsnění pod hlavou to asi nebude když to jelo jako kráva při 1.2 baru ne?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
spatny palivo?..necistoty v nadrzi?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
V-power racing.. Necistoty se tam nemají jak dostat, ale uz jsem mel mezitim 2x prazdnou nadrz tak to by se snad uz i vyplachly. Nechces se na to dojet mrknout?Mirek píše:spatny palivo?..necistoty v nadrzi?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
-
- user
- Příspěvky: 191
- Registrován: 19.12.2005, 07:26
- Bydliště: okr. Tábor
Tak se to ještě zhoršilo. Po jízdě 10km bez problémů, 10 min pauze a nastartování se problém zas projevil, tak jsem zkoušel vypojit čidlo teploty oleje, nastartovat, žádná změna, pak vakuovou hadičku z regulátoru tlaku paliva, taky nic. Pak jsem odpojil a zapojil konektory z power tranzistoru a teď to dělá to, že to sotva chytne, převaluje se to kolem 300 otáček a když nepřidám plyn tak to chcípne (po přidání plynu vylezou otáčky max na 500). Pak jsem ještě zkoušel odpojit lambdu, resetovat ECU, nastartovat při vypojené pojistce palivové pumpy i při odpojní samotného konektoru palivové pumpy a pořád to samé.
Chci zkusit vyměnit power tranzistor, cívky a pal. filtr a mrknout na pumpu jestli není zanesená. Jiné nápady?
Chci zkusit vyměnit power tranzistor, cívky a pal. filtr a mrknout na pumpu jestli není zanesená. Jiné nápady?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Co proměřit cívky na svíčkách jestli tedy už jsi to nedál. Podobný problém jsem měl na Sunnym odcházela pořád ´jedna svíčka a pak se zjistilo že je špatná cívka. Na 200sx jsem měl taky takový problém všechno jsem pročistil od paliv. filtro po svíčky a taky nic a zničewho nic se to stratilo a bylo to dobré tak jsem myslel že je to palivo
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
zmeril bych kompresi, pred docela dlouhou dobou jsi rikal ze jsi mel komprese mensi jak 9,5baru a buhvi co se s tim stalo od te doby...Peca píše:Jiné nápady?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
...to by mel nejvetsi problemy za studena. Ja mel pred go komprese pod 8 a startoval jsem za tepla i za studena na skrt. Palivovy filtr muzes na kratkodobe vyzkouseni obejit propojkou, teplotni cidlo i lambdu mame vylouceny, zkusil bych civky a PT. Pokud si dobre pamatuju, neco podobneho tu kdysi resil Sprinter a skoncilo to propalenim pistu (vadny PT, zapaloval, jak se mu chtelo). Porad se mi tam nelibi to "po zahrati"... Komprese se po zahrati zlepsi, vule se zmensi, orientacne bych to zmeril, ale moc na to neverim. Sazel bych na ten PT nebo svodove civky (civku).
Nemuze ti to delat Air regulator? Kdyz slapnes na plyn (otevres klapku), jde do motoru vzduch a nechcipne. Jestli AR neotevira na volnobeh, muze se to projevovat klidne i takhle. Vetsina AR, ktere jsem videl, byla zalepena usazeninami z oleje a otevirala a zavirala podle plotu, ne podle povelu z ECU.
Nemuze ti to delat Air regulator? Kdyz slapnes na plyn (otevres klapku), jde do motoru vzduch a nechcipne. Jestli AR neotevira na volnobeh, muze se to projevovat klidne i takhle. Vetsina AR, ktere jsem videl, byla zalepena usazeninami z oleje a otevirala a zavirala podle plotu, ne podle povelu z ECU.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
osobně mám nyní taky problémek, zatím jsem se s ním nezabýval, ale brzo na něj dojde řada, vždy mi to startovalo na škrt, a nyní mám problém nastartovat, a jediné co jsem udělal, bylo, že jsem vyměnil hlavu a vstřiky, jinak vše z bývalé hlavy jsem namontoval zpět tak a včil babo rad, budto jsou to vstřiky anebo se shodou okolností vyskytla nějaká chyba po odstavení motoru a přehození hlavy, a to by byla náhoda jako prase, ale možné to je, jinak půjdu přes power tranzistor a cívky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
dneska sem u peci byl, motor nereaguje na pojistku palivove pumpy....s vytazenou pojistkou se to chova uplne stejne jako s pojistkou zapojenou, ale pumpa slyset jde....motor nechce bezet ani v nouzovem rezimu, nepravidelny chod, taky bych to tipoval na PT nebo civky...na kabely sem se dival..konektory taky ok....tam by problem byt nemel...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde