studen?? start
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
studen?? start
kdy?? mi del??? dobu stoj? auto, tak po nastartov??n? vylezou ot??čky na 800, a hned spadnou na 400-500, tam se dr??ej nějakou dobu a po chvilce vylezou na 800, d?? se tomu pomoct ??l??pnut?m na plyn to ot??čky vyletěj, ale auto se jakoby zakuck?? ... po druhym se??l??pnut? plynu je v??e ok
co s tim?
co s tim?
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: studen?? start
No ja s tim mam neco podobneho. Kdyz nastartuju a neseslapnu plyn po tom co to chyti tak ty otacky jdou hodne dolu asi na tech 400 jak rikas, proste kdybych to nechal tak to snad i chcipne. Kdyz po nastartovani dvakrat za sebou proslapnu plyn k cca 1800 otackam tak pak je to ok. To prvni seslapnuty po nastartovani je snad ok ne? I kdyz by to melo po nastartovani okamzite drzet volnobezne otacky bez dotyku plynu. Ale ja to musim proslapnout i po druhe aby to nechciplo. Fakt to asi musi byt ty saci ventily. U me je to spojeno jeste s chvenim motoru, ne nejak velkym ale je pomerne o dost vetsi nez za teplaMartin_534 píše:kdy?? mi del??? dobu stoj? auto, tak po nastartov??n? vylezou ot??čky na 800, a hned spadnou na 400-500, tam se dr??ej nějakou dobu a po chvilce vylezou na 800, d?? se tomu pomoct ??l??pnut?m na plyn to ot??čky vyletěj, ale auto se jakoby zakuck?? ... po druhym se??l??pnut? plynu je v??e ok
co s tim?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Kolik vubec mate otacky na studeny volnobeh? Ja mam asi tak 1400 coz zarizuje air regulator aby se motor rychleji zahral. Takze Martine jak muzes mit za studena 800? Uz to podle me neni ok. Nebo mas tech 800 kdyz motoru nepomuzes plynem aby se vzpamatoval?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
To jsi meril na studenem motoru nebo na teplem motoru?Martin_534 píše:tak sem nechal změřit komprese a 10,2 - 10,2 - 9,7 - 10
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Ja myslel ze za studena se meri komprese puze kdyz chces zhistit stav ventilu (takove to mensi opotrebeni ktere po zahrati zmizne protoze se zvetsi zmensi vule)Katany píše:kompresi je nutny merit na studenym motoru, pri mereni za tepla vzdycky nameris lepsi hodnoty a skutecne se nedozvis jak na tom motor je.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Ked je motor zahriaty tak urcite budu hodnoty lepsie, ale pravdive. Ked budes merat za studena tak hodnoty budu nerealne. Motor netesni a vybehnu blbe hodnoty a nezistis tym ziadnu poruchu ako ventily, tesnenie, kruzky, atd. Podla mna nema zmysel merat kompresiu za studena. Nic ti to nepomoze. Ved aj ked motor pracuje tak ma nejaku prevadzkovu teplotu.
Ps. Staci si precitat hociaku technicku prirucku o motoroch a merani kompresie a za studena tam nic nebude.
Ps. Staci si precitat hociaku technicku prirucku o motoroch a merani kompresie a za studena tam nic nebude.
V cipe by problem byt nemal,ja som nikdy podobne problemy nemal. Kompresia sa meria vzdy za tepla, mimochodom.pistique píše:Martine skus dat naspat stary cip.... Mne to robi nieco podobne na stage1 ale chystam sa tam dat na nejaky cas naspat stary cip akonahle na to budem mat cas.....Martin_534 píše:tak sem nechal změřit komprese a 10,2 - 10,2 - 9,7 - 10
Skus este skontrolovat tlak benzinu a vyskusaj odpokit AFM a nastartovat bez neho...
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: