Objednavka summitracing.com 3
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Objednavka summitracing.com 3
Takze buky chce shift light, preto by bolo dobre, keby ste sa k nemu este niekto pridali
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Piste kto co chcete, napr. budiky, silentbloky, koncovky hadic (netypicke pre europu napr. 7/16 24 unf ), merac kompresie, regulator tlaku paliva, proporcny ventil na brzdovy tlak, atd.
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Piste kto co chcete, napr. budiky, silentbloky, koncovky hadic (netypicke pre europu napr. 7/16 24 unf ), merac kompresie, regulator tlaku paliva, proporcny ventil na brzdovy tlak, atd.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
k tomu SL musi byt nejaka jednotka ne? Na kolik to vyjde i s dovozem?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nemusi. Jeden drot ide na zem, druhy na spinanych 12V a treti na signal otacok co ide do ecu (alebo cievku ak je klasicky motor).Mirek píše:k tomu SL musi byt nejaka jednotka ne? Na kolik to vyjde i s dovozem?
Postovne zavisi kolko veci sa objedna, isty je manipulacny poplatok 24 USD.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Jestli sedej na nase vstrikovace tak je beru http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ale na to sa vykasli, to sa neoplati vozit. ved take predavaju v kazdej dobrej predajni cez gumove tesnenia.Vita.s13 píše:Jestli sedej na nase vstrikovace tak je beru http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Tak jsem koukal a docela potrebuju chladic oleje. Myslite ze se vyplati chladit i olej v prevodovce nebo je to zbytecne vyhroceny? http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Prevodovku nepotrebujes. Taku zataz tomu nedavas.Vita.s13 píše:Tak jsem koukal a docela potrebuju chladic oleje. Myslite ze se vyplati chladit i olej v prevodovce nebo je to zbytecne vyhroceny? http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
bacha na vec. napr. ja mam SL co sa napaja len na 12V a limit otacok sa nastavi podla vzrastu napatie od otacok v palubnej sieti. Funguje to celkom dobre, avsak ked zapne sirokop. lambdu, ktora taha 1.5A na vyhrievanie sondy, tak ide cely shift light doprdele a blika ako chce....Takze bacha aby to nebol tento system.kenivruh píše:Nemusi. Jeden drot ide na zem, druhy na spinanych 12V a treti na signal otacok co ide do ecu (alebo cievku ak je klasicky motor).Mirek píše:k tomu SL musi byt nejaka jednotka ne? Na kolik to vyjde i s dovozem?
Postovne zavisi kolko veci sa objedna, isty je manipulacny poplatok 24 USD.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nic sa neboj. System je taky ako pisem, maju tam k tomu manualraddy píše:bacha na vec. napr. ja mam SL co sa napaja len na 12V a limit otacok sa nastavi podla vzrastu napatie od otacok v palubnej sieti. Funguje to celkom dobre, avsak ked zapne sirokop. lambdu, ktora taha 1.5A na vyhrievanie sondy, tak ide cely shift light doprdele a blika ako chce....Takze bacha aby to nebol tento system.kenivruh píše:Nemusi. Jeden drot ide na zem, druhy na spinanych 12V a treti na signal otacok co ide do ecu (alebo cievku ak je klasicky motor).Mirek píše:k tomu SL musi byt nejaka jednotka ne? Na kolik to vyjde i s dovozem?
Postovne zavisi kolko veci sa objedna, isty je manipulacny poplatok 24 USD.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Ved prave taky nechcem,preto objednavam tento.Tento by mal byt asi najpresnejsi.raddy píše:bacha na vec. napr. ja mam SL co sa napaja len na 12V a limit otacok sa nastavi podla vzrastu napatie od otacok v palubnej sieti. Funguje to celkom dobre, avsak ked zapne sirokop. lambdu, ktora taha 1.5A na vyhrievanie sondy, tak ide cely shift light doprdele a blika ako chce....Takze bacha aby to nebol tento system.kenivruh píše:Nemusi. Jeden drot ide na zem, druhy na spinanych 12V a treti na signal otacok co ide do ecu (alebo cievku ak je klasicky motor).Mirek píše:k tomu SL musi byt nejaka jednotka ne? Na kolik to vyjde i s dovozem?
Postovne zavisi kolko veci sa objedna, isty je manipulacny poplatok 24 USD.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
neni prilis velikej? Me se celkem zamlouva a mezikus mezi blok a olejovej filtr by snad mohl pasovat z una turba, jestli si vzpominam tak by ho tam mel mit raddy Takze ted Vas nazor
neni prilis velikej? Me se celkem zamlouva a mezikus mezi blok a olejovej filtr by snad mohl pasovat z una turba, jestli si vzpominam tak by ho tam mel mit raddy Takze ted Vas nazor
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No je dost velky. A to co si vybral je kit cize obsahuje aj medzikus. Inak slik ma celkom pekne chladice z audi ci coho.Vita.s13 píše:http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
neni prilis velikej? Me se celkem zamlouva a mezikus mezi blok a olejovej filtr by snad mohl pasovat z una turba, jestli si vzpominam tak by ho tam mel mit raddy Takze ted Vas nazor
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
1) rekl bych ze pro nase motory a nase potreby neni zadnej olejovej chladic moc velkej Cim vetsi mnozstvi oleje tim lip
2) slik ma sice olejove chladice z cehosi, ale ty maji konce na spony a ne na zavit (pravdepodobne jsou z chlazeni prevodovky nebo neceho kde neni tlak). U motoru bych ho rozhodne neriskoval.
3) ten kit na chlazeni oleje me zaujal..kdy by jsi potreboval prachy za to, popripade kdy by to doslo?
Edit: ted koukam ze tenhle kit je taky "jen" na spony. Takze nic :-)
2) slik ma sice olejove chladice z cehosi, ale ty maji konce na spony a ne na zavit (pravdepodobne jsou z chlazeni prevodovky nebo neceho kde neni tlak). U motoru bych ho rozhodne neriskoval.
3) ten kit na chlazeni oleje me zaujal..kdy by jsi potreboval prachy za to, popripade kdy by to doslo?
Edit: ted koukam ze tenhle kit je taky "jen" na spony. Takze nic :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Vita.s13 píše:http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
neni prilis velikej? Me se celkem zamlouva a mezikus mezi blok a olejovej filtr by snad mohl pasovat z una turba, jestli si vzpominam tak by ho tam mel mit raddy Takze ted Vas nazor
oil cooler o kterem mluvil mirek by mel vypadat spise takhle ne?
bohuzel ale cena rozhodne neni 2000 kč....