Objednavka summitracing.com 3

Kentoyův nápad - zde bychom mohli psát ceny na jednotlivé díly jak použité, tak slevy na nové u jednotlivých firem, nebo kdo co dokáže dotáhnout ze zahraničí
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Objednavka summitracing.com 3

Příspěvek od kenivruh »

Takze buky chce shift light, preto by bolo dobre, keby ste sa k nemu este niekto pridali :)

http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

Piste kto co chcete, napr. budiky, silentbloky, koncovky hadic (netypicke pre europu napr. 7/16 24 unf :)), merac kompresie, regulator tlaku paliva, proporcny ventil na brzdovy tlak, atd.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

k tomu SL musi byt nejaka jednotka ne? Na kolik to vyjde i s dovozem?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Mirek píše:k tomu SL musi byt nejaka jednotka ne? Na kolik to vyjde i s dovozem?
Nemusi. Jeden drot ide na zem, druhy na spinanych 12V a treti na signal otacok co ide do ecu (alebo cievku ak je klasicky motor).

Postovne zavisi kolko veci sa objedna, isty je manipulacny poplatok 24 USD.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Jestli sedej na nase vstrikovace tak je beru http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Vita.s13 píše:Jestli sedej na nase vstrikovace tak je beru http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Ale na to sa vykasli, to sa neoplati vozit. ved take predavaju v kazdej dobrej predajni cez gumove tesnenia.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Tak jsem koukal a docela potrebuju chladic oleje. Myslite ze se vyplati chladit i olej v prevodovce nebo je to zbytecne vyhroceny? http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Vita.s13 píše:Tak jsem koukal a docela potrebuju chladic oleje. Myslite ze se vyplati chladit i olej v prevodovce nebo je to zbytecne vyhroceny? http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Prevodovku nepotrebujes. Taku zataz tomu nedavas.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

kenivruh píše:
Mirek píše:k tomu SL musi byt nejaka jednotka ne? Na kolik to vyjde i s dovozem?
Nemusi. Jeden drot ide na zem, druhy na spinanych 12V a treti na signal otacok co ide do ecu (alebo cievku ak je klasicky motor).

Postovne zavisi kolko veci sa objedna, isty je manipulacny poplatok 24 USD.
bacha na vec. napr. ja mam SL co sa napaja len na 12V a limit otacok sa nastavi podla vzrastu napatie od otacok v palubnej sieti. Funguje to celkom dobre, avsak ked zapne sirokop. lambdu, ktora taha 1.5A na vyhrievanie sondy, tak ide cely shift light doprdele a blika ako chce....Takze bacha aby to nebol tento system.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

raddy píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:k tomu SL musi byt nejaka jednotka ne? Na kolik to vyjde i s dovozem?
Nemusi. Jeden drot ide na zem, druhy na spinanych 12V a treti na signal otacok co ide do ecu (alebo cievku ak je klasicky motor).

Postovne zavisi kolko veci sa objedna, isty je manipulacny poplatok 24 USD.
bacha na vec. napr. ja mam SL co sa napaja len na 12V a limit otacok sa nastavi podla vzrastu napatie od otacok v palubnej sieti. Funguje to celkom dobre, avsak ked zapne sirokop. lambdu, ktora taha 1.5A na vyhrievanie sondy, tak ide cely shift light doprdele a blika ako chce....Takze bacha aby to nebol tento system.
Nic sa neboj. System je taky ako pisem, maju tam k tomu manual ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

raddy píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:k tomu SL musi byt nejaka jednotka ne? Na kolik to vyjde i s dovozem?
Nemusi. Jeden drot ide na zem, druhy na spinanych 12V a treti na signal otacok co ide do ecu (alebo cievku ak je klasicky motor).

Postovne zavisi kolko veci sa objedna, isty je manipulacny poplatok 24 USD.
bacha na vec. napr. ja mam SL co sa napaja len na 12V a limit otacok sa nastavi podla vzrastu napatie od otacok v palubnej sieti. Funguje to celkom dobre, avsak ked zapne sirokop. lambdu, ktora taha 1.5A na vyhrievanie sondy, tak ide cely shift light doprdele a blika ako chce....Takze bacha aby to nebol tento system.
Ved prave taky nechcem,preto objednavam tento.Tento by mal byt asi najpresnejsi.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
neni prilis velikej? Me se celkem zamlouva a mezikus mezi blok a olejovej filtr by snad mohl pasovat z una turba, jestli si vzpominam tak by ho tam mel mit raddy :D Takze ted Vas nazor
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Vita.s13 píše:http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
neni prilis velikej? Me se celkem zamlouva a mezikus mezi blok a olejovej filtr by snad mohl pasovat z una turba, jestli si vzpominam tak by ho tam mel mit raddy :D Takze ted Vas nazor
No je dost velky. A to co si vybral je kit cize obsahuje aj medzikus. Inak slik ma celkom pekne chladice z audi ci coho.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

Jo to je sic hezky ale este aby to pasovalo, takze asi nic, sezenu si z neceho jinyho, rozmluvil si mi to :lol:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

1) rekl bych ze pro nase motory a nase potreby neni zadnej olejovej chladic moc velkej :) Cim vetsi mnozstvi oleje tim lip

2) slik ma sice olejove chladice z cehosi, ale ty maji konce na spony a ne na zavit (pravdepodobne jsou z chlazeni prevodovky nebo neceho kde neni tlak). U motoru bych ho rozhodne neriskoval.

3) ten kit na chlazeni oleje me zaujal..kdy by jsi potreboval prachy za to, popripade kdy by to doslo?


Edit: ted koukam ze tenhle kit je taky "jen" na spony. Takze nic :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

Vita.s13 píše:http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
neni prilis velikej? Me se celkem zamlouva a mezikus mezi blok a olejovej filtr by snad mohl pasovat z una turba, jestli si vzpominam tak by ho tam mel mit raddy :D Takze ted Vas nazor

:shock: :shock: :shock:

oil cooler o kterem mluvil mirek by mel vypadat spise takhle ne? :wink:

Obrázek

bohuzel ale cena rozhodne neni 2000 kč.... :lol:
Odpovědět