Dovoz 200sx
Dovoz 200sx
Cawko chcem sa spytat ze ako to je s dovozom 200sx na slovensko. Kamos mi vravel ze to je podla nejakeho maleho pismena "e". je to pravda? Ze ak ma auto na karoserii male "e" tak je sposobile na nase cesty alebo take nieco a da sa doviest. Prosim ak je to pravda tak mi povedzte ze ci to male "e" je na 200sx. A ak je to vymysel tak ako dostanem na slovensko nissan 200sx okolo r.v.94...dik
p.s. je to v technicaku
p.s. je to v technicaku
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
No S14 to maju vsetky lebo som videl technicak no nwm o S13 a problem je nie auto doviezt ale prihlasit pocul som nieco aj o prebrusovani cisla ako to je?milonovo píše:Dovézt jde všechno,ale pokud to máte jako my před rokem,tak to asi nepřihlásíš.To e to řekl bych mít nebude,možná poslední s14 ale s13 100% ne.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
No a S13 splnuje Euro2?panpica píše:S tim ze maj evropskou homologaci vsechny S14 bych si nebyl az tak jistej. Podle me ji ma az S14a.
Kazdopadne az S14a splnuje EURO2.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
ja somnedavnokupil papieren as14 z CR je to rok 96 jeto s14 (ne acko ) a ma to "e" takze som za vodou a postup je nasledovny zajdes si na okresny urad odbor dopravi nehas tam 2000 ako recyklacny poplatok dalej musis mat COC certifikat (cenajerozna zalezi akozozenes 0-5000)
potom musis ist s papierom na policiu ati daju papier a pojdes na STK odtial spet na policiu a zapltist 2000-spz 1000-prihlasenie av celomprocese su nejake uradne poplatky (kolky) vyde to tak bna 9000+COC
potom musis ist s papierom na policiu ati daju papier a pojdes na STK odtial spet na policiu a zapltist 2000-spz 1000-prihlasenie av celomprocese su nejake uradne poplatky (kolky) vyde to tak bna 9000+COC
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
informujem sa co asi?tamo píše:nie, vsak boli vyrabene do roku 94.. a prihlasit do evidencie mozes iba rv 96 a musim mat E... inak stale nechapem co tu riesis??
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
dikslik85 píše:ja somnedavnokupil papieren as14 z CR je to rok 96 jeto s14 (ne acko ) a ma to "e" takze som za vodou a postup je nasledovny zajdes si na okresny urad odbor dopravi nehas tam 2000 ako recyklacny poplatok dalej musis mat COC certifikat (cenajerozna zalezi akozozenes 0-5000)
potom musis ist s papierom na policiu ati daju papier a pojdes na STK odtial spet na policiu a zapltist 2000-spz 1000-prihlasenie av celomprocese su nejake uradne poplatky (kolky) vyde to tak bna 9000+COC
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Hodim sem nejaké praktické zkušenosti s přihlašováním dovezeného auta /mitsubishi lancer 96/ co jsem zatím nikde nenalezl.
1. S dovezeným autem se vydáte na TK /2100/ kde vám auto prohlédnou dost důkladně např. v mém případě mu vadili drobnosti jako že nemám náhradní žárovky, správně se nenavíjí pás atd ....vyslechnete si řeč v duchu co jste si dovezl za archu šmejd atd ..... a že ted si zrovna někdo dovezl bmw a to je páni auto ....
2. A ted to podstatné technik kouka do jakéhosi katalogu na PC od Dekry a tam hledá informace o autě. Když tam něco chybí tak je na Vás buď si to nechate poslat od výhradního dovozce / nevěděl kolik to příjde/ a nebo Dekra Vám to za příslušný poplatek /2500/ zjistí.
V mém případě byla u emisních limitu poznámka nezjištěno nehodnoceno toto ale úředníkovi na přihlášení nestačí /telefonicky ověřeno/ a musíte si zjisti kolik to je ! Buď hlavičkový papír od Mitsubishi nebo od Dekry ....
/Do roku 94 to není povinné evidovat na rok 94 to musí být ../
Nezávisí kolik položek z povinných chybí, ale vždy to je za stejnou cenu. Navíc když dovezetele to samé auto nebo např. 2 a technik bude mít už Vaše zjištěné údaje přesto zaplatíte poplatek znova ....To mě málem položilo.
Takže teď čekám na zázračný papír od Dekry a chystám se na úřad
1. S dovezeným autem se vydáte na TK /2100/ kde vám auto prohlédnou dost důkladně např. v mém případě mu vadili drobnosti jako že nemám náhradní žárovky, správně se nenavíjí pás atd ....vyslechnete si řeč v duchu co jste si dovezl za archu šmejd atd ..... a že ted si zrovna někdo dovezl bmw a to je páni auto ....
2. A ted to podstatné technik kouka do jakéhosi katalogu na PC od Dekry a tam hledá informace o autě. Když tam něco chybí tak je na Vás buď si to nechate poslat od výhradního dovozce / nevěděl kolik to příjde/ a nebo Dekra Vám to za příslušný poplatek /2500/ zjistí.
V mém případě byla u emisních limitu poznámka nezjištěno nehodnoceno toto ale úředníkovi na přihlášení nestačí /telefonicky ověřeno/ a musíte si zjisti kolik to je ! Buď hlavičkový papír od Mitsubishi nebo od Dekry ....
/Do roku 94 to není povinné evidovat na rok 94 to musí být ../
Nezávisí kolik položek z povinných chybí, ale vždy to je za stejnou cenu. Navíc když dovezetele to samé auto nebo např. 2 a technik bude mít už Vaše zjištěné údaje přesto zaplatíte poplatek znova ....To mě málem položilo.
Takže teď čekám na zázračný papír od Dekry a chystám se na úřad