Přemejšlel sem dotahnout s14 z Anglie a předelat řizeni
S13 je podle mne nejvíc nejhezčí nissan :-)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
tiez sa pridavam za S13
S13 4 ever
S13 4 ever
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
zadek s14 nic moc,predek je hezky ale musi to bit ackovy typ,a stema jizdnima vlastnostma bych to tak zle nevidel u s13 ,s14 ma sice 200koni v zakladu ale je taky tesi,a 30 koni neni zas tak velkej rozdil,nevim to jiste ale ackovej tip ma asi vetsi vykon.tod vsemauglie píše:Téměř nabývám dojmu, že se designa snažíte přesvědčit pro koupi S13 Každý má jiný vkus a nejde o vzhled - co třeba jízdní vlastnosti? (malej rejp, ať nejste takoví metrosexualové )
PS: Zadek S14 je opravdu nevábný, ale ten předej je peckový Mně osobně se celkově taktéž líbí více S13.
O jizdních vlastnostech jsem to myslel tak nějak globálně Mezi S13 a S14 je rozdíl, ale né až tak velký.. Je to spíše (imho) rozdíl ve výkonu (ale vim prd, o S14a se moc nezajímám ).. Já osobně bych chtěl S13 s VLSD a max stage2, ale spíše 1 a zaměřit se na podvozek a zpevnění kastle. Kdyby byly ale peníze, klidně bych si nechal líbit S14a, a asi bych něco udělal se zadními světlyMIRIS píše: zadek s14 nic moc,predek je hezky ale musi to bit ackovy typ,a stema jizdnima vlastnostma bych to tak zle nevidel u s13 ,s14 ma sice 200koni v zakladu ale je taky tesi,a 30 koni neni zas tak velkej rozdil,nevim to jiste ale ackovej tip ma asi vetsi vykon.tod vse
Tak a s akym motorom?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting