Přemejšlel sem dotahnout s14 z Anglie a předelat řizeni

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Odpovědět
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

S13 je podle mne nejvíc nejhezčí nissan :-)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Me se zase libi s14a
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho »

tiez sa pridavam za S13

S13 4 ever :)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

S14a je pěkná, ale zadek je fuj. S13 nemá chybu.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Je videt že je tady vic přiznivcu s13 no :-D jako me se taky libi ale vic s14 no proste je to tak.
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie »

Téměř nabývám dojmu, že se designa snažíte přesvědčit pro koupi S13 :lol: Každý má jiný vkus a nejde o vzhled - co třeba jízdní vlastnosti? (malej rejp, ať nejste takoví metrosexualové :lol: ) ;)

PS: Zadek S14 je opravdu nevábný, ale ten předej je peckový :thumbleft: Mně osobně se celkově taktéž líbí více S13.
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

:lol: :lol: achjo svama je tady sranda:)
Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS »

mauglie píše:Téměř nabývám dojmu, že se designa snažíte přesvědčit pro koupi S13 :lol: Každý má jiný vkus a nejde o vzhled - co třeba jízdní vlastnosti? (malej rejp, ať nejste takoví metrosexualové :lol: ) ;)

PS: Zadek S14 je opravdu nevábný, ale ten předej je peckový :thumbleft: Mně osobně se celkově taktéž líbí více S13.
zadek s14 nic moc,predek je hezky ale musi to bit ackovy typ,a stema jizdnima vlastnostma bych to tak zle nevidel u s13 ,s14 ma sice 200koni v zakladu ale je taky tesi,a 30 koni neni zas tak velkej rozdil,nevim to jiste ale ackovej tip ma asi vetsi vykon.tod vse
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

jinak az to nahodou zrealizujes mam cele riadenie na s14 a aj interier by sa nasiel
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Příspěvek od mauglie »

MIRIS píše: zadek s14 nic moc,predek je hezky ale musi to bit ackovy typ,a stema jizdnima vlastnostma bych to tak zle nevidel u s13 ,s14 ma sice 200koni v zakladu ale je taky tesi,a 30 koni neni zas tak velkej rozdil,nevim to jiste ale ackovej tip ma asi vetsi vykon.tod vse
O jizdních vlastnostech jsem to myslel tak nějak globálně :lol: Mezi S13 a S14 je rozdíl, ale né až tak velký.. Je to spíše (imho) rozdíl ve výkonu (ale vim prd, o S14a se moc nezajímám :) ).. Já osobně bych chtěl S13 s VLSD a max stage2, ale spíše 1 a zaměřit se na podvozek a zpevnění kastle. Kdyby byly ale peníze, klidně bych si nechal líbit S14a, a asi bych něco udělal se zadními světly :lol:
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Jn me se taky libi vic ačkovej tip hl. ty prolisi nate kapote:) a fakt je větši vykon? kde se to da zjistit?
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

slik85 píše:jinak az to nahodou zrealizujes mam cele riadenie na s14 a aj interier by sa nasiel
To je moc fajn s tema dilama a co s14 celkove to by se nenaslo? :lol:
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Tak sem se dočetl že s14-200Koní a s14a-200koní takže to bude jen facelift
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho »

Tak a s akym motorom?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko »

Tunner píše:Tak a s akym motorom?
SR20DET
200SX bola a casom urcite zase bude :mrgreen:
200sx bude :)
Odpovědět