já ho tam neměl nikdy a nikdy sem po něm netoužil.. na životnost turba to má možná vliv ale hodně malý.. auto jede super i bez něj,.. vůbec není pravda ,že bez něj se turba serou...sorry za OTotasTM píše:to nechapu podle tvyho vysvetleni teda pak vubec nevim proc ho tam davam asi ho vyhodim nechce nekdo?
sorry za ot už bychom se měli vrátit k topicu
Přemejšlel sem dotahnout s14 z Anglie a předelat řizeni
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Tak to asi vliv nema no. Jako možna tam bude nejakej rozdil v životnosti ale minimalni!blázen píše:já ho tam neměl nikdy a nikdy sem po něm netoužil.. na životnost turba to má možná vliv ale hodně malý.. auto jede super i bez něj,.. vůbec není pravda ,že bez něj se turba serou...sorry za OTotasTM píše:to nechapu podle tvyho vysvetleni teda pak vubec nevim proc ho tam davam asi ho vyhodim nechce nekdo?
sorry za ot už bychom se měli vrátit k topicu
To je uzasne.Design píše:ja nemam najeto nic ja nemam auto
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Na ten uzasny zvuk netreba bov staci otvorene sanie. Ked bov tak recirkulacny a len kvoli tomu, aby sa turbo pri radeni nezastavovalo. Akurat je otazka ci to naozaj funguje.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
ano, naozaj to funguje. a zvuk samotneho turba, obvzlast ak sa jedna o vacsie ako seriove, je dostatocny aj bez bov, teda ak ide cisto o ten zvuk.kenivruh píše:Na ten uzasny zvuk netreba bov staci otvorene sanie. Ked bov tak recirkulacny a len kvoli tomu, aby sa turbo pri radeni nezastavovalo. Akurat je otazka ci to naozaj funguje.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odfuk je tym silnejsi cim vacsi tlak turbo tlaci.Design píše:NO a ma ten zvuk toho BOVU vliv na silu turba?treba jako zakladni turbo neni tak silny odfuk silnejšu turbo odfuk je větši? je to tak nebo ne?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
To je good a nacom jezdis?Design píše:ja nemam najeto nic ja nemam auto
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting