Sprint s 200sx
Sprint s 200sx
Chcel by som vediet ci je na tom 200sx(to s vylapacimi svetlami) tak zle co sa tyka sprintu(mam na mysli hlavne akceleraciu) kedze zadna naprava neni zatazena(nehrabe to stale?).Ake mate s touto karou skusenosti co sa tyka sprintu(akceleracia,....)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
.. to jo, rezerva tam je poměrně velká.. a pokud před příští akcí podobného typu nepožiju na podobné příjemné kempové párty stejné množství lihových nápojů jako před poslední Mimoní - což zapříčinilo podivné zpomalení a znejistění mých reakcí následující den při sprintech - , tak se mi tu rezervu snad povede eliminovat..Martin_534 píše:ondra zajel v mimoni 13,85 což neni špatnej čas a ještě tam je rezerva
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
protoze moc takovejch aut ani neni...narychlo me napada jen porsche a skudky... jo a jeste brouk...ale to bych fakt chtel videt na drift akcii...Mirec8486 píše:A preco sa na sprint pouzivaju hlavne styly-vpredu motor a zadny nahon?Je to kvoli tej odlahcenej zadnej naprave?Pytam sa preto lebo na driftovych akciach su len mot.vpredu-zadokolka a motor vzadu zadny nahon sa tam nejak neukazuju.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
nebo motor uprostřed a pohon zadku (honda nsx nebo toyota mr2) :-) to je asi nejvýhodnější konfigurace na sprint hned po 4x4, výhoda zadního náhonu je při sprintu v tom, že se váha při rozjezdu přesouvá dozadu a tim zatěžuje hnanou nápravu narozdíl u předokolky, kde jí odlehčuje
na drift je 200sx naprosto ideální - super podvozek a dobrý rozložení hmotnosti a auto je v zatáčce nedotáčivý, přetáčivost se ovládá plynem, když je motor vzadu nebo uprostřed tak je auto i bez plynu přetáčivý
koeficient na sprintech se počítá tak, že vemeš obsah motoru a výnásobíš koeficientem ( nejčastěji 1,7 ) a podle toho pak zařadíš do kategorie - většinou do 3,5l, a používá se jenom u přeplňovanejch aut = turbo nebo kompresor
na drift je 200sx naprosto ideální - super podvozek a dobrý rozložení hmotnosti a auto je v zatáčce nedotáčivý, přetáčivost se ovládá plynem, když je motor vzadu nebo uprostřed tak je auto i bez plynu přetáčivý
koeficient na sprintech se počítá tak, že vemeš obsah motoru a výnásobíš koeficientem ( nejčastěji 1,7 ) a podle toho pak zařadíš do kategorie - většinou do 3,5l, a používá se jenom u přeplňovanejch aut = turbo nebo kompresor
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: