Vysoký volnoběh
Vysoký volnoběh
Mám problém, když nastartuju mám volnoběh normální (900ot.). Po asi třech minutách se zvýší na 1600ot., otevře A.A.C ventil. Podle manuálu je to závislí na pár věcech jako čidlo teploty, napětí baterie, neutrál switch, rychlost auta, crang angle sensor a air conditioner switch. Teplotní čidlo sem prověřil, to je OK.
Montáže autoalarmů, autohifi, autoelektroniky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoký volnoběh
Odpoj konektor na tom AAC ventile co je na sani a nastav volnobeh. Potom vyskusaj ci to robi aj s odpojenym AAC.rednissan píše:Mám problém, když nastartuju mám volnoběh normální (900ot.). Po asi třech minutách se zvýší na 1600ot., otevře A.A.C ventil. Podle manuálu je to závislí na pár věcech jako čidlo teploty, napětí baterie, neutrál switch, rychlost auta, crang angle sensor a air conditioner switch. Teplotní čidlo sem prověřil, to je OK.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Vysoký volnoběh
To už jsem zkoušel, když odpojim konektor, otáčky spadnou na těch nastavených 900. Podle mně by měl být ten ventil za jízdy normálně zavřenýkenivruh píše:Odpoj konektor na tom AAC ventile co je na sani a nastav volnobeh. Potom vyskusaj ci to robi aj s odpojenym AAC.
Montáže autoalarmů, autohifi, autoelektroniky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoký volnoběh
To nie. Ten ventil pouziva ECU na drzanie volnobehu na prednastavenej hodnote (klasicka spatna vazba, snima otacky motora -> ovlada ten AAC na spravne otacky). Cize mozno mas problem v tom signale z ECU do AAC (dava stale plny kotol). Pomeraj napatie na tom konektore.rednissan píše:To už jsem zkoušel, když odpojim konektor, otáčky spadnou na těch nastavených 900. Podle mně by měl být ten ventil za jízdy normálně zavřenýkenivruh píše:Odpoj konektor na tom AAC ventile co je na sani a nastav volnobeh. Potom vyskusaj ci to robi aj s odpojenym AAC.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
EF & EC 49,106,107,125
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Vysoký volnoběh
Tak sem to změřil a jde tam plnejch 12.8V. Když to nastartuju tak to někdy běží normálně a až po chvíli, takže řídící jednotka bych řek OK. Začlo to dělat po tom co jsem měnil těsnění pod hlavou, takže sem to mněl celý rozebraný.kenivruh píše:To nie. Ten ventil pouziva ECU na drzanie volnobehu na prednastavenej hodnote (klasicka spatna vazba, snima otacky motora -> ovlada ten AAC na spravne otacky). Cize mozno mas problem v tom signale z ECU do AAC (dava stale plny kotol). Pomeraj napatie na tom konektore.
Montáže autoalarmů, autohifi, autoelektroniky
něco podobnýho mi to taky dělá po go
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
kluci taky to řeším, úplně to samý, A/R regulátor jsem dal druhý a nepomohlo to, ale když odúpojím to AAC tak klesnou otáčky do normálu, CAS by měl být oki, zkoušel jsem dva, jen nechápu proč to řídící jednotka otvírá, když teplotní čidlo, má za studena 2,5k ohm, a za teple nějakých 300 ohm, což znamená, že by čidlo mělo být oki, ještě zkusím místo čidla napojit odpor, jestli není porušenej drát a na ECU změřit ty dráty od teplotního čidla, ale je to poslední věc co mě napadla, a je celkem divný, že je tento problém na více motorech, je totiž málo pravděpodobné, že by všichni měli špatnou kabeláž, a naváíc se mi to stalo po nynější rychlé GO motoru, kde jsem nechal vše staré, jen sání dal druhé, takže zatím nevím, jak bude čas vyřeším to
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Otacky zvysuje take FICD solenoid nebo jak se jmenuje - ten solenoid pro zvyseni otacek kdyz je zapla klikmatizace a u aut co nemaji klimatizaci tak je v cinnosti kdyz zapnes ventilator topeni na max.
Mozna blbne neco co ridi ten solenoid, zkusil bych ho odpojit (pripadne vycistit) co to udela.
Jinak dost dobre a efektivni pri hledani problemu s elektronikou je zmerit vstupni napeti co jdou do ECU:
Napichnete se na piny co jsou ke konektoru k ECU. Viz manual selce EF and EC strana 119-123 a poravnate hodnoty namerene. Priklad - treba zmerit stav cidla teploty motoru je jednodussi pres konektory na ECU nebot je tam snazzi prisup, kdyby jste to merili primo na cidle tak ke konektoru cidla je dost spatny pristup a najde se dost dalsich cidel ktere jsou na tom podobne s pristupem...
Jinak bych zkontroloval stary známy idle switch treba pres ty napeti co jdou do ECU.
Mozna blbne neco co ridi ten solenoid, zkusil bych ho odpojit (pripadne vycistit) co to udela.
Jinak dost dobre a efektivni pri hledani problemu s elektronikou je zmerit vstupni napeti co jdou do ECU:
Napichnete se na piny co jsou ke konektoru k ECU. Viz manual selce EF and EC strana 119-123 a poravnate hodnoty namerene. Priklad - treba zmerit stav cidla teploty motoru je jednodussi pres konektory na ECU nebot je tam snazzi prisup, kdyby jste to merili primo na cidle tak ke konektoru cidla je dost spatny pristup a najde se dost dalsich cidel ktere jsou na tom podobne s pristupem...
Jinak bych zkontroloval stary známy idle switch treba pres ty napeti co jdou do ECU.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
V teplotním čidle to rozhodně nehledejte, zkoušel sem napojit odpory přimo na výstup ECU a nic. Ještě skusim proměřit snímač na klapce, ale proč by to začlo dělat po tom co sem jen sundal hlavu, vám to taky dělá po nějaké opravě, zrada bude jinde. navíc sem skoušel i odpor 2.5Kohm, pak 300 a chovalo se to jak má akorát o 5OOot. víc, odpojim AAC a v pohodě. Asi budu muset jít po těch 8 věcech co nato mají vliv, pěkně jednu po druhé, v manuálu je to pěkně popsáno
Montáže autoalarmů, autohifi, autoelektroniky
Mě to při nastartování drží skoro 2000tis. a mělobi tak kolem 1300tis při sitiči .Po zahřátí a puštění pedálu strašně dloho trvá než spadnou otáčky , a když spadnou tak to drží 1100tis. a někdy i kolísají
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Mam take podobne problemy ako vseci co ste tu pisali....
Pri nastartovani za studena su otacky asi 1200,ked sa idem povozit otacky stupnu na 1600 a niekedy az 2000,na druhy den otacky su zasa v normali cize 900 a zasa ked tomu preskoci alebo co, zasa su otacky na volnobehu abnormalne vysoke......
V mojom pripade asi nemam dobru lambda sondu,moze to byt sposobene prave tym?
Pri nastartovani za studena su otacky asi 1200,ked sa idem povozit otacky stupnu na 1600 a niekedy az 2000,na druhy den otacky su zasa v normali cize 900 a zasa ked tomu preskoci alebo co, zasa su otacky na volnobehu abnormalne vysoke......
V mojom pripade asi nemam dobru lambda sondu,moze to byt sposobene prave tym?
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Asi vas vsechny trumfnu, protoze moje volnobezne otacky jsou v rozsahu 900 - 2700 rpm... Taky az po GO. Idle switch je ok, teplotni cidlo taky, ventily jsou vycisteny... FICD zveda otacky jen asi o 100, takze tam to nebude. Mam urcite mizerny AR, protoze nekdy nastartuju na 1500, ale vetsinou na 900, po zahrati se to zvedne na 1200-1300 a pod tuto hodnotu to uz nejde. Jindy na zahratem motoru startuju na tech 2700. Pristi tyden se to chystam prolezt na kabelech...
Sakra, tolik tam tech ventilu a cidel neni, abych na to neprisel...
Sakra, tolik tam tech ventilu a cidel neni, abych na to neprisel...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...