Masarykův okruh Brno 2.srpna - veřejné jízdy od 17.00
Aj ja.Ja tam budem madzi 16,30-17,00.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kubajs
- user
- Příspěvky: 348
- Registrován: 24.02.2005, 20:26
- Bydliště: Frenštát p.R.
- Kontaktovat uživatele:
a kde se sejdem? tribuna C? nebo uvnitř toho areálu? ještě jsem tam nebyl, tak ať vím kam jedu
Red 91 http://www.kubajs.com
Uvnitř areálu. Po projetí branou (se závorami) přejedeš rovně křižovatku a po levé straně je parkoviště. (cca 50 metrů od té brány)kubajs píše:a kde se sejdem? tribuna C? nebo uvnitř toho areálu? ještě jsem tam nebyl, tak ať vím kam jedu
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Sakriš taky bych se prijel aspon podivat ale bracha ma na zedku obednany zadni obloženi takže stim ne a s peugeotem to nema cenu:D a ani by nikdo nemel čas me tam hodit Skoda no snad pristi rok! Tak si to tam pekne užijde zitra a moc to tam neprehanejte ad nic nerosflagate! hodne štesti a peknou projiždku přeju!
když by jsi se tam jel jenom podívat tak je přeci jedno jestli tam pojedeš zetkem nebo pažoutem neDesign píše:Sakriš taky bych se prijel aspon podivat ale bracha ma na zedku obednany zadni obloženi takže stim ne a s peugeotem to nema cenu:D a ani by nikdo nemel čas me tam hodit Skoda no snad pristi rok! Tak si to tam pekne užijde zitra a moc to tam neprehanejte ad nic nerosflagate! hodne štesti a peknou projiždku přeju!
Jo to je pravda ale on me tam nebude mit asi nikdo čas hodit:(Fire píše:když by jsi se tam jel jenom podívat tak je přeci jedno jestli tam pojedeš zetkem nebo pažoutem neDesign píše:Sakriš taky bych se prijel aspon podivat ale bracha ma na zedku obednany zadni obloženi takže stim ne a s peugeotem to nema cenu:D a ani by nikdo nemel čas me tam hodit Skoda no snad pristi rok! Tak si to tam pekne užijde zitra a moc to tam neprehanejte ad nic nerosflagate! hodne štesti a peknou projiždku přeju!
Tak to byl sraz jak má být, snad 10(!!) aut
Škoda že skoro nikdo nejel na samotný okruh, snad jen Raddy se jal prozkoumávat taje jednoho kačírku, ale to se mě mohl rovnou zeptat, já v něm byl na jaře...
Tady nějaké obrázky:
Škoda že skoro nikdo nejel na samotný okruh, snad jen Raddy se jal prozkoumávat taje jednoho kačírku, ale to se mě mohl rovnou zeptat, já v něm byl na jaře...
Tady nějaké obrázky:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
pohlad na fotky vo mna vzbudzuju pocity smutku a jemnej zavisti ze som tam nemohol byt
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,