Žere olej
Na koniec zistim(od novo prihlasenych),ze Raddy je obicajny supak a ze skoro nic nevie!Pani,keby aspom tretina vedela to co on,tak obrovska pocta :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Nechcel som kazit prispevok hlupostami, ale na svoju obranu sem davam kopiu spravy pre 555 poslanej na fore tuningklub.sk kde je uvedeny uzivatel registrovany:555 píše:Vazeni pani,
hned na zaciatku si vas dovolim upozornit, ze s Nissanom nemam nic spolocne, snad len to, ze mam tiez geriatricky voz z toho kontimentu, rocnikovo datovany do roku 1998. Teda sa obcas potykam s javmi, ktore neobidu ani Imprezu a idu ruka s rukou s vekom auta.
Rovnako nemienim spochybnovat vedomosti o S13, ktore maju vami uznavani Kentoya a Raddy.
Dovod, preco som sa sem logol tychto 7 stran debaty o nicom.
V prvom rade ma fascinuje, ze olej prenikajuci do spalovacieho priestoru v S13 napriek vyraznemu vplyvu na samotne horenie zmesy funguje tak, ze v tomto pripade nedojde k beznemu javu, cize tmavemu dymu.
Vsucasnosti jazdim na Motul a mam problem s jednym tesnenim na olejovej pumpe. olej mi prenika pop kvaplach na povrch a steka na zvody, kde sa spaluje. Ano tento dym je biely, ale ide o spalovanie samotneho oleja na hranici tlenia a nie v motorovom priestore.
Dalej sa mi vobec nepaci, ze Raddy sa znizil k veobecnemu upozorneniu na konci tejto strany, ak sa medzi tym stihlo cosi napisat, je to 7 strane a hra na city Marjari. Toto je chovanie vhodne do parlamentu.
Ja uznavam chlapske chovanie a nie alibizmus, bud poviem, ze podla mna je to toto, alebo sa nehram na frajera cez internet s poistkou, ze ked sa Cipso netrafi, tak som to vseobecne povedal To je asi ako keby som zacal tvrdit, ze po tom, co si vsetko napisal na TKS sa nedivim,ze ti tecie z motora, proste dost odporne a zavrhnutia hodne.
Ked prisli za mnou, povedal som, ze turbo je ok, tadial netecie. V urcitej miere som mal pravdu. Nebol to dovod tecenia. Pre vas klud na dusi dodavam, co sem nenapisali. To turbo sa repasovalo vo firem ktora sa tym zivi a nepokusa sa to robit na kolene. Pomimo toho sa nehrnuli do repasu s vidinou zarobku a turbo je tam vlastne druhe vzhladom k poskodeniu. Tuto vec mozeme ukoncit, tak ako sa to dalo hned na prvej strane.
Samotny motor ma taky zvuk, ze sa mi nechce verit, ze ma tolko km a nevykazuje ziadne stopy po problematickom odvetrani a inych veciach, nad ktorymi som sa vcera vecer usmieval. Uplne sedilackou logikou mozete prist k zaveru, ze Cipso je najblizsie k pravde. Pri nim opisovanej zavade sa olejovy film naneseny na valec spaluje a ak si to spocitate, pridete k zaveru, ze podla poctu vykonanych cyklov je to to mnozstvo, ktore sa straca.
Najlepsie na tom celom je mlciaca Marjari, je to jej auto a z vas nikto nemal moznost ho vidiet v sucasnom stave, napriek tomu nikto nepovazoval za potrebne sa jej na cokolvek spytat.
A este cosi Cipsa poznam nejaky piatok a ked to rozoberie a nebude to ono, urcite nezoberie ani korunu, pricom financne na tom nie je nijak nadpriemerne, takze si to sakra premysli, kym zacne povolovat sroby na hlave.
Ahoj Erik
co konkretne si myslel tvojim prispevkom na 200sx fore a konkretne touto castou:
Dalej sa mi vobec nepaci, ze Raddy sa znizil k veobecnemu upozorneniu na konci tejto strany, ak sa medzi tym stihlo cosi napisat, je to 7 strane a hra na city Marjari. Toto je chovanie vhodne do parlamentu.
Ja uznavam chlapske chovanie a nie alibizmus, bud poviem, ze podla mna je to toto, alebo sa nehram na frajera cez internet s poistkou, ze ked sa Cipso netrafi, tak som to vseobecne povedal To je asi ako keby som zacal tvrdit, ze po tom, co si vsetko napisal na TKS sa nedivim,ze ti tecie z motora, proste dost odporne a zavrhnutia hodne.
neznizil som sa k ziadnemu upozorneniu...nevies o com je rec a verejne ma urazas. Inak by si vedel ako casto mi majitelka auta vola ked ma nejaky problem a ako casto dostala dobru radu a nielen to. Nevies kdo jej pomohol ked zadrela novo kupeny nissan na dialnici a vybavil je zlozenie motora o 11 vecer a nevies kopu dalsich veci. Upozornenie som adresoval na Mikiho (Cipsa ak som spravne pochopil) aby ma neurazal, inak na to Gabika doplati tym ze nebudem riesit jej problemy.
Dalej, ta poznamka o TKS, co si tym myslel, co mi tecie z motora, co som napisal a co je odporne?
Doteraz som ta povazoval sa jedneho z tych serioznejsich ludi tu, preco si to kazis na inom fore?
Dalej, ja ze sa hram na frajera cez internet? Sorry, ale moje prispevky v Gabikinom poste boli zasadne k veci a odvijali sa od skusensoti z nasimi autami. Co konkretne zo mna robi frajera cez internet?
Bol by som rad keby si mi horeuvedene otazky vysvetlil a na nasom fore napisal ospravedlnenie.
Rado
P.S. vedel som kdo repasoval turbo a ked si poriadne precitas prispevok, tak to tam najdes.
- marjari
- user
- Příspěvky: 66
- Registrován: 30.03.2006, 13:57
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tak a už mám toho aj ja dosť. Neuveriteľné!
1) Neželám si aby sa okolnosti okolo kúpy môjho auta prevetrávali na internete. Jediní dvaja ľudia ktorí boli pritom a vedeli ako to bolo, tu nie sú registrovaní a ani sa tu nebudú k tomu vyjadrovať. A takisto mám ešte nejaké resty ohľadne toho celého s ďalšími dvomi, ale vás sa to netýka.
2) Raddy, som ti vďačná za Tvoje doterajšie rady, nie som si síce vedomá toho, že by som ti nejak často volala s problémami, práve naopak, ale ok, zastavím to úplne. Za Tvoje vybavenie skladania motora ti ďakujem, bohužiaľ to neprebehlo tak ako malo, ale za to ty už nemôžeš. Je moja blbosť, že som si to vtedy nevyriešila ináč. A ak sa naštvem, ešte to spravím, mám na to dosť svedkov.
3) Napriek všetkému som presvedčená že moje auto sa mi podarilo dostať do takého stavu, že mu nie je čo vyčítať. Problém s olejom vyriešim a bude to ok.
4) Toto je môj posledný príspevok. Ak má niekto nejaké nejasnosti alebo otázky, môžete ma kontaktovať v pošte.
Veľa zdaru.
g
1) Neželám si aby sa okolnosti okolo kúpy môjho auta prevetrávali na internete. Jediní dvaja ľudia ktorí boli pritom a vedeli ako to bolo, tu nie sú registrovaní a ani sa tu nebudú k tomu vyjadrovať. A takisto mám ešte nejaké resty ohľadne toho celého s ďalšími dvomi, ale vás sa to netýka.
2) Raddy, som ti vďačná za Tvoje doterajšie rady, nie som si síce vedomá toho, že by som ti nejak často volala s problémami, práve naopak, ale ok, zastavím to úplne. Za Tvoje vybavenie skladania motora ti ďakujem, bohužiaľ to neprebehlo tak ako malo, ale za to ty už nemôžeš. Je moja blbosť, že som si to vtedy nevyriešila ináč. A ak sa naštvem, ešte to spravím, mám na to dosť svedkov.
3) Napriek všetkému som presvedčená že moje auto sa mi podarilo dostať do takého stavu, že mu nie je čo vyčítať. Problém s olejom vyriešim a bude to ok.
4) Toto je môj posledný príspevok. Ak má niekto nejaké nejasnosti alebo otázky, môžete ma kontaktovať v pošte.
Veľa zdaru.
g
Raddy,
zaciatkom mojej poslednej odpovede na 200sx.cz sa ti ospravedlnujem, za to, ze si vylozil vsetko ako osobny utok voci tvojej osobe. Nemyslel som to tak, ale som sa zastal Cipsa. Jeho tu nikto nepozna a vacsina z vas sa rozhodla, ze nic nevie.
Menej neadresny forumail mas na TKS aj s vysvetlenim, pretoze nie je ucelom sa zacat hadat ako mlady kotut na cudzom smetisku.
Po precitani tejto reakcie som dospel k smutnemu zaveru:
1. si vztahovacny
2. tajne milujes Marjari a tymto konkretnym prejavom pisomne davas najavo, ze ak sa jej auta chyti Cipso, odmietas jej v buducnosti pomoct
3. vlastne si aj ziarlivy
4. Ospravedlnujem sa aj za tuto davku humoru a ber to ako moj posledny post na forum
5. Ja by som nenapisal, ze ako niekto nieco pokazi, odmietnem mu pomoct a riesit jeho problemy. Ak pre nic ine, tak z obchodneho hladiska je to hlupe.
To, kde sa repasovalo turbo vies ty, ale nie dalsi clenovia, preto som to napisal.
zaciatkom mojej poslednej odpovede na 200sx.cz sa ti ospravedlnujem, za to, ze si vylozil vsetko ako osobny utok voci tvojej osobe. Nemyslel som to tak, ale som sa zastal Cipsa. Jeho tu nikto nepozna a vacsina z vas sa rozhodla, ze nic nevie.
Menej neadresny forumail mas na TKS aj s vysvetlenim, pretoze nie je ucelom sa zacat hadat ako mlady kotut na cudzom smetisku.
Po precitani tejto reakcie som dospel k smutnemu zaveru:
1. si vztahovacny
2. tajne milujes Marjari a tymto konkretnym prejavom pisomne davas najavo, ze ak sa jej auta chyti Cipso, odmietas jej v buducnosti pomoct
3. vlastne si aj ziarlivy
4. Ospravedlnujem sa aj za tuto davku humoru a ber to ako moj posledny post na forum
5. Ja by som nenapisal, ze ako niekto nieco pokazi, odmietnem mu pomoct a riesit jeho problemy. Ak pre nic ine, tak z obchodneho hladiska je to hlupe.
To, kde sa repasovalo turbo vies ty, ale nie dalsi clenovia, preto som to napisal.
no pobavil som sa, v pohode, tajnosti uz nie su tajne.555 píše:5. Ja by som nenapisal, ze ako niekto nieco pokazi, odmietnem mu pomoct a riesit jeho problemy. Ak pre nic ine, tak z obchodneho hladiska je to hlupe.
ale prepac Erik, precitaj si este raz co som napisal na mikiho adresu....nie ze nieco pokazi, ale ze bude do mna rypat...tu je dovod:
mikiho text:
povazoval som ta za pomerne znaleho problematiky, ale poslednu dobu co citam aj na inych forach............. neviem, asi by som si nenechal poradit....
akoze prepac, co tym chcel povedat.....a co sa obchodneho hladiska tyka, keby si sa tu objavil castejsie, tak vies ze ja tu ziadne obchodne hladiska nerozvijam.
raddy, chcel som povedat len to, ze tvojim teoriam o tom, ze nemoze odist vzduch z klukovej skrine, lebo prave tadial steka olej prikladam asi taky vyznam, ako misonovym teoriam na TKS o slabom tahu motora kvoli falosnemu vzduchu, ktory sa dostal do motora cez zle dotiahuty olejovy filter... a ak by som mal problem aj s S13 motorom, tak urcite sa uz teba po tychto radach a teoriach neopytam na tvoj nazor na pricinu problemu... je na tom nieco nepochopitelne?
len tak mimohodom, vsetci co tu obhajujete teoriu odvetrania-kto z vas videl konretny motor na zivo???
len tak mimohodom, vsetci co tu obhajujete teoriu odvetrania-kto z vas videl konretny motor na zivo???
a tu je dalsi clovek s podobnym nazorom, to je nahodicka co....tak uz sa tym nezaoberaj, k tejto teme uz nie je co povedat, myslim ze sa spomenuly vsetky mozne verzie.adner píše:miki,je mi líto,že jsi málo přístupný názorům ostatních lidí,poněvadž by ti usnadnily život,ale problém je v odvětrání ať už to chceš slyšet nebo ne.Klidně na to vsaď svoji kariéru.Mě jen hrozně mrzí,že u toho nebudu až na to přijdeš.