Stránka 9 z 16

Napsal: 22.08.2007, 19:08
od Petr.S14
od tebe to tam neni tak daleko ;) nevymlouvej se:)

Napsal: 22.08.2007, 19:27
od otasTM
hele mě je to jedno my prostě jedeme po spojce a směr mladá boleslav 8)

Napsal: 22.08.2007, 19:43
od Vita.z31
Koukam ze se to tu pekne zvrklo, a ja o to malem prisel :D hele tak dyz uz sme se dostali az sem taky uvazuju o zvyseni max otacek. Co myslite ze by snesl seriovej motor, nebo jinak jake modifikace bych musel provest pro otacky okolo 7800-8000/min :-D

Napsal: 22.08.2007, 19:56
od Fire
tak bohužel nejedu , nestihne se dodělat swap převodovky :( leda že bych jel Meganem :(

Napsal: 22.08.2007, 20:26
od Heini
Vypadá to nadějně že pojedu.

Napsal: 22.08.2007, 20:29
od Petr.S14
Heini píše:Vypadá to nadějně že pojedu.
super,tak 8-8:30 v sobotu agipka! :)

Napsal: 22.08.2007, 21:45
od Kentoya
raddy píše:co je potrebne aby ca18det dokazal bez uhony prezit vytacanie na 9000ot a tym nemyslim jednorazove? (turbo nie je v tomto pripade otazka, moze byt lubovolne)

1, hodne siroke vacky s velkym zdvihom
2, pevne zdvihatka
3, komplet modifikovana hlava, zvacsene kanaly, odobraty material v kanaloch, zalicovanie, modifikacia hlavy kvoli vackam
4, perfektne vyvazeny a odlahceny spodok. problem je ze ca kluka na rozdiel od sr kluky NIE JE kompletne vyvazena protizavazim, z toho vyplavaju vibracie a problemi s loziskami
5, komplet harmonicky vyvazeny motor, spojka, zotrvacnik
6, problem s olejovym cerpadlom. pri 9000ot dochadza ku kavitacii, neviem o tom ze by existovalo aspon dostupne riesenie.
7, toto cele musis doladit zo strany ECU, to je vsak najmensi problem


tolko teoria. stale by som rad vedel, aky je ucel potreby tak vysokych otacok. moj nazor je to nutne len kvoli extremne velkemu turbu, kedy vykon neprestava stupat ani pri tych 9000ot. To sa bavime o vykonoch nad 600k, takze je jasne co este motor potrebuje aby to prezil. Takyto setup na ca18det ale vyzaduje nejaky druh anti lag systemu, ci uz cez ECU alebo cez oxid dusny. Vseobecne sa tu bavime o takmer absolutnom realnom maxime, co sa da z 1.8l ca18det motora dostat....
jde o to že to prostě jde a když to jde tak to zkusím
ad1 vačky co mám by to měly zvládnout podle teorie kterou mám zažitou
ad2 není problém je z hydroštelů vyrobit (pevné štely), ale k tomu by musely být druhé vačky, a 9000 toček je celkem hranice, kterou ještě hydra zvládnou (podle teorie, ale je to fakt dá se říct strop hyder)
ad3 slícování celkem ano, kanály stačí, spíše by to chtělo upravit spalovací prostor a statickou kompresi
ad4 pouze v případě, že chceš aby motor dlouho vydržel, jinak to nutnost není, ale motor nevydrží, ale jinak s tím počítám, i s odlehčením kliky a vyvážením na 12 000 toček
ad5 na 12 000 i harmonických i třetích harmonických
ad6 jelikož se jedná jen o momentální jednorázový výkon při sprintech a ne při normálním provozu, nedělal bych si z kavitace tak velkou hlavu
ad7 doufám že mi to tedy naladíš :-D a předem dík

jo a anti lag neřeším, jen kvůli sprintům do toho srát další těžký prachy, když to budu točit jen za 1 a 2, trojka už nemá smysl, protože krouták je mimo takže max 8000, a pak už není třeba

Napsal: 22.08.2007, 21:46
od otasTM
Heini píše:Vypadá to nadějně že pojedu.
ty nám ale ujedeš to neni feeeeeeeer :violent1:

Napsal: 23.08.2007, 07:01
od raddy
Kentoya píše:
raddy píše:co je potrebne aby ca18det dokazal bez uhony prezit vytacanie na 9000ot a tym nemyslim jednorazove? (turbo nie je v tomto pripade otazka, moze byt lubovolne)

1, hodne siroke vacky s velkym zdvihom
2, pevne zdvihatka
3, komplet modifikovana hlava, zvacsene kanaly, odobraty material v kanaloch, zalicovanie, modifikacia hlavy kvoli vackam
4, perfektne vyvazeny a odlahceny spodok. problem je ze ca kluka na rozdiel od sr kluky NIE JE kompletne vyvazena protizavazim, z toho vyplavaju vibracie a problemi s loziskami
5, komplet harmonicky vyvazeny motor, spojka, zotrvacnik
6, problem s olejovym cerpadlom. pri 9000ot dochadza ku kavitacii, neviem o tom ze by existovalo aspon dostupne riesenie.
7, toto cele musis doladit zo strany ECU, to je vsak najmensi problem


tolko teoria. stale by som rad vedel, aky je ucel potreby tak vysokych otacok. moj nazor je to nutne len kvoli extremne velkemu turbu, kedy vykon neprestava stupat ani pri tych 9000ot. To sa bavime o vykonoch nad 600k, takze je jasne co este motor potrebuje aby to prezil. Takyto setup na ca18det ale vyzaduje nejaky druh anti lag systemu, ci uz cez ECU alebo cez oxid dusny. Vseobecne sa tu bavime o takmer absolutnom realnom maxime, co sa da z 1.8l ca18det motora dostat....
jde o to že to prostě jde a když to jde tak to zkusím
ad1 vačky co mám by to měly zvládnout podle teorie kterou mám zažitou
ad2 není problém je z hydroštelů vyrobit (pevné štely), ale k tomu by musely být druhé vačky, a 9000 toček je celkem hranice, kterou ještě hydra zvládnou (podle teorie, ale je to fakt dá se říct strop hyder)
ad3 slícování celkem ano, kanály stačí, spíše by to chtělo upravit spalovací prostor a statickou kompresi
ad4 pouze v případě, že chceš aby motor dlouho vydržel, jinak to nutnost není, ale motor nevydrží, ale jinak s tím počítám, i s odlehčením kliky a vyvážením na 12 000 toček
ad5 na 12 000 i harmonických i třetích harmonických
ad6 jelikož se jedná jen o momentální jednorázový výkon při sprintech a ne při normálním provozu, nedělal bych si z kavitace tak velkou hlavu
ad7 doufám že mi to tedy naladíš :-D a předem dík

jo a anti lag neřeším, jen kvůli sprintům do toho srát další těžký prachy, když to budu točit jen za 1 a 2, trojka už nemá smysl, protože krouták je mimo takže max 8000, a pak už není třeba
toz, teda porob, som zvedavy. ten antilag som spominal v suvislosti s velkym turbom, priamo s otackami nesuvisi.
9000ot urobis s akymykolvek vackami, avsak tie co tam mas sposobia ze vykon pojde rapidne dole uz po 7000ot, podobne aj turbo, to je dovod preco nema zmysel tocit 9000ot s takouto konfiguraciou. Tocit mozes, ale pamataj si ze vykon bude stupat tak do cca 6500-7000ot, potom pojde dole. Budes ten motor tocit zbytocne, to je cele co chcem povedat.

Napsal: 23.08.2007, 08:02
od mick
snad pojedu, a m,ozna se i stavim na agipce, ale jeste nevim jakym pekacem, nissanek jeste nema to turbo...

Napsal: 23.08.2007, 08:38
od Heini
Narozdíl od tebe mně lezou dráty z pneu :-D
Dnes to jdu přezout :P

Napsal: 23.08.2007, 08:38
od Petr.S14
Heini píše:Narozdíl od tebe mně lezou dráty z pneu :-D
Dnes to jdu přezout :P
:-D

Napsal: 23.08.2007, 10:39
od Kentoya
právě že ty 256 vačky by měly jít slušně do cca 8000 toček ještě s dobrým výkonem, a na 1a2 rychlost, až tak nevadí když jde výkon dolů, protože ten výkon je pořád lepší jako na přeřazený stupen 3 byt v maximu, a další důvod je čas na přeřazení, samo to asi bude chtít turbo 2871 aby byl full při 5000 až 7000 točkách kdy je celkem max krouták

Napsal: 23.08.2007, 12:13
od Petr.S14
Kentoya: ty jedes taky do mimone?

Napsal: 23.08.2007, 12:24
od Kopriw
Heini píše:Narozdíl od tebe mně lezou dráty z pneu :-D
Dnes to jdu přezout :P
aspon budes delat efektivni jiskry :-D