Napsal: 22.08.2007, 19:08
od tebe to tam neni tak daleko nevymlouvej se:)
super,tak 8-8:30 v sobotu agipka!Heini píše:Vypadá to nadějně že pojedu.
jde o to že to prostě jde a když to jde tak to zkusímraddy píše:co je potrebne aby ca18det dokazal bez uhony prezit vytacanie na 9000ot a tym nemyslim jednorazove? (turbo nie je v tomto pripade otazka, moze byt lubovolne)
1, hodne siroke vacky s velkym zdvihom
2, pevne zdvihatka
3, komplet modifikovana hlava, zvacsene kanaly, odobraty material v kanaloch, zalicovanie, modifikacia hlavy kvoli vackam
4, perfektne vyvazeny a odlahceny spodok. problem je ze ca kluka na rozdiel od sr kluky NIE JE kompletne vyvazena protizavazim, z toho vyplavaju vibracie a problemi s loziskami
5, komplet harmonicky vyvazeny motor, spojka, zotrvacnik
6, problem s olejovym cerpadlom. pri 9000ot dochadza ku kavitacii, neviem o tom ze by existovalo aspon dostupne riesenie.
7, toto cele musis doladit zo strany ECU, to je vsak najmensi problem
tolko teoria. stale by som rad vedel, aky je ucel potreby tak vysokych otacok. moj nazor je to nutne len kvoli extremne velkemu turbu, kedy vykon neprestava stupat ani pri tych 9000ot. To sa bavime o vykonoch nad 600k, takze je jasne co este motor potrebuje aby to prezil. Takyto setup na ca18det ale vyzaduje nejaky druh anti lag systemu, ci uz cez ECU alebo cez oxid dusny. Vseobecne sa tu bavime o takmer absolutnom realnom maxime, co sa da z 1.8l ca18det motora dostat....
ty nám ale ujedeš to neni feeeeeeeerHeini píše:Vypadá to nadějně že pojedu.
toz, teda porob, som zvedavy. ten antilag som spominal v suvislosti s velkym turbom, priamo s otackami nesuvisi.Kentoya píše:jde o to že to prostě jde a když to jde tak to zkusímraddy píše:co je potrebne aby ca18det dokazal bez uhony prezit vytacanie na 9000ot a tym nemyslim jednorazove? (turbo nie je v tomto pripade otazka, moze byt lubovolne)
1, hodne siroke vacky s velkym zdvihom
2, pevne zdvihatka
3, komplet modifikovana hlava, zvacsene kanaly, odobraty material v kanaloch, zalicovanie, modifikacia hlavy kvoli vackam
4, perfektne vyvazeny a odlahceny spodok. problem je ze ca kluka na rozdiel od sr kluky NIE JE kompletne vyvazena protizavazim, z toho vyplavaju vibracie a problemi s loziskami
5, komplet harmonicky vyvazeny motor, spojka, zotrvacnik
6, problem s olejovym cerpadlom. pri 9000ot dochadza ku kavitacii, neviem o tom ze by existovalo aspon dostupne riesenie.
7, toto cele musis doladit zo strany ECU, to je vsak najmensi problem
tolko teoria. stale by som rad vedel, aky je ucel potreby tak vysokych otacok. moj nazor je to nutne len kvoli extremne velkemu turbu, kedy vykon neprestava stupat ani pri tych 9000ot. To sa bavime o vykonoch nad 600k, takze je jasne co este motor potrebuje aby to prezil. Takyto setup na ca18det ale vyzaduje nejaky druh anti lag systemu, ci uz cez ECU alebo cez oxid dusny. Vseobecne sa tu bavime o takmer absolutnom realnom maxime, co sa da z 1.8l ca18det motora dostat....
ad1 vačky co mám by to měly zvládnout podle teorie kterou mám zažitou
ad2 není problém je z hydroštelů vyrobit (pevné štely), ale k tomu by musely být druhé vačky, a 9000 toček je celkem hranice, kterou ještě hydra zvládnou (podle teorie, ale je to fakt dá se říct strop hyder)
ad3 slícování celkem ano, kanály stačí, spíše by to chtělo upravit spalovací prostor a statickou kompresi
ad4 pouze v případě, že chceš aby motor dlouho vydržel, jinak to nutnost není, ale motor nevydrží, ale jinak s tím počítám, i s odlehčením kliky a vyvážením na 12 000 toček
ad5 na 12 000 i harmonických i třetích harmonických
ad6 jelikož se jedná jen o momentální jednorázový výkon při sprintech a ne při normálním provozu, nedělal bych si z kavitace tak velkou hlavu
ad7 doufám že mi to tedy naladíš :-D a předem dík
jo a anti lag neřeším, jen kvůli sprintům do toho srát další těžký prachy, když to budu točit jen za 1 a 2, trojka už nemá smysl, protože krouták je mimo takže max 8000, a pak už není třeba
:-DHeini píše:Narozdíl od tebe mně lezou dráty z pneu :-D
Dnes to jdu přezout
aspon budes delat efektivni jiskry :-DHeini píše:Narozdíl od tebe mně lezou dráty z pneu :-D
Dnes to jdu přezout