Stránka 10 z 18

Napsal: 22.08.2007, 12:44
od Peca
A já myslím že by to i za to stálo, mít nějaké turbo co i v těchto otáčkách udrží tlak tak je to mazec, viz maratova honda - ta točí 10000rpm. Ale u SXa to asi nebude reálné :)

Napsal: 22.08.2007, 13:02
od kenivruh
Evo ma tiez dvojliter, takze je asi logicke (aspon u S14), ze je v tej istej kategorii. Podla mna by mali byt kategorie robene napr. podla serioveho pomeru vykon/hmotnost.

Napsal: 22.08.2007, 13:08
od kenivruh
DRFTING píše:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-APEX ... enameZWDVW nestačí jen koupit toto a prostě nastavit vyšší otáčky ? mělo by to umět. (toto je na sr,ale na ca se to delá taky,nechtel jsem hledat)
Ok. Skus trochu precitat forum a potom pochopis, ze nejde len o to nastavit vyssie otacky ;)

Napsal: 22.08.2007, 13:21
od kenivruh
DRFTING píše::shock: ok :oops: tak mi v rychlosti napiš v čem je problém,pokud to tento comp pro náš motor bude nabízet,tak by to měl umět,třeba tento comp pro RX7 FD to nabízí a funguje to,vím je to úplně jinej motor.Jinak já tomu hovno rozumím to se přiznám.
Nejde len o to povolit ecu vyssie otacky. Aby si mohol tocit 9000 potrebujes spravit komplet hlavu, dokonale vyvazit spodok motora, zvacsit komplet saciu cast motora od filtra, atd.

Napsal: 22.08.2007, 14:06
od raddy
co je potrebne aby ca18det dokazal bez uhony prezit vytacanie na 9000ot a tym nemyslim jednorazove? (turbo nie je v tomto pripade otazka, moze byt lubovolne)

1, hodne siroke vacky s velkym zdvihom
2, pevne zdvihatka
3, komplet modifikovana hlava, zvacsene kanaly, odobraty material v kanaloch, zalicovanie, modifikacia hlavy kvoli vackam
4, perfektne vyvazeny a odlahceny spodok. problem je ze ca kluka na rozdiel od sr kluky NIE JE kompletne vyvazena protizavazim, z toho vyplavaju vibracie a problemi s loziskami
5, komplet harmonicky vyvazeny motor, spojka, zotrvacnik
6, problem s olejovym cerpadlom. pri 9000ot dochadza ku kavitacii, neviem o tom ze by existovalo aspon dostupne riesenie.
7, toto cele musis doladit zo strany ECU, to je vsak najmensi problem


tolko teoria. stale by som rad vedel, aky je ucel potreby tak vysokych otacok. moj nazor je to nutne len kvoli extremne velkemu turbu, kedy vykon neprestava stupat ani pri tych 9000ot. To sa bavime o vykonoch nad 600k, takze je jasne co este motor potrebuje aby to prezil. Takyto setup na ca18det ale vyzaduje nejaky druh anti lag systemu, ci uz cez ECU alebo cez oxid dusny. Vseobecne sa tu bavime o takmer absolutnom realnom maxime, co sa da z 1.8l ca18det motora dostat....

Napsal: 22.08.2007, 18:42
od otasTM
připomínám že tedy pražáci sraz mezi 8- 8:30 v sobotu ráno u agipky na chodově :!:

Napsal: 22.08.2007, 19:06
od mrkevvzime
mno ja tam tudy nepojedu ponevadz bych musel pres celou prahu dolu a pak zase nahoru :D
asi pojedu jeste z kamosema tak se sejdem az tam

Napsal: 22.08.2007, 19:08
od Petr.S14
od tebe to tam neni tak daleko ;) nevymlouvej se:)

Napsal: 22.08.2007, 19:27
od otasTM
hele mě je to jedno my prostě jedeme po spojce a směr mladá boleslav 8)

Napsal: 22.08.2007, 19:43
od Vita.z31
Koukam ze se to tu pekne zvrklo, a ja o to malem prisel :D hele tak dyz uz sme se dostali az sem taky uvazuju o zvyseni max otacek. Co myslite ze by snesl seriovej motor, nebo jinak jake modifikace bych musel provest pro otacky okolo 7800-8000/min :-D

Napsal: 22.08.2007, 19:56
od Fire
tak bohužel nejedu , nestihne se dodělat swap převodovky :( leda že bych jel Meganem :(

Napsal: 22.08.2007, 20:26
od Heini
Vypadá to nadějně že pojedu.

Napsal: 22.08.2007, 20:29
od Petr.S14
Heini píše:Vypadá to nadějně že pojedu.
super,tak 8-8:30 v sobotu agipka! :)

Napsal: 22.08.2007, 21:45
od Kentoya
raddy píše:co je potrebne aby ca18det dokazal bez uhony prezit vytacanie na 9000ot a tym nemyslim jednorazove? (turbo nie je v tomto pripade otazka, moze byt lubovolne)

1, hodne siroke vacky s velkym zdvihom
2, pevne zdvihatka
3, komplet modifikovana hlava, zvacsene kanaly, odobraty material v kanaloch, zalicovanie, modifikacia hlavy kvoli vackam
4, perfektne vyvazeny a odlahceny spodok. problem je ze ca kluka na rozdiel od sr kluky NIE JE kompletne vyvazena protizavazim, z toho vyplavaju vibracie a problemi s loziskami
5, komplet harmonicky vyvazeny motor, spojka, zotrvacnik
6, problem s olejovym cerpadlom. pri 9000ot dochadza ku kavitacii, neviem o tom ze by existovalo aspon dostupne riesenie.
7, toto cele musis doladit zo strany ECU, to je vsak najmensi problem


tolko teoria. stale by som rad vedel, aky je ucel potreby tak vysokych otacok. moj nazor je to nutne len kvoli extremne velkemu turbu, kedy vykon neprestava stupat ani pri tych 9000ot. To sa bavime o vykonoch nad 600k, takze je jasne co este motor potrebuje aby to prezil. Takyto setup na ca18det ale vyzaduje nejaky druh anti lag systemu, ci uz cez ECU alebo cez oxid dusny. Vseobecne sa tu bavime o takmer absolutnom realnom maxime, co sa da z 1.8l ca18det motora dostat....
jde o to že to prostě jde a když to jde tak to zkusím
ad1 vačky co mám by to měly zvládnout podle teorie kterou mám zažitou
ad2 není problém je z hydroštelů vyrobit (pevné štely), ale k tomu by musely být druhé vačky, a 9000 toček je celkem hranice, kterou ještě hydra zvládnou (podle teorie, ale je to fakt dá se říct strop hyder)
ad3 slícování celkem ano, kanály stačí, spíše by to chtělo upravit spalovací prostor a statickou kompresi
ad4 pouze v případě, že chceš aby motor dlouho vydržel, jinak to nutnost není, ale motor nevydrží, ale jinak s tím počítám, i s odlehčením kliky a vyvážením na 12 000 toček
ad5 na 12 000 i harmonických i třetích harmonických
ad6 jelikož se jedná jen o momentální jednorázový výkon při sprintech a ne při normálním provozu, nedělal bych si z kavitace tak velkou hlavu
ad7 doufám že mi to tedy naladíš :-D a předem dík

jo a anti lag neřeším, jen kvůli sprintům do toho srát další těžký prachy, když to budu točit jen za 1 a 2, trojka už nemá smysl, protože krouták je mimo takže max 8000, a pak už není třeba

Napsal: 22.08.2007, 21:46
od otasTM
Heini píše:Vypadá to nadějně že pojedu.
ty nám ale ujedeš to neni feeeeeeeer :violent1: