Stránka 2 z 6
Napsal: 30.06.2007, 15:50
od blázen
NISMOO7 píše:raddy ty si k nezaplateniu
,všetko je to veľmi pekne opísané ,ale stále
mám strach sa do toho pustit....asi to vyriešim len vodnými intercoolermi vieš mi o nich niečo prosím ťa povedať?ďakujem /naozaj lepšie ochledia vzduch ako náporové intercoolery?/
určitě, voda chladí vzduch přímo, intercoolery nepřímo
Napsal: 30.06.2007, 16:15
od NISMOO7
to viem určite len som chcel príklad v neakej mierke náporového int.a toho istého vodného int. o koľko stupňov ho približne lepšie ochladí ,niekde som videl kedysi príklad a neviem to nájsť...
Napsal: 30.06.2007, 17:43
od raddy
Caizi píše:perfektní... a na kolik vyjde vsechno potrebne (bez odladení ECU)? Jen čístě zařízení..
Díky
cena kompletneho kitu so 150psi pumpou s tlakovym spinacom, jednou tryskou a kompletnym instalacnym materialom zacina na nejakych 300USD. Cena sa da zvysit zvolenim progresivneho vstrekovania vody, kde dodatocny pocitac plynulo meni mnozstvo vody s tlakom vzduchu, dalej detektorom upchatej trysky ci dalsimi tryskami.
Napsal: 30.06.2007, 17:48
od raddy
blázen píše:NISMOO7 píše:raddy ty si k nezaplateniu
,všetko je to veľmi pekne opísané ,ale stále
mám strach sa do toho pustit....asi to vyriešim len vodnými intercoolermi vieš mi o nich niečo prosím ťa povedať?ďakujem /naozaj lepšie ochledia vzduch ako náporové intercoolery?/
určitě, voda chladí vzduch přímo, intercoolery nepřímo
predpokladam ze nismo myslel intercooler (vymennik) vzduch/voda, je tak? toto riesenie je efektivne, avsak komplikovane a tazke. Jeho vyhoda sa navyse prejavi skor vo velmi teplych dnoch, ak je vzduch chladnejsi, tak sa ich efektivita blizi klasickym ic vzduch/vzduch. Pouzivaju sa hlavne tam, kde nie je moznost naporoveho chladenia (motor vzadu, ic nad motorom a pod.) AVsak do tejto temy to nepatri, otvor si kludne novy prispevok s touto temou ak chces vediet viac podrobnosti
Tu ti mozem napisat len tolko, ze sa nemusis vstrekovania vody bat, ak mas zaujem u mna si ho mozes pozriet v praxi aj s meranim EGT.
Napsal: 30.06.2007, 18:46
od Caizi
raddy píše:Caizi píše:perfektní... a na kolik vyjde vsechno potrebne (bez odladení ECU)? Jen čístě zařízení..
Díky
cena kompletneho kitu so 150psi pumpou s tlakovym spinacom, jednou tryskou a kompletnym instalacnym materialom zacina na nejakych 300USD. Cena sa da zvysit zvolenim progresivneho vstrekovania vody, kde dodatocny pocitac plynulo meni mnozstvo vody s tlakom vzduchu, dalej detektorom upchatej trysky ci dalsimi tryskami.
A kit který by sis koupil ty, o kterémsi myslíš že bude fakt dobrý vyjde na kolik? Ja o vodě totiž už přemýšlím od loňska kdy mě o tom blázen informoval, jen nevím který kit zvolit..
Napsal: 30.06.2007, 18:55
od raddy
ten co mam ja sa da kupit prave za tych cca 300USD. je tam vsetko co potrebujes na zaciatok. v pripade potreby si mozes dokupit akykolvek upgrade neskor.
Napsal: 03.07.2007, 10:10
od Caizi
super..diky
Napsal: 03.08.2007, 19:20
od wori
prispevok bol vymazany z dovodu nesuvisu s temou. piste sem prosim len k veci. Dakujem
R.
Napsal: 03.08.2007, 22:19
od blázen
[myslím že jich zlikvidoval 2 sady, ale voda stím nemá nic společného
Napsal: 09.08.2007, 14:23
od raddy
je tu nejako ticho, tak aspon trocha citania ako to cele zacalo, english only :-D
http://enginehistory.org/Frank%20WalkerWeb1.pdf
Napsal: 11.08.2007, 20:47
od Caizi
Zajímavý článek..
Chtěl bych to obědnat, můžeš mi raddy prosím napsat jakou sadu přesně objednat? Případně kde ji seženu?
Napsal: 12.08.2007, 09:50
od raddy
samozrejme, doriesime to ale cez sz.
Napsal: 09.09.2007, 18:46
od Gramec001
zdravim ja sem tu na forume novej sem slikuv bracha a taky studak automechaniciny a chtel bychse zeptat co to znamena tyhle dve skratky?? EGT AFR
Napsal: 09.09.2007, 19:05
od wori
wori píše:prispevok bol vymazany z dovodu nesuvisu s temou. piste sem prosim len k veci. Dakujem
R.
Sorry
Napsal: 10.09.2007, 21:56
od Al3x
Gramec001 píše:zdravim ja sem tu na forume novej sem slikuv bracha a taky studak automechaniciny a chtel bychse zeptat co to znamena tyhle dve skratky?? EGT AFR
Exhaust Gas Temperature a Air/Fuel Ratio tj. teplota výfukových plynů a poměr vzduch/palivo