INTERCOOLERY AVIA
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem nejak nepochopil ten dotaz, takova trochu divoka formulace. Meradla na turbo vetsinou maji stupnici -1 az +1,5 (2, 3...) bar. Pri volnobehu je v sani podtlak, u 200sx -0,6 - -0,7baru. Staci proslapnout plyn a stoupne k 0baru. Kdyz mas otevreny vyfuk, tak na neutral nemas tlak ve vyfukovem potrubi a ani pri vysokych otackach se s tlakem turba moc vysoko nedostanes. Az pri jizde, kdy je tlak a rychlost plynu ve vyfuku nejvetsi a poradne roztaci turbo, jde tlak do kladnych hodnot. Nejvic asi na 3. prevodovy stupen, do kopce a s pedalem na podlaze.
Jediny problem - kdyz pouzijes klasicky manometr s nulou na zacatku stupnice, je ta raficka pri volnobehu na zarazce a dostava trochu zabrat, protoze by chtela ukazovat "pod nulu", tedy "za roh". Na nic jineho to nema vliv.
Jediny problem - kdyz pouzijes klasicky manometr s nulou na zacatku stupnice, je ta raficka pri volnobehu na zarazce a dostava trochu zabrat, protoze by chtela ukazovat "pod nulu", tedy "za roh". Na nic jineho to nema vliv.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Jeste bych snad podotknul ze pokud vezmes pretlak pred klapkou tak ti bude ukazovat vzdy jen kladne hodnoty.Kdyz jsem totiz nedavno hledal kvuli nizkemu volnobehu netesnosti v systemu a sundal jsem i BOV tak jsem k memu prekvapeni zjistil ze turbo tlaci i na volnobeznych otackach.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy