Stránka 2 z 2

Napsal: 15.05.2008, 21:27
od Sentinel
raddy píše:
aby sa to zjednodusilo, tak ak je restriktor v turbe (co by naozaj mal byt) tak uz dalsi nepotrebujes.
T3 mam napr. ja, pouzil som seriovy restriktor na bloku.

to ci tvoje turbo restriktor NAOZAJ ma ti nikdo z nas nepovie, kedze do tvojho turba nevidime, ak je to origanl garrett, tak urcite restriktor mat bude.
bolo kupovane v ATPturbo tam kde kupoval aj napr. chose nieje to china.
samozrejme ze to je origo garret. nebol by problem pozriet na ten restriktor ale turbo je uz nahodene a zhadzovat sa mi to dole velmi uz nechce takze verim ze ked vsetky garrety ho maju ze mne ho dat nezabudli :) ale ako som pisal mam pocit ze ho zvonku velmi vidiet nebolo bolo tam zuzenie ale pokial si spominam urcite nie na 0.8mm

Napsal: 16.05.2008, 07:32
od Heini
Ted mame dalsí na celnici tak ti to pak sem dám.

Napsal: 16.05.2008, 08:32
od Sentinel
Heini píše:Ted mame dalsí na celnici tak ti to pak sem dám.
dik, som zvedavy na ten privod oleja hlavne

Napsal: 27.05.2008, 16:41
od tomita
Ja mam u svyho Apexi turba restriktor v privodu, ale v kitu jsou i pancerove hadice s dalsim adapterem/restriktorem, ktery se sroubuje na ten vstup.
Co vim, tak by se u kulickovych turb (hlavne Garett) pridava restriktor..