Podivně kouřící motor
Re: Podivně kouřící motor
todle mi delalo taky gufera na ventilech tipuji.Nechal sem udelat znova a ted si ani nezakouři při studenym startu proste nikdy supr!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Podivně kouřící motor
Tak jsem to zkusil,na odvětrání hlavy byl při zacpání prstem silný podtlak,turbo po pár vteřinách přestalo kouřit ale po chvilce se z něj začal ozývat zvuk jako když ložiska nemají olej.Hned jsem odvětrání otevřel,zvuk přestal a opět začalo kouřit..Sedí diagnóza přímo na to turbo?yHCov píše:Díky moc..otestujuraddy píše:odpoved je velmi jednoducha. ak sa jedna o BIELY olejovy dym, ktory sa objavy len na volnobehu alebo pri preradeni, tak sa jedna o poskodene olejove tesnenia na turbe. Prenikanie oleja je zosilnene znizenim protitlaku vo vyfuku napr. (montazou volneho vyfuku). Ciastocne sa tomu da zabranit montazou jednosmernej klapky do odvetrania vaciek (za predpokladu ze je zachovane seriove odvetranie cez PCV). Tema jednosmernej klapky je tu velakrat rozoberana, nedavno tu bol aktivny prispevok presne na tuto temu.
Ak by to bolo z ineho dovodu a olej by prenikal do valcov, potom by bol dym MODRASTY a hlavne byto dymilo viac menej stale. Ked raz gufera ventilov nestieraju, tak nestieraju. Pocas sacieho cyklu je vo valci vzdy dostatok vakua na nasatie oleja, cize by to dymilo viac menej stale, nielen na volnobehu.
Na presne zistenie problemu staci vybrat sviecky. Ak nie su od oleja, je to turbo. Ak su od oleja, moze to byt turbo, vtedy by ale musel byt olej aj v sani. Ak to nie je turbo a sviecky su od oleja, olej ide do valcov z motora a v sanie olej nebude.
Samozrejme, je teoreticky mozna kombinacia oboch stavov.
Ještě by mě zajímalo jestli kouření zabránim když použiji sériový systém odvětrání hlavy před turbo,ať už přímo nebo přes OCT.
Re: Podivně kouřící motor
diagnoza sedi presne na turbo. avsak tie zvuky su nieco velmi zvlastne, nie je dovod aby po upchati odvetrania na volnobehu vznikali taketo zvuky a ak su nebodaj z lozisk ako si napisal, tak je komplet turbo zrele na repas, ak sa loziska nemazu, su ko radovo v minutach, pri zatazi v sekundach..samozrejme, predpokladam ze si upchal tu spravnu hadicu.
na trvali efekt staci do hadice vlozit jednosmernu klapku...
na trvali efekt staci do hadice vlozit jednosmernu klapku...
Re: Podivně kouřící motor
jak říká rado dej tam jednosměrnou klapku a ten tuzingovej filtr zruš přes ten ten motor nedejchá vůbec to mám ověřené...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Re: Podivně kouřící motor
Elviiis píše:jak říká rado dej tam jednosměrnou klapku a ten tuzingovej filtr zruš přes ten ten motor nedejchá vůbec to mám ověřené...
Naposledy upravil(a) yHCov dne 29.08.2008, 16:59, celkem upraveno 1 x.
Re: Podivně kouřící motor
Ono to turbo nemělo nijak velké vůle.Viděl jsem několik T2 i nekouřících a vůle tohoto turba byly opravdu minimální,ani nemělo velký odpor proti otáčení lopatek,nikde nedrhlo.Mám obavu že když tam dám jednosměrnou klapku,tak aby nepouštěla vzduch dovnitř do motoru ,tak se po chvilce dosáhne toho efektu že turbo začně vydávat opět ty zvláštní zvuky a odejde.Když dám klapku obráceně,nezmění se nic ,do hlavy půjde vzduch a ven nepude nic.ten systém odvzdušnění motoru funguje tak,že je odvětrán blok,kde z něj může přes jednosměrný ventil jít vzduch do sání,tim pádem se podtlakuje hlava a což mi sedí stim že mám na víku ventilů silný podtlak..Co se ovšem stane když je hlava odvětrána před turbo,tzn vzduch jde z hlavy ven do turba a ktomu je odvzdušněný blok,to je v celém motoru silný podtlak?raddy píše:diagnoza sedi presne na turbo. avsak tie zvuky su nieco velmi zvlastne, nie je dovod aby po upchati odvetrania na volnobehu vznikali taketo zvuky a ak su nebodaj z lozisk ako si napisal, tak je komplet turbo zrele na repas, ak sa loziska nemazu, su ko radovo v minutach, pri zatazi v sekundach..samozrejme, predpokladam ze si upchal tu spravnu hadicu.
na trvali efekt staci do hadice vlozit jednosmernu klapku...
Re: Podivně kouřící motor
To bych si dovolil silně oponovat že to přes něj nedejchá,vzhledem ktomu že když ho sundám a přiložim prst,je cítit silnej podtlak a když zkusím filtrřík profouknout ,má opravdu minimální odpor,z toho dedukuji že tvuj výrok je blbost.Pokud to myslíš tak, že jakmile chybí odvětrání hlavy směrem z hlavy do sání,je problém že motor špatně dýchá,tak to potom chápu,ale názor si na to udělat nemůžu neb zatím nevím jak to má správně bát a kde má akde nemá bát tlak/podtlak..yHCov píše:Elviiis píše:jak říká rado dej tam jednosměrnou klapku a ten tuzingovej filtr zruš přes ten ten motor nedejchá vůbec to mám ověřené...
Re: Podivně kouřící motor
pokial je seriovo zapojene odvetranie cez PCV, tak na volnobehu je v celom motore podtlak, ako v hlave, tak aj vo vani. to je ucel odvetrania, aktivne odsavat obsah klukovej skrine. toto vsetko sa deje ale len ak turbo netlaci viac ako 0bar.
Akonahle tlak turba stupne nad 0bar, tak sa PCV ventil uzavrie a v motore je odteraz atmosfericky tlak(v skutocnosti vzdy mierny pretlak) , nie podltak. Vsetko odvetranie motora ide odteraz pred turbo, to je ucel odvetrania vaciek.
tie zvuky co pocujes, ak upchas na volnobehu odvetranie nie su normalne a ak su z turba, tak je turbo tak ci tak nejakym sposobom poskodene. ak su tie zvuky NAOZAJ z turba, odide tak ci tak, moj nazor. Z toho vypliva, ze turbo treba dat na repas a nemusis riesit ani dym, ani klapku, ani zvuky ani odvetranie....
co sa tyka filtra, tak k tomu je debata zbytocna, pokial nie je od oleja, tak prepusta dobre, ale ak takyto filter pouzijes so seriovym PCV, tak bude sany falosny nezmerany vzduch co rozhodne nie je ziaduce. Takyto filter sa da pouzit len ak je seriovy PCV ventil zablokovany.
Akonahle tlak turba stupne nad 0bar, tak sa PCV ventil uzavrie a v motore je odteraz atmosfericky tlak(v skutocnosti vzdy mierny pretlak) , nie podltak. Vsetko odvetranie motora ide odteraz pred turbo, to je ucel odvetrania vaciek.
tie zvuky co pocujes, ak upchas na volnobehu odvetranie nie su normalne a ak su z turba, tak je turbo tak ci tak nejakym sposobom poskodene. ak su tie zvuky NAOZAJ z turba, odide tak ci tak, moj nazor. Z toho vypliva, ze turbo treba dat na repas a nemusis riesit ani dym, ani klapku, ani zvuky ani odvetranie....
co sa tyka filtra, tak k tomu je debata zbytocna, pokial nie je od oleja, tak prepusta dobre, ale ak takyto filter pouzijes so seriovym PCV, tak bude sany falosny nezmerany vzduch co rozhodne nie je ziaduce. Takyto filter sa da pouzit len ak je seriovy PCV ventil zablokovany.
Re: Podivně kouřící motor
ca18et ma pcv ventil seriove jen na odvetrani bloku,ale u odvetrani hlavy je jen prima trubka bez ventilu..raddy píše:pokial je seriovo zapojene odvetranie cez PCV, tak na volnobehu je v celom motore podtlak, ako v hlave, tak aj vo vani. to je ucel odvetrania, aktivne odsavat obsah klukovej skrine. toto vsetko sa deje ale len ak turbo netlaci viac ako 0bar.
Akonahle tlak turba stupne nad 0bar, tak sa PCV ventil uzavrie a v motore je odteraz atmosfericky tlak(v skutocnosti vzdy mierny pretlak) , nie podltak. Vsetko odvetranie motora ide odteraz pred turbo, to je ucel odvetrania vaciek.
tie zvuky co pocujes, ak upchas na volnobehu odvetranie nie su normalne a ak su z turba, tak je turbo tak ci tak nejakym sposobom poskodene. ak su tie zvuky NAOZAJ z turba, odide tak ci tak, moj nazor. Z toho vypliva, ze turbo treba dat na repas a nemusis riesit ani dym, ani klapku, ani zvuky ani odvetranie....
co sa tyka filtra, tak k tomu je debata zbytocna, pokial nie je od oleja, tak prepusta dobre, ale ak takyto filter pouzijes so seriovym PCV, tak bude sany falosny nezmerany vzduch co rozhodne nie je ziaduce. Takyto filter sa da pouzit len ak je seriovy PCV ventil zablokovany.
Napadlo me ze kdyz uzavru odvzdusneni hlavy, udela se vni podtlak (hlava je s blokem propojena odtokovym kanalem pro lej nemylim-li se) a nechce odtekat olej z hlavy do bloku,tim bych si vysvetlil ten problem s mazanim turba,nemuze tomu tak byt?
Re: Podivně kouřící motor
ziadne odvetranie nesmies zablokovat. PCV je len system odvetrania na podtlaku, ale odvetranie motora musi byt vzdy volne. naozaj nie je hlava prepojena z blokom hadicou? pri pretlaku sa PCV uzavrie a cele odvetranie motora ide cez hlavu, takze to prepojene asi bude...
tvoja uvaha o odtekani oleja z hlavy je chybna, podtlak v bloku vzdy pomaha odtoku oleja z hlavy, specialne ak je odvetranie hlavy upchate. ale odvetranie cez olejovy kanal nemusi byt dostatocne, olejovy kanal sluzi na odvod oleja, nie na odvetranie. kazdopadne, riesenie dymenia turba nema nic spolocne s hlavou ale len s blokom. avsak ked pises ze si v hadici odvetrania hlavy citil podtlak, tak musi byt hlava prepojena s PCV rovnako ako blok, naozaj sa mi nezsda preco by nemala byt...
tvoja uvaha o odtekani oleja z hlavy je chybna, podtlak v bloku vzdy pomaha odtoku oleja z hlavy, specialne ak je odvetranie hlavy upchate. ale odvetranie cez olejovy kanal nemusi byt dostatocne, olejovy kanal sluzi na odvod oleja, nie na odvetranie. kazdopadne, riesenie dymenia turba nema nic spolocne s hlavou ale len s blokom. avsak ked pises ze si v hadici odvetrania hlavy citil podtlak, tak musi byt hlava prepojena s PCV rovnako ako blok, naozaj sa mi nezsda preco by nemala byt...
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivně kouřící motor
yHCov: to piskanie po upchati pcv systemu prstom ti sposobuje zle tesnenie pod vekom ventilou aspon u mna som prisiel na takuto zavadu ked som chcel nainstalovat jednosmernu klapku.
Ja mam tiez problem s dymiacim motorom a smardom z vyfuku neviem co tom moze byt, neviem ci sa mam pustit znova do repasu turba alebo kupim uplne nove turbo alebo GO motora.
Dymi mi to pri preradeni alebo ked idem dole kopcom so zaradenim prevodovym stupnom a uplne ubratym plynom pripadne ked znovu pridam tak ostane za mnou velky kudol dymu. a smard vyfukovych plynov je asi stale...
Myslel som si ze je to turbo tak som kupil druhe s JPN a sprava sa to stale tak isto... povodne turbo uz bolo raz na repase a predtym mi dymilo aj na volnobehu a po repase sa objavilo toto dymenie po preradeni a pri zatazi dole kopcom... skuste dat nejaku rad nech viem co robit dalej lebo uz ma to asi prestava bavit, nieco spravit a stale to neni ono. diky
Ja mam tiez problem s dymiacim motorom a smardom z vyfuku neviem co tom moze byt, neviem ci sa mam pustit znova do repasu turba alebo kupim uplne nove turbo alebo GO motora.
Dymi mi to pri preradeni alebo ked idem dole kopcom so zaradenim prevodovym stupnom a uplne ubratym plynom pripadne ked znovu pridam tak ostane za mnou velky kudol dymu. a smard vyfukovych plynov je asi stale...
Myslel som si ze je to turbo tak som kupil druhe s JPN a sprava sa to stale tak isto... povodne turbo uz bolo raz na repase a predtym mi dymilo aj na volnobehu a po repase sa objavilo toto dymenie po preradeni a pri zatazi dole kopcom... skuste dat nejaku rad nech viem co robit dalej lebo uz ma to asi prestava bavit, nieco spravit a stale to neni ono. diky
Nissan 200SX S13 1990
Re: Podivně kouřící motor
no skus ten trik s upchatim hadice na volnobehu, ak to prestane dymit, je to jasne. ak spravne chapem, ani jedno z tych turb nebolo nove...podla popisu to vyzera na turbo, ale skontroluj aj sviecky ako som tu napisal a budes mudrejsi. ak turbo hodne dymi, moze byt od oleja aj vyfukova turbina, viditelne z vonku....
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivně kouřící motor
sviecky su pekne bielo sive tak ako maju byt, farba dymu je sivo modra... auto na volnobehu nedymi, (to mi dymilo iba to turbo povodne pred repasom ), a olej nepreteka cez vyfukovu cast a odvetranie motora je uplne mimo sania, a spotreba oleja pocas 1500km skoro nic a co som bol teraz na dovolenke tak na serpetinach mi to zozralo 0,5-0,7 litra oleja... aj ja typujem na turbo tiez som som kupil druhe bolo pouzite a asi sa sprava tak isto ako prechadzajuce... myslim ze keby je chyba v motore kruzky, ci gufera sviecky by myli byt cierne od oleja a prejavovalo by sa to ako to popisal keni vo svojom prispevku...
Nissan 200SX S13 1990
Re: Podivně kouřící motor
no farba dymu napoveda skor na motor ako na turbo. druha moznost je ze turbo tlaci olej do sania, vtedy by si mal mat od oleja klapku a hadice....ak tam olej nebude, zmeral by som kompresie v motore, aby si zbytocne neinvestoval znova do turba...
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivně kouřící motor
no povodne turbo malo od oleja vstupnu sacu cast (od AFM smerom do turba) tak asi to bude ta ista zavada na oboch turbach dnes si pozriet ako vyzera toto turbo.... a tym padom to dava aj zmysel ze preco ma dym sivo modru farbu. a tlaky vo valcoch merane asi tak pred mesiacom boli 10; 10; 10; 10.5
Nissan 200SX S13 1990