Zo zaujimavosti, otacky turba.

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od blázen »

Jimmbo píše:otacky turba su dane mnozstvom vyfukovych plynou ze? tak ale cim su vacsie otacky motora tak tym vecsie mnozstvo vyfukovych plynou prejde turbom a tak by sa mali zvysovat aj otacky turba... ale nebudem sa hadat vies toho viacej :D
samo máš z nějakého malého hlediska pravdu,jenomže zapomínáš na 3tí velmi důležtý údaj.. a to je zatížení..
otačky turba nejsou přímoúměrné otáčkám motoru, ale plnícímu tlaku.. takže pokud máš v autě budík boostu,tak si to vyzkoušej a uvidíš..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od Jimmbo »

blázen píše:
Jimmbo píše:otacky turba su dane mnozstvom vyfukovych plynou ze? tak ale cim su vacsie otacky motora tak tym vecsie mnozstvo vyfukovych plynou prejde turbom a tak by sa mali zvysovat aj otacky turba... ale nebudem sa hadat vies toho viacej :D
samo máš z nějakého malého hlediska pravdu,jenomže zapomínáš na 3tí velmi důležtý údaj.. a to je zatížení..
otačky turba nejsou přímoúměrné otáčkám motoru, ale plnícímu tlaku.. takže pokud máš v autě budík boostu,tak si to vyzkoušej a uvidíš..
mam v aute budik boost ale nemam v aute teraz motor. :D Viem co myslis.. ked turbo tlaci urcity tlak do motora tak tym vacsie mnozstvo vzduchu a teda zmesy sa dostane do valcu. A teda tym vacsie mnozstvo spalin sa dostava z valca von a a kedze ich je tam viac tak tlacia vacsim tlakom na turbo a roztacaju ho do vacsich otacok... Pochopil som to spravne?
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zo zaujimavosti, otacky turba.

Příspěvek od driftak »

Jimmbo píše:
blázen píše:
Jimmbo píše:otacky turba su dane mnozstvom vyfukovych plynou ze? tak ale cim su vacsie otacky motora tak tym vecsie mnozstvo vyfukovych plynou prejde turbom a tak by sa mali zvysovat aj otacky turba... ale nebudem sa hadat vies toho viacej :D
samo máš z nějakého malého hlediska pravdu,jenomže zapomínáš na 3tí velmi důležtý údaj.. a to je zatížení..
otačky turba nejsou přímoúměrné otáčkám motoru, ale plnícímu tlaku.. takže pokud máš v autě budík boostu,tak si to vyzkoušej a uvidíš..
mam v aute budik boost ale nemam v aute teraz motor. :D Viem co myslis.. ked turbo tlaci urcity tlak do motora tak tym vacsie mnozstvo vzduchu a teda zmesy sa dostane do valcu. A teda tym vacsie mnozstvo spalin sa dostava z valca von a a kedze ich je tam viac tak tlacia vacsim tlakom na turbo a roztacaju ho do vacsich otacok... Pochopil som to spravne?
Ja tuto temu viac neriesim, kenivruh mi poskytol material ktory som chcel, zato dakujem. A prenechavam temu Jimmbovi, kedze je somnou hlavny iniciator. BYE
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Odpovědět