Tak zas je pravda ze bez toho turba to nebude tak strasne no...ALe to povinne ruceni a tak...Nevim, nejak z toho nemam dobry pocit...Taky to bude o dost tezsi ne? Schudnejsi by asi bylo proste jen CA18DE, a pak dodat to turbo...To by zralo suvere nejmin a pojistka by byla taky hezka
Jinak SR20DE se tady v nasich koncinach asi taky bude shanet blbe a draho co...2litrovy motor by byl jeste takovy kompromis...
To Mirek: S tou posledni vetou souhlasim, to je jasna vec...A abych dovysvetlil zastavbu CA18DE - pak by tam prislo turbo az by byly prachy... Takze bych mel motor nezatizeny turbem, ani ne velky, cili na udrzbu asi z tech 3 o kterych jde rec idealni...Jinak pocitam, ze kdyb by pribylo to turbo, tak by to byl nejaky vetsi nez seriovy kousek, tzn, ze by se mi vyplatilo ho tam davat az kdyz by bylo dostatek penez na potrebne modifikace aby to ten motor spolehlive vydrzel, asi by se musela vymenit i ridici jednotka to da rozum...
P.S.Abych zabranil zbytecnym dalsim komentum na tema CA18DET za 40K stejne zemre - tuhle alternaivu ste mi rozmluvili...Ca ty penize CA18DET nema cenu zni zaver, ktery sem ocekaval a overil sem si ho...Takze ted resim jak to obejit s mene penezma
240SX je urcite alternativa...Ale (ted uz budu trapny jak se budu opakovat) - zalezi na kolik by vysel ten CA18DE, popripade nejaky jiny motor do 2l objemu bez turba...Kdyz bude nejhur, holt bude 2.4 =) Jinak fakt by me zajimalo, jestli je tezsi...
Jinak muj odhad na driftcar byl celkem presny