Re: ULOŽENÍ ZADNÍ NÁPRAVNICE NA TVRDO (dural)
Napsal: 14.03.2009, 13:55
ve spojení s tvrdými tlumiči a polyurethany a unibaly, to bylo velmi špičkové, odezva brzd maximálně vynikající, průjezdy zatáčkama nad míru přesné, ale sundal jsem je z důvodu, že jsem přejel včelu a auto nadskočilo (obrazně) prostě cítil jsem vše na cestě, tak jsem nechal vše jak bylo a hliníky vyměnil za polyurethany, a přesto že je to stále tvrdé jako kráva je to tišší
takže zaávěrem, kdybych to měl na ježdění max 100km, tak tam zůstaly hliníky, to samé na street či drift, ale na běžné ježdění jsem slevil, jezdím s tím většinou 500km na jedno nastartování a tam mi to cinkání, cvrkání, a zbytečná tuhost už vadily
navíc přesto že jezdím dost agresivně, a jízdu si vychutnávám, tak už nejsem mladý nevyježděný magor, který by valil extrémy, takže v mém ježdění jsou rezervy jak na autě, tak na mém řízení, a se stoupajícím věkem to bude horší, pud sebezáchovy je svině
takže zaávěrem, kdybych to měl na ježdění max 100km, tak tam zůstaly hliníky, to samé na street či drift, ale na běžné ježdění jsem slevil, jezdím s tím většinou 500km na jedno nastartování a tam mi to cinkání, cvrkání, a zbytečná tuhost už vadily
navíc přesto že jezdím dost agresivně, a jízdu si vychutnávám, tak už nejsem mladý nevyježděný magor, který by valil extrémy, takže v mém ježdění jsou rezervy jak na autě, tak na mém řízení, a se stoupajícím věkem to bude horší, pud sebezáchovy je svině