Stránka 2 z 2

Re: N/A svody na CA18DET

Napsal: 07.01.2010, 23:56
od maca9
bmwm3 píše:
maca9 píše:takze letos uz budes v CDS jezdit a ne soudcovat :D
To nevím, nic není jistý, víš jak to je...
M

jj no money no funny :?

Re: N/A svody na CA18DET

Napsal: 08.01.2010, 09:20
od Kentoya
ty atmo svody jsou i na bluebirdu, ale měl jsem asi čtvery atmo svody (možná ještě jedny mám) a vždy byly prasklé, asi bycg to řešil přírubou na turbo svody, nebo jednodušeji (ale s horším průchodem plynů) nechat výfukový housing (ale to tak spíše na zkoušku)

Re: N/A svody na CA18DET

Napsal: 08.01.2010, 09:49
od kenivruh
Mozes napisat aky typ kompresora chces pouzit? Ak odstredivy, tak ten ti spodok a reakciu na plyn oproti turbu nezlepsi.

V japonsku predavali aj atmo S13, ale zohnat zvody z toho bude asi dost tazke.

Re: N/A svody na CA18DET

Napsal: 08.01.2010, 10:09
od jsadik
Co nějaký levný laděný svody na S13? když na nich nebude turbo, nebude na nich prakticky velká váha a nemuseli by prasknout.

Re: N/A svody na CA18DET

Napsal: 08.01.2010, 11:07
od bmwm3
http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... /index.htm

Tím odstředivím jsi asi myslel turbokompresor, to nechci, to bych si až tak moc nepomohl..

Re: N/A svody na CA18DET

Napsal: 15.03.2010, 22:37
od Fizzbiker
pokud by jsi chtel mam doma dvoje svody z CA18DE oboje pekne nepraskle. kdyby jsi byl mooc hodny tak bych nekde mozna aj nasel takove ty krycí plechy "warm shield"(???) sak vis co... kdyžtak SZ :wink:

Re: N/A svody na CA18DET

Napsal: 16.03.2010, 18:01
od blázen
já měl svody udělané na jednom vraku tak,že byly použity DET svody,na nich visel uzavřený prázdný housing turbíny a dál normál dumppipe..hlavně třeba si uvědomit co jsou za rozdíly mezi DE a DET a to není jen o svodech a turbu