KLEPANIE CA18DET

otázky a odpovědi technického rázu
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od infin1tty »

vdaka vsetkym za help a odpovede.. dnes si to po praci doma vypocujem

tu je rozpis od povodneho majitela, v akom stave bol motor a co nanom spravili - GO

1.Koupil sem auto a dovezl na podvalníku s uplně rozbitým a nepoužitelným motorem,díra v motoru ,zničená vana,rozlámaný koš, 1 ojnice zlomená a 3 křivé,kliká odřená ,ta by nešla ani na třetí výbrus,šálky KO,prostě blok kompletně NEPOUŽITELNÝ.
2.K autu byl ještě jeden motor, ale po rozložení jsme zjistili že to je atmosferický motor a ještě k tomu spřeházený a nekompletní,takže taky NEPOUŽITELNÝ.
3.Takže jsem sehnal třetí blok NEZADŘENÝ, z nebouraného auta které bylo rozebrané na díly,ten sme komplet do posledního šroubku rozebrali.Klika byla bez jediného škrábance a po měření mikro metrem sme jí na výbrus nedali,výbrus zbytečný.Ted nechápu jake ložiska máš na mysli,pravděpodobně uložení klikové hřídele (šálky,nebo taky pánve hlavní a pánve ojniční). A ty jsou kupované NOVÉ na nultý výbrus.


A nevím co máš za mechanika který ti řekne že to musí pasovat na milimetr,větší blábol sem ještě neslyšel,nejspíš má zkušenosti se strouháním zubú do hrablí.Tohle je technika a TAM SE TOTIŽ MĚŘÍ SETINY MILIMETRU.
Kompletní těsní celého motoru a hlavy to vše je taky nové, olej 10W 40 (polosintetika) značku nevím, jedna láhev zustala v autě.
Řemeny jsou nové včetně rozvodového.Písty mají komplet nové kroužky.
Naposledy upravil(a) infin1tty dne 12.04.2010, 18:16, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od Mirek »

razieluv prispevek jsem smazal, nevidel jsem na obrazku zenske a hromade smajliku nic co by souviselo s klepanim CA v TECHNICKE DISKUZI...drzte se tematu....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od Bart34 »

sry za OT ale: Už se poprali? :lol: Už se poprali? :lol:

Zacina se nam to tady v posledni dobe nejak hadat... :roll: Jinak osobne bych se priklonil s pis k variante prodlouzeni z goly, pac nemusis nikam hluboko strkat ruce a nehrozi Tiposkozeni memrany stetoskopu.
Naposledy upravil(a) Bart34 dne 12.04.2010, 16:24, celkem upraveno 1 x.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od raziel »

Barte, nechci ti kazit tvůj odborný názor, ale když jsem mluvil o stetoskopu tak jsem myslel stetoskop ne kterým ti doktorka zkoumá bušení srdce, ale tenhle typ http://img255.imageshack.us/i/bkgjgbwkk ... tcklh.jpg/
co se používá u motorů... (to aby ti tam nic neuseklo ty tvoje DUCE (myslel jsi asi ruce, že... a sice nevím proč by mělo něco poškozovat MEMRANU (to má být nejspíš membrána asi , co? ) gola je stejně dobrá jako klíč na kola atd.. (taky jsem to ale psal už předtím...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od Bart34 »

Jo tak na tenhle jsem nemyslel :P Ne, ja se prece nepriklanel ke Kentoyovi ani k tobe. Ja se priklonil k nastroji. Pokud to klepe tak, ze to je jasne slyset, bohate postaci i ta gola. Za ten stetoskop bych neutracel a necekal nez mi prijde treba z ebaye. Je podle me dobrej pro zavodni teamy, aby odhalil nejaky to klepani zavcas a mohl to do zavodu opravit, a ne ze tim bude uz poslouchat jasne klepajici motor :bounce: :roll:

Konec rozepri, z5 k tematu :!:
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od blázen »

četl sem jen úvodní přízpěvek

můj názor:
hydra mlátí víc než klika, mlátilo mi na spoustě aut spoustu věcí i protočené šály i totál KO hydra i jen chycené..totál KO hydra budou mlátit i v 5000rpm.. a tohle co popisuje budou hydra .. můj názor..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od infin1tty »

blázen píše:četl sem jen úvodní přízpěvek

můj názor:
hydra mlátí víc než klika, mlátilo mi na spoustě aut spoustu věcí i protočené šály i totál KO hydra i jen chycené..totál KO hydra budou mlátit i v 5000rpm.. a tohle co popisuje budou hydra .. můj názor..
dik za nazor, dal som na vrch 2he strany popis predchadzajuceho majitela, ktory mi napisal ako to s motorom bolo.. tak snad to tiez niekomu pomoze vyvodit nejaky zaver.. aj ked viem ze bez videa je tazko hadat.. skusim nieco natocit, hned jak prestane padat..
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od infin1tty »

[quote="raziel"]takže místo keců radši rovnou 3 klipy jako ukázka:

http://media.sxoc.com/contributors/s13f ... endsAF.mp3 - tady máš lágry

http://media.sxoc.com/contributors/s...big-endsRB.avi - opět lágry

http://media.sxoc.com/contributors/s13faq/lifters.wmv - tady máš hydroštely

http://media.sxoc.com/contributors/s13faq/CASrattle.wmv - jen pro zajímavost jaký bordel může taky udělat nakřáplej CAS...

pokusil som sa stiahnut.. iba prvy zvuk mi ide.. dalsie my vyhlasi chybne hlasenie.. nemohol by si to stiahnut..a poslat mi na email..pliz..dakujem
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od blázen »

omlouvám se ,blbě sem to přečetl,vrátil mě k tomu to přečíst to video ,na které si poukázal.. ještě je třeba rozlišit mlácení hlavních a ojničních ložisek asi se každé projeví jinak
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od Kentoya »

nevím co se komu nezdá na tyči, ale stetoskop má sice membránu a zvuk se přenáší vzduchem, kdežto u tyče se zvuk přenáší tyčí a na konci když to přiložíš k boltci, tak boltec tvoří membránu

výsledek stejný pro toho kdo má sluch

a jak napsal blázen hydra dělají větší rachot jak klika
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od blázen »

já nic,dělám to stejně a funguje to
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Sergeii
user
Příspěvky: 357
Registrován: 02.05.2009, 18:36
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od Sergeii »

ale hydra mají takovej větší rachtalvej zvuk ne ? :) ... no každopádně bych původnímu majiteli nevěřil asi ani slovo , já kupoval auto od non-fóráka , skoro neznámýho a taky sliby sliby ... a pak uplně něco jinýho,prostě když nerozděláš ,nevíš no ... a prostě bych zkusil i jemně přidávat plyn , klepání kliky mi hodně v náběhu zesilovalo ...
Obrázek
Project "Silvia" ( simply_Black&White_200sx ) ... Show is going on ... :D

Obrázek Obrázek Obrázek
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od infin1tty »

Sergeii píše:ale hydra mají takovej větší rachtalvej zvuk ne ? :) ... no každopádně bych původnímu majiteli nevěřil asi ani slovo , já kupoval auto od non-fóráka , skoro neznámýho a taky sliby sliby ... a pak uplně něco jinýho,prostě když nerozděláš ,nevíš no ... a prostě bych zkusil i jemně přidávat plyn , klepání kliky mi hodně v náběhu zesilovalo ...
dik za koment, v pripade zeby to co majitel povodny napisal bola pravda.. tak ten motor spravili pravdepodobne spravne ze?

viem ze kym sa nerozdela nevie sa urcite..ale zas ked to tam vymenili a dali nove loziska a remene, a tesnenia..a kluku ktora bola premerana .. menili aj piestne kruzky a kompresia je 10.5 na vsetkych 4och rovnaka..cize to nemohli spackat az tak..

nadej ze to budu hydra.. aj ked neviem ako sa to potom riesi snimi, mi stale ostava.. :blackeye:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od blázen »

no já hydra doporučuju nové.. není jich moc a není to zas taková hrůza.. před rokem sem si dopřál nových 24kousků origo na mitsubishi.. a můžu říst,že mám absolutní pokoj.. na SX bych udělal to samé
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: KLEPANIE CA18DET

Příspěvek od infin1tty »

blázen píše:no já hydra doporučuju nové.. není jich moc a není to zas taková hrůza.. před rokem sem si dopřál nových 24kousků origo na mitsubishi.. a můžu říst,že mám absolutní pokoj.. na SX bych udělal to samé
ak to naozaj budu hydra, tak som cital ze su riadne drahe, ako sa to potom riesi..kto ich uz kupoval..nechcem velmi bredbiehat lebo to moze byt aj kluka a loziska..no aspon pre info..

dakujem

ps. asi najblizsi zvuk ktory sa podoba tomu mojmu co som zatial nasiel

1
http://www.youtube.com/watch?v=PIy456CF58s
2
http://www.youtube.com/watch?v=QrlJMbuT ... 1&index=18
3.
http://www.youtube.com/watch?v=84-FoHXF ... re=related
4
http://www.youtube.com/watch?v=oenNKWWuRms
Odpovědět