Sabelt pás
Re: Sabelt pás
jsou úplně v pohodě mě zachránily nevim jak bych dopad se seriovejma ale myslim že bych si dal hlavou o volant takhle jsem byl přikurtovanej k sedačce a můžu jedině doporučit s řezáním jsem neměl problém a myslim že tuhle úpravu by si měl na dvoukilu udělat každej
rs13 89' sold
rs13 91´ under construction
Re: Sabelt pás
Tak jako do toho ze tam mam bezpecnejsi pasy nez origo bych si od polisu do toho opravdu nenechal kecat at kecaj na veci co jsou zvenci ,ale ze vnitr to proste delam pro svou bezpecnost at jdou nekam nikoho tim neohrozuju pouze sebe.
Kamose zastavili, ram,skorepina , pasy neco pindali a rekl jim to je pro mou bezpecnost kdyby do me vrazil nejaky idiot ,nikoho tim neohrozuji a proste si stim budu jezdit . A nic nerekl pohoda.
Kamose zastavili, ram,skorepina , pasy neco pindali a rekl jim to je pro mou bezpecnost kdyby do me vrazil nejaky idiot ,nikoho tim neohrozuji a proste si stim budu jezdit . A nic nerekl pohoda.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: Sabelt pás
Jenže zrovna rámem zrovna docela ohrožuješ svoje okolí. Co se stane když se srazí 2 auta a jedno bude mít rám a druhý ne??Svobda píše:Tak jako do toho ze tam mam bezpecnejsi pasy nez origo bych si od polisu do toho opravdu nenechal kecat at kecaj na veci co jsou zvenci ,ale ze vnitr to proste delam pro svou bezpecnost at jdou nekam nikoho tim neohrozuju pouze sebe.
Kamose zastavili, ram,skorepina , pasy neco pindali a rekl jim to je pro mou bezpecnost kdyby do me vrazil nejaky idiot ,nikoho tim neohrozuji a proste si stim budu jezdit . A nic nerekl pohoda.
Jinak ty 2" pásy právě nedokážou pořádně podržet, pokud někdo zkusil oboje tak pochopí ten rozdíl. Jinak pásy uchycený vzadu sou fajn, ale když dojde k velký ráně a deformaci celýho auta, tak se může stát že bod, ke kterýmu sou ty pásy přidělaný se vzdálí, no a člověka to pak přimáčkne a konečná. Stejně tak pokud dojde k nehodě přes boudu a člověk je uchycenej napevno pásama, tak hlavou asi moc neuhne. Takže pásy bez klece nejsou taková bomba jak se může zdát.
S15 - JDM
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sabelt pás
Má pravdu ten chlapec
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: Sabelt pás
Kabina je uz v serii bezpecnostni klec. Pouzitim ramu ji jen vyztuzis. Cimz pri nehode zmirnis deformaci prostoru pro posadku.
V pripade starejch aut to pri nehode obvykle nezvladne A sloupek a pak se auto zkracuje rychle.
V pripade bocniho narazu tam deformacni zony nemas, Tam se nejaka vyztuha navic take neztrati.
Jako jedinou a podstatnou nevyhodu vidim, ze se prastis hlavou o trubku a hotovo.
Ohledne pasu. Nedovedu si moc predstavit, ze by ti nekam utekl zadni bod upevneni pasu. Pokud beru jako obvykle upevneni v miste zadniho sedaku. Asi jedine, ze by se auto rozpulilo.
To ze se nemuzes sklonit na stranu moc jako nevyhodu nevidim. Kdyz auto hazi boudu tak se o strop prastis tak, jako tak. Nikdo nema tu silu a rychlost aby se schoval.
Jelikoz v aute nemame pytel ktery by nas pri narazu zastavil (pasy jen zpomaluji aby nas nafukujici bag neprastil do tvare) tak proti pasum nejsem.
V pripade starejch aut to pri nehode obvykle nezvladne A sloupek a pak se auto zkracuje rychle.
V pripade bocniho narazu tam deformacni zony nemas, Tam se nejaka vyztuha navic take neztrati.
Jako jedinou a podstatnou nevyhodu vidim, ze se prastis hlavou o trubku a hotovo.
Ohledne pasu. Nedovedu si moc predstavit, ze by ti nekam utekl zadni bod upevneni pasu. Pokud beru jako obvykle upevneni v miste zadniho sedaku. Asi jedine, ze by se auto rozpulilo.
To ze se nemuzes sklonit na stranu moc jako nevyhodu nevidim. Kdyz auto hazi boudu tak se o strop prastis tak, jako tak. Nikdo nema tu silu a rychlost aby se schoval.
Jelikoz v aute nemame pytel ktery by nas pri narazu zastavil (pasy jen zpomaluji aby nas nafukujici bag neprastil do tvare) tak proti pasum nejsem.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sabelt pás
Ja myslim ze hlavnu vyhodu tych 4bodu je aj vacsi plocha ktera nas drzi... Je rozdil 2" a 3" ale vzdy lepsi 2" nez seria.. A tez si myslim ze sa pri naraze tie uchytne body v zadu nemozu nijak pohnut... Ked to uchytis o zadnu rozperu alebo misto zadnych pasu tak sa to moc nepohne..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: Sabelt pás
Pásy šroubovaný v zadních spodních úchytech nejsou zrovna ideální. Pásy by s vodorovnou rovinou neměli svírat víc jak 45st přičemž doporučeno je 10. I v příloze j je doporučenej originální bod na c sloupku.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sabelt pás
Awatar píše: Jenže zrovna rámem zrovna docela ohrožuješ svoje okolí. Co se stane když se srazí 2 auta a jedno bude mít rám a druhý ne??
Jinak ty 2" pásy právě nedokážou pořádně podržet, pokud někdo zkusil oboje tak pochopí ten rozdíl. Jinak pásy uchycený vzadu sou fajn, ale když dojde k velký ráně a deformaci celýho auta, tak se může stát že bod, ke kterýmu sou ty pásy přidělaný se vzdálí, no a člověka to pak přimáčkne a konečná. Stejně tak pokud dojde k nehodě přes boudu a člověk je uchycenej napevno pásama, tak hlavou asi moc neuhne. Takže pásy bez klece nejsou taková bomba jak se může zdát.
Stane se to ze ten bez ramu ma smulu...jeho boj..ma si to tam taky dat....kdyz te sejme SUV s ramem na predku taky to nikdo neresi, tak proc delate takovy drama s kleci? Ja treba radeji do sebe necham napalit 1200kg tezky auto s kleci nez 2 tunovy SUV.
Proc klec vadi a SUV ne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Sabelt pás
Rám už jde dnes relativně snadno zapsat, takže auto bez rámu má opravdu smůlu. O moje deformační zóny ať si zpomalí, ale o moje rameno a stehení kost nasrat.
Re: Sabelt pás
Konkretizuj to relativne snadne zapsani ramu.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Sabelt pás
Třeba zadní rozpěra je dost naprd, trefíš něco na zadní kolo bokem a upevnění putuje. Jinak před tim, než si někam chytneš pásy tak se alespoň podívej na FIA vyhlášky, jak se ty pásy montujou.Jimmbo píše:Ja myslim ze hlavnu vyhodu tych 4bodu je aj vacsi plocha ktera nas drzi... Je rozdil 2" a 3" ale vzdy lepsi 2" nez seria.. A tez si myslim ze sa pri naraze tie uchytne body v zadu nemozu nijak pohnut... Ked to uchytis o zadnu rozperu alebo misto zadnych pasu tak sa to moc nepohne..
Jinak já proti rámu v autě nejsem (sím ho tam dávám), jenom ať každý ví jaký bude mít jeho jednání následky. Stejně tak hasiči nejsou schopni na místě rám přestříhnout hydraulickejma nůžkama, takže na případný vyproštení si budete muset počkat. Jinak ten rám vpředu na SUV je už zakázanej, na nový auta už se montovat nesmí, snad jenom na auta do rv2009.
S15 - JDM
Re: Sabelt pás
Ramy na cumak povolene jsou. Jen musi splnovat podminky ochrany chodcu. (pri narazu se sklopi)
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Sabelt pás
Někde o tom bylo čtení. Například Vostrý nabízí rám i se zapsání do tp k běžnýmu provozu takže předpokládam že to opravdu de. Ale birokrati v Plzni to prej třaba nezapíšou.jagy píše:Konkretizuj to relativne snadne zapsani ramu.
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sabelt pás
k SUV:
jezdim obcas s oplem frontera vepredu ram celkem fest do stryce jednou narvalo bmw zavadili o sebe LProhama frontera ohnuty ram oprenej o blatnik a rozbity blinkr... bmw svetlo naraznik blatnik kapotu proste zmačklej roh posunutej az na kolo... byla to takova pecka ze na frontere se ulomily sveta a vypadly... ram se srovnal jesterkou zbytek trocha lepidla a paar vrutů...
obecne havni problem je pri nehode s kompatibilitou nárazových bodů coz napriklad vepredu jsou dve nejvic tuha mista tam kde konci profil podelnych nosníků... videl sem test kdy pouzili dve uplne stejna suta tusim ze mondea jedno jen s ridicem a druhe nalozene na max dle TP, to nalozene bylo samozrejme o neco niž, přímý čelní náraz, i v tomto pripade byly NB v ruzne vyšce "tezke" auto to osralo o tolik vic ze to bylo az neuveritelne palubka cca o 15cm v autezkrizene vsecky dvere atd lehke nemeo vubec tknutý prostor pro posádku deformace koncila cca u prednich tlumičů a to jen proto ze bylo o 4cm výše a v podstate na to druhy auto "přejelo"...
jezdim obcas s oplem frontera vepredu ram celkem fest do stryce jednou narvalo bmw zavadili o sebe LProhama frontera ohnuty ram oprenej o blatnik a rozbity blinkr... bmw svetlo naraznik blatnik kapotu proste zmačklej roh posunutej az na kolo... byla to takova pecka ze na frontere se ulomily sveta a vypadly... ram se srovnal jesterkou zbytek trocha lepidla a paar vrutů...
obecne havni problem je pri nehode s kompatibilitou nárazových bodů coz napriklad vepredu jsou dve nejvic tuha mista tam kde konci profil podelnych nosníků... videl sem test kdy pouzili dve uplne stejna suta tusim ze mondea jedno jen s ridicem a druhe nalozene na max dle TP, to nalozene bylo samozrejme o neco niž, přímý čelní náraz, i v tomto pripade byly NB v ruzne vyšce "tezke" auto to osralo o tolik vic ze to bylo az neuveritelne palubka cca o 15cm v autezkrizene vsecky dvere atd lehke nemeo vubec tknutý prostor pro posádku deformace koncila cca u prednich tlumičů a to jen proto ze bylo o 4cm výše a v podstate na to druhy auto "přejelo"...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sabelt pás
ano o kompatibilite jednotlivych vozu vim, vim ze do dnes neni ten problem vyresen a ze se ho snazi vyresit automobilky jiz nekolik let...nicmene to neni k tematuFizzbiker píše:k SUV:
jezdim obcas s oplem frontera vepredu ram celkem fest do stryce jednou narvalo bmw zavadili o sebe LProhama frontera ohnuty ram oprenej o blatnik a rozbity blinkr... bmw svetlo naraznik blatnik kapotu proste zmačklej roh posunutej az na kolo... byla to takova pecka ze na frontere se ulomily sveta a vypadly... ram se srovnal jesterkou zbytek trocha lepidla a paar vrutů...
obecne havni problem je pri nehode s kompatibilitou nárazových bodů coz napriklad vepredu jsou dve nejvic tuha mista tam kde konci profil podelnych nosníků... videl sem test kdy pouzili dve uplne stejna suta tusim ze mondea jedno jen s ridicem a druhe nalozene na max dle TP, to nalozene bylo samozrejme o neco niž, přímý čelní náraz, i v tomto pripade byly NB v ruzne vyšce "tezke" auto to osralo o tolik vic ze to bylo az neuveritelne palubka cca o 15cm v autezkrizene vsecky dvere atd lehke nemeo vubec tknutý prostor pro posádku deformace koncila cca u prednich tlumičů a to jen proto ze bylo o 4cm výše a v podstate na to druhy auto "přejelo"...
SUV jsem uvedl jako legalni a povoleny ekvivalent vozu s ochranou kleci pro posadku ktera je zakazana....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde