Škrtka ve výfukovém potrubí

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Příspěvek od Mirek »

jinak ta elektronika pokud vim seriove nic nehlida...nema zadne vstupy. Jedina vyhoda elektronicke verze je moznost nastaveni v % + to ze kdyz mate priskrceny vyfuk a prudce pridate, automaticky se otevre....alespon dle popisu prodejcu, konkretne o DECS a celkove ECV jsem se zajimal celkem dost.

Sejkora...snimac polohy saci klapky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Příspěvek od sejkora »

Mirek píše:jinak ta elektronika pokud vim seriove nic nehlida...nema zadne vstupy. Jedina vyhoda elektronicke verze je moznost nastaveni v % + to ze kdyz mate priskrceny vyfuk a prudce pridate, automaticky se otevre....

Sejkora...snimac polohy saci klapky
to nemuzes napsat hned, ze to je potenciometr skrtici klapky?:-D
Bez auta...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Příspěvek od Mirek »

Vsak jsem to napsal...TPS - throttle position sensor 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Příspěvek od sejkora »

Mirek píše:Vsak jsem to napsal...TPS - throttle position sensor 8)
ja ti dam trotl :-D Sme v cesku.....
Bez auta...
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Příspěvek od adner »

je to vhodné především pro N/A motory které dosahují vysokých otáček a nemají variabilní vačky.U turba vzhledem k protitlaku ve výfuku a časování to nemá smysl,takže jen snížení hluku..vstupem jsou primárně otáčky
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Příspěvek od Mirek »

adner píše:je to vhodné především pro N/A motory které dosahují vysokých otáček a nemají variabilní vačky.U turba vzhledem k protitlaku ve výfuku a časování to nemá smysl,takže jen snížení hluku..vstupem jsou primárně otáčky
vidis to....sem blbec, musi to mit vstup jinak by to nereagovalo na to pridani ...no nic popojedem :mrgreen:

Kazdopadne diky za osvetu 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Příspěvek od sx200 »

nestacilo by aby bola ovladana pneumatickym valcom pripojenym k saniu a pri nabehu tlaku sa jednoducho otvori?
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Příspěvek od Trinom »

Asi by to taky šlo. Jen elektronika se hlídá trošku snáz.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Škrtka ve výfukovém potrubí

Příspěvek od adner »

myslím že nešlo..ta klapka významně prodlouží náběh turba,nebo taky vůbec nedosáhne tlaku..
Odpovědět