jinak ta elektronika pokud vim seriove nic nehlida...nema zadne vstupy. Jedina vyhoda elektronicke verze je moznost nastaveni v % + to ze kdyz mate priskrceny vyfuk a prudce pridate, automaticky se otevre....alespon dle popisu prodejcu, konkretne o DECS a celkove ECV jsem se zajimal celkem dost.
Sejkora...snimac polohy saci klapky
Škrtka ve výfukovém potrubí
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
to nemuzes napsat hned, ze to je potenciometr skrtici klapky?:-DMirek píše:jinak ta elektronika pokud vim seriove nic nehlida...nema zadne vstupy. Jedina vyhoda elektronicke verze je moznost nastaveni v % + to ze kdyz mate priskrceny vyfuk a prudce pridate, automaticky se otevre....
Sejkora...snimac polohy saci klapky
Bez auta...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Vsak jsem to napsal...TPS - throttle position sensor
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
ja ti dam trotl :-D Sme v cesku.....Mirek píše:Vsak jsem to napsal...TPS - throttle position sensor
Bez auta...
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
je to vhodné především pro N/A motory které dosahují vysokých otáček a nemají variabilní vačky.U turba vzhledem k protitlaku ve výfuku a časování to nemá smysl,takže jen snížení hluku..vstupem jsou primárně otáčky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
vidis to....sem blbec, musi to mit vstup jinak by to nereagovalo na to pridani ...no nic popojedemadner píše:je to vhodné především pro N/A motory které dosahují vysokých otáček a nemají variabilní vačky.U turba vzhledem k protitlaku ve výfuku a časování to nemá smysl,takže jen snížení hluku..vstupem jsou primárně otáčky
Kazdopadne diky za osvetu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
nestacilo by aby bola ovladana pneumatickym valcom pripojenym k saniu a pri nabehu tlaku sa jednoducho otvori?
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
Asi by to taky šlo. Jen elektronika se hlídá trošku snáz.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Škrtka ve výfukovém potrubí
myslím že nešlo..ta klapka významně prodlouží náběh turba,nebo taky vůbec nedosáhne tlaku..