Stránka 2 z 7
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 08:07
od mauglie
sejkora píše:automato píše:Tak čo odporúčate, otázka
KDE BY STE SI KUPILY TURBO A AKE?
tam jde o to ze pouzivaj na ty turba blato a ne material odpovidajici jakosti....
Koupit V CR, SR primo u dodavatele....
Tak to aby si vzal úvěr.
Jinak v Anglii pár lidí mělo čínská turba a fungovala. Rozhodně jsou na tom už lépe, než kdysi, já bych to zkusil
Mně osobně se zamlouvá Kinugawa, ale tam je cenový rozdíl oproti Garrett znatelně menší.
Taky by jistě stálo za to udělat sbírku na nákup a test čínského turba
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 08:49
od sejkora
mauglie píše:sejkora píše:automato píše:Tak čo odporúčate, otázka
KDE BY STE SI KUPILY TURBO A AKE?
tam jde o to ze pouzivaj na ty turba blato a ne material odpovidajici jakosti....
Koupit V CR, SR primo u dodavatele....
Tak to aby si vzal úvěr.
Jinak v Anglii pár lidí mělo čínská turba a fungovala. Rozhodně jsou na tom už lépe, než kdysi, já bych to zkusil
Mně osobně se zamlouvá Kinugawa, ale tam je cenový rozdíl oproti Garrett znatelně menší.
Taky by jistě stálo za to udělat sbírku na nákup a test čínského turba
proc uver? kdyz na to clovek nema tak at se do niceho nepousti, lepsi nez kdyz koupi cinu a zbytecne vyhodi penize, uz jen od pohledu vidis, ze to turbo je z jineho materialu... staci dat na vahu a porovnat s origo:)
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 09:41
od Awatar
Kupovat kopie je to samý jako kupovat pirátský čínský DVD, nejenom že škodíš tomu kdo tu věc navrhuje, ale většinou i ta kvalita je nahovno. Koupě čínskýho turba jsou vyhozený prachy, zvlášť pokud s tim turbem chceš driftovat, kde se to turbo víceméně pořád přetáčí, tak šetřit na tak základní věci se nevyplácí. Označení toho turba ti udává velikost, ale ta se může i lišit jinou velikostí AR u turba stejnýho označení. Pro CA18DET, pokud chceš mít odezvu na plyn, bral bych GT2560R, nebo GT2860RS, nebo GT28R. Turbo GT3076 by si ani pořádně neroztočil a tím pádem nevyužil pokud nemáš kovanej motor a nechceš foukat 2bar.
Jinak jak v Čechách, tak na Slovensku jsou prodejci, kteří ti ho seženou.
Slovensko:
Drift-angle.sk
Čechy:
Dorifto.cz
Sape-cars.cz
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 09:44
od playdude
len pre uplnost GT2560R = GT28R
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 09:53
od Awatar
playdude píše:len pre uplnost GT2560R = GT28R
Myslel sem GT28R - original fitment S15, která je trochu jiná jak GT2560R
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 09:57
od pablo
je to jedna z veci na ktorych neusetris...koupil sem noveho garetta mam ho tri roky bez zadneho problemu..stalo to za ti prachy
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 09:59
od playdude
To je sice mozne no stale je to GT2560R (este teda, v com je teda rozdiel?)
Edit: myslim realny rozdiel co sa tyka vykonu a charakteristiky..
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 10:07
od Awatar
playdude píše:To je sice mozne no stale je to GT2560R (este teda, v com je teda rozdiel?)
Keramická výfuková vrtulka, sice musíš tlak držet do 1bar, ale zase se to turbo ještě rychleji roztáčí. Další rozdíly sem nezjistil, zkusim se na to ještě podívat. Jenom co sem koukal, tak do s15 se dávali i turba s ocelovou výfukovou vrtulkou a tam už nevim jakej je rozdíl.
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 10:12
od playdude
ved prave, rozdiel je len v materiali vrtulky a neverim, ze tu niekto pozna rozdiel na vykone .. ked teda pominiem ten max tlak cca 1 bar pri keramike. .
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 10:22
od mauglie
Sejkora: mysleno obrazne
Tady jde o to to zkusit,ne usetrit. Zajimalo by me jak funguji dnesni "kopie".
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 10:42
od Woyta
Turba serie T tu mame jiz od druhe svetove a vyrabi je spousta vyrobcu.
Je fakt ze cinani pouzivaji horsi materialy a mene kvalitni formy. Plus co muzo to si vypujci u konkurence. Par vyjimek se najde ale mo jich nebude.
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 11:05
od sejkora
ono je rozdil pokud si evropska nebo americka firma necha neco udelat v cine a nebo jestli to delaj primo cinani. Pokud delas nejakou zakazku a chces neco vyrobit tak mas nejake normy podle kterejch to chces udelat. Takze kdyz si evropa nebo amerika necha neco udelat v cine tak to musi splnovat jejich normy a pozadavky. Treba firma 440source.com nechava delat sve hlavy na V8 v cine a uspesne jich jezdi po svete hafo za levej peniz. Ale pokud si cina objedna kamion turb, okopiruje, pouzije levnejsi material, tak to proste nemuze fungovat. Treba firma evropska ktera si to necha v cine delat podle nejakejch norem tak bych to turbo zkusil proc ne? Ale vime ktere je podle norem a ktere ne?
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 11:45
od Awatar
playdude píše:ved prave, rozdiel je len v materiali vrtulky a neverim, ze tu niekto pozna rozdiel na vykone .. ked teda pominiem ten max tlak cca 1 bar pri keramike. .
Psal sem to jako možnou alternativu, která je vhodná na CA.
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 11:54
od playdude
Awatar píše:playdude píše:ved prave, rozdiel je len v materiali vrtulky a neverim, ze tu niekto pozna rozdiel na vykone .. ked teda pominiem ten max tlak cca 1 bar pri keramike. .
Psal sem to jako možnou alternativu, která je vhodná na CA.
Ano ano, s tym predsa suhlasim
Re: Skúsenosti s TURBOM
Napsal: 18.03.2011, 12:10
od mauglie
Sejkora:
Neni pravda, ze NEMUZOU fungovat, zkusenosti ze zahranici rikaji neco jineho. Ocividne i s horsim materialem mohou fungovat relativne dlouho, hlavni rozdil je zpracovani, ktere probiha bez nejkaych zasadnych norem a ani kontrola kvality nebude zadna slava,proto funkcnost jak kdy. Nicmene to byl drivejsi problem,pochybuji,ze se nesnazi zlepsit kvuli konkurenceschopnosti vuci jinym "plagiatorum".