Zase téma zachází trochu jiným směrem.......
Tady jsem ještě našel int. diskuzi , kde většina lidí příměsi zatracuje http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... 110bc74741
Ovšem stále sem nenarazil na nic na co jsem se ptal v poslední části....a to jestli existuje nějaká přísada, která by uměla zacelit škrábanečky a celkově by měla "honovací schopnosti" je mi jasný že honování jako takovému se asi nemuže nic rovnat ale ted me spise zajímá jestli něco takového existuje, nějaký takový produkt. Nejsem si jist, ale zdá se mi že jsem tady někde zahlédl jestli se dobře pamatuji zmíňku od Franty o něčem takové. Snažil jsem se hledat ale upřímně nevim ani jak hledat, jak něco takového nazvat aby internetový vyhledávač pochopil co se chce...
OLEJOVÉ PŘÍMĚSI
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OLEJOVÉ PŘÍMĚSI
aby to melo ucinky jako honovani je kravina to by musela byt brusna prisada a co by šlo do kopru? kroužky coz je celkem logický jestli si myslis ze das do motoru zazracnou vodičku a on zase pojede jak novej tak to se nestane a muze si rikat kdo chce co chce... i kdyz stim mam veskrze dobre zkusenosti tak zazraky to neumí dle meho to proste jen (vice ci mene) uvolni zakarbonovane kroužky co uz samo so sobe je dostačující tym se zvysi komprese a samozrejme i spotreba oleje.
zavěrem takze ano aditivum něco umí, na vsech co jsem videl se psalo ze s novou olejovou naplni je nutne zase dat znova nove aditivum. mrtvej motor to nezachrani urcite to nezpravi obrousene gufera a podobne kraviny. nicmene pokud nic neocekavas (coz doporucuju), muze se stat ze te mile prekvapi a treba budes mit podobnou zkusenost jako já.
jednalo se o CA18DE bez jakyhkoliv oprav proste seriovy stav... pokud mi nekdo rika ze CA nic nevydrzi vysmeju se mu do xichtu. to nemluvim o tom jakou ten motor dostaval čočku ani nevim kolikrat byl dotočenej nadoraz kolikrát vařil kvuli tomu ze byvaly majitel tak zamrdal termostat silikonem ze sem ho lovil ze vsech kanalu atd... i v nejvetsich kosach (-22°C) s baterkou ktera uz nenastartovala fobii 1.2HTP startoval na jedno hodne line otoceni protoze baterka vic nezvladala.FizzBiker na nissanclub.cz píše:Když sem koupil pulsara počítal sem ze budu muset okamzite menit motor. bohuzel nevyšly keše tak sem premyslel co a jak neb sem chtel jezdit. podotykam ze motor byl zmrzly (vypadle mrazove zátky) a majitel rikal ze je to vyborny motor ze kdyz se to nehoni da se snim jezdit bez vody...
nicmene rikal sem si ze neni co zkurvit pár pojizdek samozrejme bylo (uz s vodou) a motor kouřil jako prase takřka neustale. když sem byl v autodilech meli tam "OIL DRIP STOP" na cedulce ze snizuje spotrebu oleje. zakoupil sem nalil do puvodniho!!! oleje (nevim co to bylo zač ale dle puvodniho majitele to bylo to nejlepsi stejne jako svičky Brisk) ktery jsem dolival zbytkama z garaže předpokladaje ze za 1000km motor zkončí a pujde do šrotu. po aplikaci a cca 50-100 kilometrech prestal motor kouřit temre uplne maly oblaček při startu a cca po dalsich 200 ani to. nakonec nez zacal zase kouřit najel asi 30-35 tisic mil. dvakrat sem musel dojet bez vody oboje cca 5 km (prasklá hadice) porad na ten olej nevim jaky obcas sem tam dolil mogul z benzinky. spotreba oleje v prubehu teto etapy byla cca 1litr na 10tisic km. podotykam ze motor sem nijak nesetril a krom toho ze jsem obcas dolil olej bez udržby neustále čekajíce kdy rekne dost a zadre se, a krom sviček sem mu nedal nic bo je to šrot. do vytažení neklepal ani nahore ani dole bezproblemu sel do otaček v aute byl do doby nez vyletelo gufero z olejovem pumpy aolej chcal proudem ven, motor ma odhadem cca 250-300 tisic... spis i vic...
tolik moje zkušenosti...
zavěrem takze ano aditivum něco umí, na vsech co jsem videl se psalo ze s novou olejovou naplni je nutne zase dat znova nove aditivum. mrtvej motor to nezachrani urcite to nezpravi obrousene gufera a podobne kraviny. nicmene pokud nic neocekavas (coz doporucuju), muze se stat ze te mile prekvapi a treba budes mit podobnou zkusenost jako já.
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: OLEJOVÉ PŘÍMĚSI
Jeste jsem zapomel dopsat, ze mam dobrou zkusenost se Sonaxem, ten prave zanasi ty drobny skrabanecky(jako bych rek ze vsechny, jak by to jinak fungovalo). Potom taky znamej nalil kamosovi do Vectry jakousi svicarskou cervenou butelku za 500 a taky Ok, a uz je to rok a jezdi denne + 2x tydne Brno-Pha.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: OLEJOVÉ PŘÍMĚSI
Jistě, že jsem nemyslel něco co by fungovalo jako brusná příměs a fungovalo jako honování že brousí stěny. Jsem to blbě formuloval spiš sem to myslel tak že po ucelení škrábanců by byl efekt stejny jako po honování co se drsnosti povrchu týče....jinak tvuj příspěvek o CA jsem už četl a byl jsem překvapen
Re: OLEJOVÉ PŘÍMĚSI
drsný povrch uvnitř bloku je naprosto žádoucí, honování není přesná díra, ale právě ten kruhově poškrábaný povrch, a vtom právě zůstává mikroskopické množství oleje a v žádném případě se nesmí zacelit, ono sice teoreticky hladké kroužky po hladkém povrchu budou mít menší odpor, ale zároven tam nebude žádné místo na olej a zadřeš písty ve válci, takže ty různé reklamy jsou na prd, pokud chceš nějakou zázračkou vodičku do oleje, sežen si přísadu pouze s nitridem boru, nebo pouze s MoS2, jsou to v podstatě dvě běžně používané přísady, které snižují tření až o 50 % oproti běžným olejům( většinou okolo 25%), samozřejmě pokud auto žere olej, tak se část těchto sraček spaluje a vytváří jedovaté splodiny, ale to nás nezajímá, jakož nás nezajímá, že chcrochty toho vypouští ještě více, takže pokud na obalu není složení, v žádném případě nekupovat, pokud je tam teflon, tak ani náhodou ani ve snu, a pokud je na lahvičce před nalitím protřepat, tak na to dal jasnou odpověd taboo anebo potom kupovat esterové oleje, které jsou zbytečně drahé ale opodstatnění taky mají taky snižují tření podle množství esterů a to až o 30% (většinou +-10) oproti běžným olejům, otázkou zůstává co je běžný olej, ale řekněme běžný olej je běžně dostupný kdekoliv i v supermarketu a i ten většinou není nijak špatný, já osobně kdybych chtěl něco přidat do oleje v motoru před smrtí, tak bych tam nalil bishopa original, ale i toho mi taboo vyvrátil do normálního motoru
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: OLEJOVÉ PŘÍMĚSI
Tak co se drsnosti povrchu válců v bloku týče sem byl teda uplně mimo o proti tomu co jsem si myslel...jinak ten odkaz od alexe jsem přečetl skoro celej...a myslim že jsem si z ní hlavně odnesl to co říkal Taboo "If it ain't broke, don't fix it"
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OLEJOVÉ PŘÍMĚSI
nejsi sam znam nekolik lidi co leštili valce aby to lip jelo vetsinou ten motor zadřelo prvni nastartovani...
Re: OLEJOVÉ PŘÍMĚSI
je mi jasné že myslíš kolmé škrábance, a také je mi jasné, že žádná vodička je nezacelí, a kdyby existovala vodička která je zacelí, tak zacelí i drážky po honování, takže vodičky které údajně zacelí, i kdyby fungovaly, tak jsou antiproduktivní