Stránka 2 z 3
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 13.08.2011, 10:49
od Woyta
Tobe se urcite koule bude hodit.
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 13.08.2011, 12:03
od Jimmbo
Mna by zaujimalo co je v TP nudzova brzda...Lebo mam vsetky 3.. Prevadskovu, parkovaciu a nudzovu.... A mam zapisane ABS a to nemam ale mal sem aj predny nahon uz ale to mi opravili
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 14.08.2011, 13:32
od Trinom
podle toho, co jsem slyšel, tak parkovací = nouzová. Pravděpodobně je tohle rozdělení nějakej pozůstatek po náklaďácích.
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 14.08.2011, 22:40
od Igor
U kamionu máš jako u osobáku 2 brzdy,nožní a ruční,ještě ti při brždění pomáhá retardér nebo intardér dle motoru...leda by jsi měl techničák z cisterny,tam je tlačítko,kterým se zabrzdí a odbrzdí když je odpojená :-D :-D
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 14.08.2011, 22:49
od zdenal
měl bych otázku u s12 mám taky napsaný přední náhon. Nebudou nějaký potíže když bych chtěl v TP ten náhon na úřadě přepsat? předem dík za odpověď
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 15.08.2011, 19:26
od Trinom
bejt tebou, tak zavolej na úřad. předpokládám, že tě pošlou na STK, kde ti technik napíše, že vozidlo má opravdu zadní náhon a přední nikdy nemělo.
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 21.08.2011, 01:35
od jerrys13
ještě trochu z jiného soudku jákou máte v techničáku zapsanou emisní normu ?
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 21.08.2011, 12:02
od Igor
Já tam nemám napsanou emisní normu....ale zato tam mám nasný to,že to má řízený katalyzátor,takže to mám automaticky euro2 :-9
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 21.08.2011, 13:45
od Woyta
Kdyz pohledas ta tu tread na tohle byl.
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 21.08.2011, 19:15
od Trinom
Igore, to je sice hezký, ale když se podíváš třeba na ameriky, tak třícesťáky se používají od 80. let. Myslíš si, že to úředníci berou v potaz? ANI OMYLEM! Takže auto přihlášený v roce 94, který ho má a který dneska budeš přepisovat, tak ti napaří 10 a ani nemrkneš. Kat, nekat. Vůbec je to nezajímá.
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 22.08.2011, 14:39
od Igor
Já tohle dělám přes kámoše,on to dává nějaký osobě přímo na dopraváku a ta podle čísla vin a ještě jednoho čísla ve velkym techničáku zjistí kolik budu platit a já už teď vím,že ta ženská bude chtít 6000...
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 22.08.2011, 15:00
od Fizzbiker
to je žvejk jak prase na inspektorátu nezjisti podle vin ani hovno jen co to je za auto a pokud mas neco v papirech. vic nezjistí ani tuk.
budes platit 6k takže E1, E2 by jsi mel za 3k, E3 už gratis pokud se to teda ted nezmenilo.
pulsar ma samozrejme cat ma i titanovou vyhrivanou lambdu a myslis ze to nekdo bral v potaz? ani tuk. proto se to prepisovalo par dni pred zavedenim te kokotiny... a když se zapisovalo co koliv co nemelo va papirech primo EHK tak se to muselo prez autorizák aby dali cejch atd...
jo a pokud vim tak prepis 8kil a E2 5kol takze pokud to je 6za EKOkokotinu tak si za to ten kamos bere litr.
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 22.08.2011, 16:38
od Woyta
Zatim nezmenilo ale brzo se to soupne o stupen nahoru.
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 22.08.2011, 18:58
od Igor
ee bacha nato v e velkym techničáku má asi 9-ti místný číslo(je to prej číslo motoru,ptal jsem se nato) a podle toho ti vyjede,do jaký části auto patří a nehádej se semnou,byl jsem s kámošem když takle převáděl už 2 auta ;o)
Re: Data v techničáku(varianta)
Napsal: 22.08.2011, 22:40
od Fizzbiker
devítimístný číslo motoru?
asi sem nedaval pozor v první třídě...
pokud tam mas vyplněné EHK tak jo, na uřade podle VIN zistí velkej prd jen veci co už v papírech jsou a zadalší i když budou dvě stejny auta třeba dvoukila delaly se s catem i bez něj atd a zajimalo by mě jak to ta pipinka za pultíčkem pozná. tak tu nepiš blbosti, jestli to ta kravka opiše z jineho techničaku je věc jiná ale urcite to není zakoný postup a ani to stim nema co delat. pokud nemas vyplnene emise tak maz dve moznosti jak je do papiru dostat a to je nissan nebo dekra.