Napsal: 23.01.2005, 00:11
tesneni je pokovene z obou stran ... dnes mi volali ze je jdou vyrabet a hrozne se divili, ze jsem nejdrif chtel jedno pak 3 a nakonec dokonce 4
je možno sehant ješt? jedno ?Katany píše:tak takhle vypada tesneni pokovene z obou stran
To je jasny ... nas bavi sundavat hlavu a menit tesneni, proto jsme si vsichni tohle tesneni nechali vyrobit ... rekl bych ze nekteri z nas uz ho nejakou dobu maji ... a nepodfouklo ... vazne divny ...Andeer píše:no ale hosi jak se tak divam na obrazek toho tesneni, tak tesneni musi byt poskladane ze 3 vrstev 1 tlusta a2 prolisovane plechy
tohle vam podfoukne po 1000km
takze muj predchozi prispevek asi rusim :-)
no uvidime, kazdoadne vam to nep?ejuKatany píše:To je jasny ... nas bavi sundavat hlavu a menit tesneni, proto jsme si vsichni tohle tesneni nechali vyrobit ... rekl bych ze nekteri z nas uz ho nejakou dobu maji ... a nepodfouklo ... vazne divny ...Andeer píše:no ale hosi jak se tak divam na obrazek toho tesneni, tak tesneni musi byt poskladane ze 3 vrstev 1 tlusta a2 prolisovane plechy
tohle vam podfoukne po 1000km
takze muj predchozi prispevek asi rusim :-)
Andeer píše:no ale hosi jak se tak divam na obrazek toho tesneni, tak tesneni musi byt poskladane ze 3 vrstev 1 tlusta a2 prolisovane plechy
tohle vam podfoukne po 1000km
takze muj predchozi prispevek asi rusim :-)
me je to uplne jedno si treba vystrihnete to tesneni ze ctvrtky ... a poveste si ho na stenu ... nikomu jsem ho nenutil ... a jestli si tam date treba ayusa nebo jak se to menuje tak vam preju hodne uspechu ... moje zkusenosti mluvi jasne proti ... a tudiz si bezte stezovat treba na lamparenSpike píše:Andeer píše:no ale hosi jak se tak divam na obrazek toho tesneni, tak tesneni musi byt poskladane ze 3 vrstev 1 tlusta a2 prolisovane plechy
tohle vam podfoukne po 1000km
takze muj predchozi prispevek asi rusim :-)
Tohle tesneni je ze 3 vrstev. Prostredni silna je z nejake lisovane hmoty a 2 plechove vrstvy z kazde strany jedna.
Ale dneska sem byl v Motorservisu a kdyz to videli, tak to prej nebude zadna slava, prej bude lepsi to normalni. Tak ja newin no, maj tam to obyc od nejaky slusny znacky za docela slusny penize.
Katany, nerozciluj se hned ja jen napsal co mi rekli, vubec nerikam, zes ho nekomu nutil a uz vubec ze ja si myslim ze je spatny.Katany píše: me je to uplne jedno si treba vystrihnete to tesneni ze ctvrtky ... a poveste si ho na stenu ... nikomu jsem ho nenutil ... a jestli si tam date treba ayusa nebo jak se to menuje tak vam preju hodne uspechu ... moje zkusenosti mluvi jasne proti ... a tudiz si bezte stezovat treba na lamparen
i moje tesneni bude muset zvladnout T3 uz brzo ...raddy píše:andeer, spike: kedze ste najskusenejsi majitelia S13 a odbornici na tesnenia, moj prispevok je len pre ostatnych:
mne standardne tesnenie (nie origos nissan, ale z toho isteho materialu)podfuklo na mojom motore po najazdeny 500km. Tesnenie vyrabane v Kaline je to najlepsie co si mozete kupit, je vyrabane na zavodne motory, chlapik co ich tam robi je naozaj odbornik. Ja ho mam uz vyse roka, moj motor ma okolo 300k, tlak T3 turba az do 1.2bar a stale bez problemov-za 700Kc.
Kto kupi toto tesnenie od Katanyho, urobi najlepsie co vobec moze urobit.
Mam ho v aute ja a aj Sprinter, obidvaja mame T3 turbo.....