Stránka 2 z 2
Napsal: 01.06.2005, 00:01
od Spike
No chlapi, jak tak koukam, tak Michal z Frydku je docela cislo. Sou na nej docela vychvalujici se hlasky.
Ten asi dela repase motoru a turba tak, ze vse jen vycisti a vrati zpet
Napsal: 01.06.2005, 10:26
od Conrad
Spike píše:No chlapi, jak tak koukam, tak Michal z Frydku je docela cislo. Sou na nej docela vychvalujici se hlasky.
Ten asi dela repase motoru a turba tak, ze vse jen vycisti a vrati zpet
A nebude to prost? tím že ud?lat dob?e GO není tak jednoduché
, tak jak si tady každý myslí
Napsal: 01.06.2005, 10:28
od doublejay
Spike píše:...Ten asi dela repase motoru a turba tak, ze vse jen vycisti a vrati zpet...
No, to asi ne, protoze mne menil turbo kus za kus - repasovane za moje, ktere poustelo olej do vyfuku. To nove rozhodne nevypadalo jako "jen vycistene" a jezdi 8 mesicu na 1bar bez problemu. Stav jsem kontroloval naposled v nedeli (29.5.) a je naprosto O.K. Dostal jsem i novy snek, ten muj mel min. mezeru cca 1mm a max. 3.5 mm, takze to ani poradne netlacilo. Puvodne mi to delali ve "znackove" firme za "znackove" penize... No a mimo jine delal motor treba Sprinterovi a ten si, pokud vim, taky nestezuje. Momentalne je bez internetu, ale mluvil jsem s nim naposled pred tydnem...
Napsal: 01.06.2005, 10:44
od doublejay
Conrad píše:...A nebude to prost? tím že ud?lat dob?e GO není tak jednoduché
, tak jak si tady každý myslí...
No, udelat to dobre snad neni az tak uplne slozite, problemy se daji urcite cekat tehdy, kdyz se neco zanedba, nebo se udela jen castecna GO (vymeni se jen nektere dily kvuli financni uspore atd.).
Muj nazor: Problemy se muzou objevit vzdycky. Otazka je, jak se k jejich reseni postavi ten clovek, ktereho se to tyka. Ja se 2x spalil u radoby "odbornych" firem a stalo me to dost penez. Jednali se mnou pekne ojebavkovym zpusobem (udelal jsem chybu, vzal jsem to levneji bez papiru, a kdyz jsem mel po 500km problem, tak rekli, ze kdyz nemam papir, tak to resit nebudou). Pritom si to tam museli dost dobre pamatovat... Ja si myslel, ze bez papiru znamena, ze ja si to nepotrebuju dat do ucetnictvi, oni taky ne, ja o nic neprijdu (dokonce neco usetrim) a oni ve vysledku taky, ale ze zodpovednost za svou praci neodmitnou. Asi jsem se prepocital....
Napsal: 01.06.2005, 10:55
od Hynek
klidn? Jirko napiš co ty bylo za firmy, at si dají pozor i ostatní. já posílám turba do TURBO CZ zatím sem byl spokojenej.
Napsal: 01.06.2005, 12:33
od Gerox
Hynek píše:klidn? Jirko napiš co ty bylo za firmy, at si dají pozor i ostatní. já posílám turba do TURBO CZ zatím sem byl spokojenej.
muzu vice info nebo link? dik...
Napsal: 01.06.2005, 13:02
od swed
doublejay píše:No, udelat to dobre snad neni az tak uplne slozite, problemy se daji urcite cekat tehdy, kdyz se neco zanedba, nebo se udela jen castecna GO (vymeni se jen nektere dily kvuli financni uspore atd.)
p?esn? a co vím tak to Michal p?kn? ojebal a ud?lal jen ?áste?ný p?ebrus spodku aby ušet?il a když jsem s ním tedka mluvil tak by to byl schopný ud?lat klidn? znova...jen opravit tu šálu a ojnici. Tak klika je taky p?kn? dod?laná ?áste?nýma GO místo aby tam dal jinou....
Napsal: 01.06.2005, 13:10
od doublejay
Hynek píše:klidn? Jirko napiš co ty bylo za firmy, at si dají pozor i ostatní. já posílám turba do TURBO CZ zatím sem byl spokojenej.
Kdyz jsem to auto koupil, turbo zralo olej (na 90km asi litr...). Bylo to v Rema Turbo Strakonice. Po cca 500km uletela vstupní lopatka (asi nevyvazili) a prosla skrz az do IC. Reklamaci neuznali pro absenci papiru, ale opravu udelali "za cenu materialu". Celkem cca 38000,- a temer 3 mesice ztraceneho casu. Dotycny technik udajne havaroval na kole a nikdo jiny se mu v tom nechtel vrtat. Je to ale uz 4 roky zpatky.
Napsal: 01.06.2005, 13:15
od Hynek
muzu vice info nebo link? dik...
http://www.turbo-cz.cz
Napsal: 01.06.2005, 16:04
od Návštěvník
Zdravím pánové!!!
Vidím, že máte užasné téma, ke terému bych se m?l vyjád?it.
Za prvé m? mrzí od Sweda že je tak úžasný a dokáže pomlouvat za zády a p?i tom mi po?ád volá a chce rady. No nevadí.
Takže, co se tý?e toho tak diskutovatelného motoru, tak ur?it? nevíte, že v n?m bylo vadné olejové ?erpadlo, kv?li kterého odešly dv? turba a samoz?ejm? se na?nul ten šálek, ale pro ty, kte?í tomu nerozumí a jsou pouze teoretici je to nepochopitelné.
Mímochodem motor pochází od katanyho, kterého jsem upozor?oval na to, že ten motor není ideální a on mi ?ekl že ho chce hodit do n?jakého auta, které ma na prodej.
Dále také ?íkám, všem komo ud?lám motor, že je d?ležitý tlak oleje tak si ho musí p?ekontrolovat. Takže pokud je špatný d?íve nebo pozd?ji se p?id?e. Tak pozor na to panové.
Jinak k mé práci!!
Pro ty nezasv?cené ned?lám jenom nissany, ale také spoustu jiných motor nap?. Imprezy, coswordy aj.
A mimochodem d?lám to proto, že m? to baví a né abych n?koho podvedl!!!!!!
Ps: Nové olejové ?erpadlo stojí cca6000 a né každý ho chce. Takže to zkuste se nad sebou zamyslet než n?koho p?edem odsoudíte!!!!!!!!!!!!!
Napsal: 01.06.2005, 17:39
od swed
Jsem rád že ses k otmu vyjád?il.Na každém je n?co a máš sv?j názor a n?co co tu píšeš musím uznat. Já kupoval hlavn? motor, který je ok a bude chodit...a to, že jsem koupil vraždu je fakt skv?lý. Nevím na kolik za to t?eba m?žeš ty Michale a jak jste se p?esn? dohodli s Katanym když si to nechal d?lat u tebe-to ješt? vy?ešíme!. O motor jsem se staral jak to šlo nejlépe a zjistit , že tam je upln? ko ?erpadlo s košem roztrženým je moc p?kné, že jsem to zjisil až já když tam byla d?laná generálka spodku. NAvíc z toho motoru dnes vylezlo , že má v háji kompletn? aj výbrusy válc? a bude t?eba dát nový písty atd. Ten motor nikdy nebyl v po?ádku. sere m? to a mám po krk toho vrážet prachy zbyte?n? do ko motoru......
Napsal: 02.06.2005, 22:03
od milonovo
To co sem psal Michal s tím ?erpadlem je naprostá pravda,už jsem to cht?l ?íct p?ed tím,byl tady n?kde odkaz na firmu co je schopná ho vyzkoušet,pop?. snad i repasovat,nevíte n?kdo kde to je?Jinak to co se Ti stalo,bych spíš p?isuzoval tlaku oleje,než špatn? ud?laný práci,pokud by tam bylo n?co mechanicky špatn?,poznal bys to ur?it? mnohem d?ív,nicmén? jak jste se dohodly do toho nevidím......
Napsal: 03.06.2005, 00:45
od Andeer
to je težko ... neni generalka jako generalka .. pokud nekdo chce zgeneralkovat motor za co nejnizsi penize tak se neni cemu divit ze je to polovi?ata generalka.
ja jsem po?ital generalku na nisana m?la by vyjit okolo 35tisic k? se všim všudy. pokud se nevymeni olejove ?erpadlo p?i generalce neda se to nazyvat generalkou ale ?aste?nou opravou! ?ili chyba neni na žadne stran?
Napsal: 04.06.2005, 09:30
od Spike
U Ahry by se komplet i s cerpadlem dala udelat mam dojem do 30 000,-