Stránka 2 z 3
Napsal: 30.07.2005, 13:16
od Martin_534
howado píše:Mate nekdo stejny svody?
zatím asi nikdo ... jdeš novou neprobádanou cestou :-)
ale swed je plánuje koupit :-)
já je chtěl původně taky, ale nakonec sem si pořídil topmout pro t3, který upravim na t25/28 :-)
Napsal: 30.07.2005, 18:50
od Hynek
snad uz to má SSAutochrome trochu vychytaný ty co praskali má Raddy a ty vypadaj jinak. Mě ty topmout zatim nepraskli, bohužel sem najel jen 500km, než praskla ta hřídelka na turbu...
Napsal: 30.07.2005, 19:11
od howado
Hynek píše:snad uz to má SSAutochrome trochu vychytaný ty co praskali má Raddy a ty vypadaj jinak. Mě ty topmout zatim nepraskli, bohužel sem najel jen 500km, než praskla ta hřídelka na turbu...
Budu tise doufat ze to maj vychytany
Ty co praskaji jsou udajne 304 nerez ocel a tyhle maji bejt 321 nerez ocel.
321 nerez snasi dlouhodobe tebloty az kolem 800 stupnu a 304 nerez jen neco kolem 300 stupnu.
Fakt skoda ze te to turbo odeslo
Uz znas pricinu?
Napsal: 31.07.2005, 08:21
od Hynek
ješte sem jim to tam neposílal, řikal že to poznaj jestli se to přidřelo je to samozdřejmě moje chyba. hřídelka sama od sebe nepraskne...
Přívod oleje byl hodně předimenzovaný, po nastartování trvalo tak 2s než se hadice naplnila a olej se dostal k ložiskům, ložiska se zřejmě začali přidírat. Ta hřídelka mi praskla když sem to otočil na 1 na štěrku o 360st. dal za 2 a vyrazil v tom to prdlo. BOV byl zavřený měl sem ho hodně utaženej a řadil sem v 5000 ot. jestli se díky přetlaku nezastavila vrtulka kompresoru a v tom se začalo turbo zase roztáčet, došlo ke krutu a prdlo to, přidřený ložiska tomu jenom pomohli ... moje vysvětlení...
Napsal: 01.08.2005, 07:10
od raddy
pekne, velmi pekne, teraz sa len modli aby nepraskly, tie moje prave znova popraskali, uz asi 4x
. Ja osobne by som uz nerez zvody nekupoval, hlavne ak stoja 99USD....No ved uvidis, daj vediet ako ide auto...
Napsal: 01.08.2005, 09:25
od Martin_534
raddy píše:pekne, velmi pekne, teraz sa len modli aby nepraskly, tie moje prave znova popraskali, uz asi 4x
. Ja osobne by som uz nerez zvody nekupoval, hlavne ak stoja 99USD....No ved uvidis, daj vediet ako ide auto...
takže myslíš, že se vyplatí zainvestovat do značkovejch z japonska?
btw. včera mi taky jedny dorazili :-)
Napsal: 01.08.2005, 13:52
od howado
raddy píše:pekne, velmi pekne, teraz sa len modli aby nepraskly, tie moje prave znova popraskali, uz asi 4x
. Ja osobne by som uz nerez zvody nekupoval, hlavne ak stoja 99USD....No ved uvidis, daj vediet ako ide auto...
Jaky svody mas ty, jako ja nebo jako Martin?
Napsal: 01.08.2005, 15:02
od Conrad
Není tam těch dírek na přírubě krapet moc
Napsal: 01.08.2005, 20:47
od Hynek
jsou pro T3 i T4 ...
Napsal: 01.08.2005, 22:50
od Martin_534
nevíte někdo k čemu je ten výstupek na 4. svodu na fotce uplně vlevo?
nějak netušim, co by se tam mohlo připojovat, kromě toho, že bych ho vyšrouboval a dal tam čidlo od egt budíku
Napsal: 02.08.2005, 07:19
od raddy
howado píše:raddy píše:pekne, velmi pekne, teraz sa len modli aby nepraskly, tie moje prave znova popraskali, uz asi 4x
. Ja osobne by som uz nerez zvody nekupoval, hlavne ak stoja 99USD....No ved uvidis, daj vediet ako ide auto...
Jaky svody mas ty, jako ja nebo jako Martin?
ja ma este tie starsie od SSautochrome, ale mam taky blby dojem ze vsetky tieto e-bay firmy kupuju uz hotove zvody od niekoho lacneho. Normalne stoja zvody tak 800-900USD...Nerez asi robi problemi vzdy az po case, ked to cele zacne praskat...No ved uvidite, uz by som bol aj zvedavy kedy niekto napise ako to s ladenymi zvodmi vlastne ide...
Napsal: 02.08.2005, 08:02
od raddy
tu najdete popis jednotlivych tried nereze
http://www.italinox.sk/02_vlastnosti/index.htm
vsimajte si hlavne tepelnu odolnost, teplota vyfukovych plynov na nasom aute sa pohybuje medzi 800-900C....
Bezne sa na vyrobu zvodov pouziva 304 nerez alebo v lepsom pripade 321..
Napsal: 02.08.2005, 10:12
od howado
raddy píše:tu najdete popis jednotlivych tried nereze
http://www.italinox.sk/02_vlastnosti/index.htm
vsimajte si hlavne tepelnu odolnost, teplota vyfukovych plynov na nasom aute sa pohybuje medzi 800-900C....
Bezne sa na vyrobu zvodov pouziva 304 nerez alebo v lepsom pripade 321..
Taky jsem si zjistoval tridy nerezu a nez jsem koupil tak jsem psal do SSautochrome.
SSautochrome mi ujistili ze tyhle svody uz jsou z 321 nerezu.
Jenom jesli ale nekecaji
Ale urcite planuju udelat tenhle drzacek:
935Baby píše:Jinak nechci strasit ale obecne se rika ze skoro vsechny svarovane svody praskaji - otazkou je kdy (tedy cetl jsem to na sxoc.uk kde to resila spousta clenu co maji ty svody) Proste litina je litina.
A jinak hlavne pry to chce mit namontovanou konzolku jak jde od prevodovky na downpipe. Jinak jsou svody velmi zatezovane.
Dale pak se take da sehnat jeste drzak navic:
http://www.danodesign.co.uk/site/supportbracket.htm
Myslim si ze dost pomuze.
Napsal: 02.08.2005, 12:14
od raddy
howado píše:raddy píše:tu najdete popis jednotlivych tried nereze
http://www.italinox.sk/02_vlastnosti/index.htm
vsimajte si hlavne tepelnu odolnost, teplota vyfukovych plynov na nasom aute sa pohybuje medzi 800-900C....
Bezne sa na vyrobu zvodov pouziva 304 nerez alebo v lepsom pripade 321..
Taky jsem si zjistoval tridy nerezu a nez jsem koupil tak jsem psal do SSautochrome.
SSautochrome mi ujistili ze tyhle svody uz jsou z 321 nerezu.
Jenom jesli ale nekecaji
Ale urcite planuju udelat tenhle drzacek:
935Baby píše:Jinak nechci strasit ale obecne se rika ze skoro vsechny svarovane svody praskaji - otazkou je kdy (tedy cetl jsem to na sxoc.uk kde to resila spousta clenu co maji ty svody) Proste litina je litina.
A jinak hlavne pry to chce mit namontovanou konzolku jak jde od prevodovky na downpipe. Jinak jsou svody velmi zatezovane.
Dale pak se take da sehnat jeste drzak navic:
http://www.danodesign.co.uk/site/supportbracket.htm
Myslim si ze dost pomuze.
SSautochrome mi nepripada ako seriozna firma.Co viem, tak oni tie zvody nevyrabaju, ale ich kupuju. Stale predavaju na e-bay aj na svojej stranke zvody z 304 aj 321 nereze aj zvody bez oznacenia triedy. Takisto predavaju zvody s rovnakou dlzkou vetiev (ladene) aj s popisom a zvody ktore vyzeraju rovnako ale uz bez poznamky ze su ladene. Takisto sa nie vzdy udava hrubka stien trubiek. Co som skumal, tak zvaranie TIG (s elektrodou) nie je optimalne, lepsie je zvaranie v argone (takto nejako mi to bolo vysvetlene). Hrubka stien je idealna tak 2.5 -3 mm.
Kazdopadne, ani nerez 321 nie je urcena na dlhodobu zataz nad 800C.
Napsal: 02.08.2005, 18:21
od Návštěvník
raddy píše:
SSautochrome mi nepripada ako seriozna firma.Co viem, tak oni tie zvody nevyrabaju, ale ich kupuju. Stale predavaju na e-bay aj na svojej stranke zvody z 304 aj 321 nereze aj zvody bez oznacenia triedy. Takisto predavaju zvody s rovnakou dlzkou vetiev (ladene) aj s popisom a zvody ktore vyzeraju rovnako ale uz bez poznamky ze su ladene. Takisto sa nie vzdy udava hrubka stien trubiek. Co som skumal, tak zvaranie TIG (s elektrodou) nie je optimalne, lepsie je zvaranie v argone (takto nejako mi to bolo vysvetlene). Hrubka stien je idealna tak 2.5 -3 mm.
Kazdopadne, ani nerez 321 nie je urcena na dlhodobu zataz nad 800C.
Kdyz jsem je kupoval tak u nich bylo primo uvedeno 321 nerez ale radeji jsem jim jeste napsal. Sice mi potvrdili ze to je 321 nerez ale napsat muzou cokoli. Mozna ani nevedi co prodavaji protoze to nakupujou v Cine nebo Korei. Ty vejfuky co prodava SSautochrome jsou z Korei
http://www.motoria.co.kr/viewproductfromgroup_3_k.html
No cas ukaze.