Stránka 2 z 4

Napsal: 01.08.2005, 09:25
od Ondrey
.. je to zajímavej nápad, ale vsadil bych se, že to bude mít tragický následky na vyvážení auta.. z předchozího nastavení 48/52 to bude 20/80.. :D :shock:
.. a to neni dobrý..

Napsal: 01.08.2005, 09:59
od Conrad
Motor v kufru :shock: tak to je vopravdu nářez :lol:

Napsal: 01.08.2005, 10:05
od Martin_534
no možná by to mohlo bejt zajímavý auto na driftování, ale rozhodně bych to nekoupil :-)
je to šílenej bastl

Napsal: 01.08.2005, 10:09
od Ondrey
Martin_534 píše:no možná by to mohlo bejt zajímavý auto na driftování, ale rozhodně bych to nekoupil :-)
je to šílenej bastl
.. zase na druhou stranu ta nejtěžší část už je hotová.. teď zbejvá jen udělat z toho pěkný a do detailu dotažený auto..

btw - fakt hodně mě pobavila hláška o STK.. :D :D .. neumím si představit, že by byl V8 z 613ky schválenej motor pro S13ku a že by to auto dostalo ofiko techničák.. :D

Napsal: 01.08.2005, 10:18
od Conrad
To jo, ale vzhledem k tý práci bych tam osobně bouchnul něco lepšího ;) /Např ze Supry/.... nezdá se mi to jako super motor :( Spousta práce a že by to bylo lepší než výchozí stav se mi nechce věřit :cry:, ale to by pak zase nebylo za 50 :twisted:

Napsal: 01.08.2005, 10:33
od Ondrey
Conrad píše:To jo, ale vzhledem k tý práci bych tam osobně bouchnul něco lepšího ;) /Např ze Supry/.... nezdá se mi to jako super motor :( Spousta práce a že by to bylo lepší než výchozí stav se mi nechce věřit :cry:, ale to by pak zase nebylo za 50 :twisted:
.. no neblázni! tatrováckej V8 je fantastickej motor a s autem, který váží o polovinu míň než 613ka to musí jet jako kráva.. aneb jak říká Marauder: koně prodávají auta, krouťák vyhrává závody.. :wink:

Napsal: 01.08.2005, 10:37
od Martin_534
jo jenže parametry tatrovácký V8 jsou 121kw/270nM což je více než málo, ale zase ten zátah v nízkech otáčkách ... :-)

Napsal: 01.08.2005, 11:13
od Ondrey
Martin_534 píše:jo jenže parametry tatrovácký V8 jsou 121kw/270nM což je více než málo, ale zase ten zátah v nízkech otáčkách ... :-)
.. to je sice pravda, ale každej karburátor jde krásně upravit.. :wink:

Napsal: 01.08.2005, 11:16
od Conrad
No stačí všimnout těch závodních vaček ... pročpak by je tam asi dával ...kdyby to jelo jako kráva :twisted: Jinak souhlas že jde upravit udajně s ním jezdí autokros a maji tam výkony kolem 350 - 400k, ale to bude asi překopanej dost brutálně :shock:

Napsal: 01.08.2005, 11:46
od Conrad
Martin_534 píše:jo jenže parametry tatrovácký V8 jsou 121kw/270nM což je více než málo, ale zase ten zátah v nízkech otáčkách ... :-)
+
Díky motoru V8 0 objemu 3,5 I a výkonu 123 kW dosahovala Tatra 613-3 s pohotovostní hmotností 1690 kg největší rychlosti 190 km/h (teoretická maximální rychlost je však mnohem vyšší, až 240 km/h), z 0 na 100 km dokázala zrychlit za 11,4 s a v trojkombinaci spotřeby (90/120 km/h a město) vykazovala hodnoty 10,6/12,8 a 16,2 I na 100 km. V téhle podobě se Tatra 613-3 dožila přelomového roku 1989...

Napsal: 01.08.2005, 12:01
od swed
Conrad píše:No stačí všimnout těch závodních vaček ... pročpak by je tam asi dával ...kdyby to jelo jako kráva :twisted: Jinak souhlas že jde upravit udajně s ním jezdí autokros a maji tam výkony kolem 350 - 400k, ale to bude asi překopanej dost brutálně :shock:
jo překopat se ten motor dá dost slušně....:o) třeba se použil v českém Tatra MTX sporťáku:
Motor 3.5 L: motor Tatra 613 V8 s rozvodem DOHC, objem 3495 cm?, vrtání 85 mm a zdvih 77 mm, výkon 240 kW (327 koní) při 7000 ot/min. Pětistupňová převodovka, vnější rozměry 4600x1980x1170 mm, hmotnost 1350 kg, max. rychlost 265 km/h a zrychlení na stovku za 5,6 s.
to už je docela kalup myslím. A převrtávali ho ještě na 3.9L :D
Podle mě super základ. ALe toho uložení vzadu bych se bál.Jo kdyby tam nechal ten maník motor i vepředu a sladil ty motory jako dvoumotorovou bestii tak by to byl teprv kalup :D

Napsal: 01.08.2005, 19:09
od 935Baby
Martin_534 píše:no tak to je brutální - motor v zadu :-)
Tak to je huste, to by jsem si chtel pujcit a jet s tim u nas na technickou, delat jako ze je to moje :) Rad bych videl jak by se tvaril ten technik co me minule prudil u technicke tim, ze se snazil asi 5 minut najit kde je na motoru napsany typ - CA18DET...........stejne to nenasel a se slovy:
Priste vemte s sebou manual at to muzeme najit. Ten clovek je znamy svou prisnosti pri kontrolach.

Moc bych chtel videt jak by se tvaril na ten motor v zadu. Dokazu si to zive predstavit........jak by zase hledal 5 minut to oznaceni motoru pod predni kapotou a po te by prisel se slovy kde mate motor??? Pujcte me prosim ten manual k autu. :D :D :D

Napsal: 01.08.2005, 20:36
od blázen
technická je v poho mi by to prošlo :wink: :lol:

Napsal: 02.08.2005, 21:37
od milonovo
Já myslím že na drifty by to asi nebylo,tak možná na lítání z trati prdelí napřed :D Ale na sprint...

Napsal: 22.11.2006, 21:14
od Mario
na drifty asi tezkoooo, zajimali by me jizdni vlastnosti :o) krome smeru primeho :o)