Stránka 2 z 2

Napsal: 11.08.2005, 09:46
od idanow
Gerox píše:...lagre 10...
sorry za OT a blbu otazku :oops:
len by som chcel vediet, co su to tie lagre. dik

Napsal: 11.08.2005, 09:55
od raddy
idanow píše:
Gerox píše:...lagre 10...
sorry za OT a blbu otazku :oops:
len by som chcel vediet, co su to tie lagre. dik
ani ja neviem co to je, ale je to dost drahe... :oops: 8)

Napsal: 11.08.2005, 10:05
od Martin_534
možná se pletu, ale neni to slengovej výraz pro ložiska na klice nebo na ojnicích?

Napsal: 11.08.2005, 15:46
od 935Baby
To bude presne one, taky proto se rika "vylágrovat motor" to znamena opotrebit vsechny kluzna loziska - saly.

Taky jsem to nekde uz slysel.

Napsal: 12.08.2005, 08:59
od Conrad
raddy píše:
idanow píše:
Gerox píše:...lagre 10...
sorry za OT a blbu otazku :oops:
len by som chcel vediet, co su to tie lagre. dik
ani ja neviem co to je, ale je to dost drahe... :oops: 8)
Ale vzhledem k tomu, že je to ta první věc která na motoru odejde to celkem "jde" . Jen by mě zajímal rozdíl mezi seriovkou /klasikou/

Napsal: 12.08.2005, 20:40
od milonovo
To mě taky,ty seriový jsou dost měký,ale řekl bych že je to sice špatně pro jejich životnost,ale dobře pro kliku,i když jsem je měl v pr.eli,na klice nebyla ani známka poškození,pokud tyhle budou z nějakýho odolnějšího materiálu,aby to nebylo na úkor kliky.Je mi jasný že lidi co je dělaj tomu asi rozuměj víc než já,ale jen tak pro zajímavost.

Napsal: 14.08.2005, 22:32
od Gerox
lagre jsou loziska na klice a na ojnicich...sorry za ten vyraz...je to pouzivam od detstvi...

rekl bych ze kvalitativne budou nekde uplne jinde nez ty seriove...ta cena by mela byt s dopravou a se vsim...jinak stojej neco kolem 7500...

...a jak presne rikate...jsout to prvni vec co odchazi na motoru...tak si myslim ze neni hloupost zainvestovat do ne...

Napsal: 14.08.2005, 22:36
od Gerox
samozrejme som uz uvazoval o vykone motoru...ale zatial to vidim okolo 300...zatial neriesim turbinu...ale vyzera tak ze budem potrebovat inu...a potom samozrejme aj inu riadiacu jednotku...ale to je este hodne daleko..zatial chcem mat dobry zaklad...

...ventily tam nie su lebo su zatial v poriadku...ak tak by som mal vymenit uz len pruziny...ale ako som pisal...neplanujem viac ako 300-350 zatial...

...praca na hlave a bloku je uz spolu s takymi nkladmi ako je benzin na miesto a zpet...+/- sa vzdy nieco najde...cena samotnej prace bola samozrejme nizsia...

..uvazoval som o takom motore...ale cena by bylo rovnaka ... plus doprava sem...a minus uzitok z dobreho pocitu...:)

u spojky hovorim o EXEDY...cena uz s dopravou...

Napsal: 15.08.2005, 06:50
od raddy
no 350k ca20det zvladne bez problemov so seriovymi komponentami, staci vacsie turbo, vstreky, zvody a ECU, pripadne pre istotu ventily a piesty.....ak chces ostat pri takomto vykone, bude to asi zbytocne draha uprava, s tymi komponentami co si napisal mozes ist do ovela vyssich vykonov, ale tam su zas ine problemi....

Napsal: 15.08.2005, 07:06
od Gerox
moje slova...ako som povedal najprv je treba mat dobry zaklad a potom sa hnat za vykonom...

...samozrejme ze by to vydrzali aj seriove komponenty...ale kdo vie ako dlho...a samozrejme som nikde nenapisal ze nechcem zvysovat vykon...