Stránka 2 z 3

Napsal: 17.08.2005, 09:16
od raddy
Belmondo1 píše:OK zkusim promerit jak po tejdenim za studena tak i po dennim za studena at je s ventilama jasno :O) Zatim diky Raddy jo jeste mala otazecka jsou ty ventily hodne nebezpecny muze to napachat velkou skodu? mam s tim radsi prestat jezdit nez to promerim?
no moj nazor je ze nie su vobec nebezpecne, proste za studena zle tesnia a to je vsetko. pokial je kompresia za tepla v poriadku, nie je sa treba vzrusovat. ja mam obcas tiez tento problem a to mam po GO ani nie rok a ventily a sedla boli frezovane (ale neviem ake ventily tam mam). ale moze to sposobovat aj nieco ine, tazko povedat.
podla mna mozes jazdit ako chces, motoru samotnemu nemoze nic hrozit, jediny priznak je zle studene startovanie.....

Napsal: 17.08.2005, 10:26
od Martin_534
jen doplním, že ode mě jsou vstřiky 460ccm

Napsal: 17.08.2005, 10:29
od raddy
Martin_534 píše:jen doplním, že ode mě jsou vstřiky 460ccm
sorry za moju blbu pamat, upravoval som cip na 460cc vstreky?

Napsal: 17.08.2005, 10:49
od Martin_534
raddy píše:
Martin_534 píše:jen doplním, že ode mě jsou vstřiky 460ccm
sorry za moju blbu pamat, upravoval som cip na 460cc vstreky?
myslim, že ne, navíc katany měl 444

Napsal: 17.08.2005, 11:23
od Belmondo1
Jo tak ja mam 460-tky no vida :O) Tak to me to asi spatne davkuje raddy prosim prosim upravil by jsi me a poslal ten bin pro 460 jestli se nekdy doplazim na sraz (zatim to vypada nadejne) tak ti nezustanu nic dluznej neboj :O) tomas.fajman@ortex.cz

Napsal: 17.08.2005, 11:31
od raddy
Belmondo1 píše:Jo tak ja mam 460-tky no vida :O) Tak to me to asi spatne davkuje raddy prosim prosim upravil by jsi me a poslal ten bin pro 460 jestli se nekdy doplazim na sraz (zatim to vypada nadejne) tak ti nezustanu nic dluznej neboj :O) tomas.fajman@ortex.cz
ach jo, slubil som ze budem zadarmo upravovat cipy, tak co mi zostava? 8)
ale vseobecne to robim len pre tych ktory si cip kupia priamo odo mna, tam su akekolvek upravy zdarma. Poslem ti upraveny subor zajtra....
ale nepovedal by som ze prave toto je zdroj problemov, len ma to napadlo, ze vlastne od koho mas cip....

Inak, vseobecne, uz stracam prehlad, kdo od koho kupil aky cip, takze:
ak kupite moje cipy od niekoho ineho, skontrolujte si ci sedia vase velkosti vstrekov a typ AFM s tymi u koho bol cip povodne, pretoze sa tu pohybuje zopar upravenych stage1 aj stage3 cipov. Ale este raz upozornujem, nezneuzivajte to ze som to povodnemu majitelovi upravil zdarma, skuste sa pozriet na napr. http://www.horsham-developments.co.uk/ co stoji stage 3 cip so 444cc vstrekmi a Z32 AFM....
Dakovala :wink:

Napsal: 17.08.2005, 12:15
od Belmondo1
Je parvda ze "primo" od tebe ho nemam tak napis za kolik at nemam pocit ze se te snazim obrat :roll:

Napsal: 17.08.2005, 12:15
od doublejay
Jak jsi pls upravoval Stage1 chipy? Na vetsi AFM nebo vetsi vstriky??? Mam 460ccm od Martina (zatim v krabici), nejdriv jsem chtel udelat generalku, nez dam nejake vetsi turbo. Nejak mi nevysly finance, tak to asi letos nestiham (svody + turbo + chip atd...). Melo by smysl nejak upravit Stage1 a pouzit je? Nebo mas nejak lip upravenou mapu pro standard a T25/1bar???

Napsal: 17.08.2005, 12:31
od raddy
Belmondo1 píše:Je parvda ze "primo" od tebe ho nemam tak napis za kolik at nemam pocit ze se te snazim obrat :roll:
za flasu niecoho dobreho :wink: ale len ak to priesi tvoj problem

Napsal: 17.08.2005, 12:44
od Belmondo1
tu flasu jsem bral jako uplnou samozrejmost :wink: Diky moc

Napsal: 17.08.2005, 12:46
od raddy
doublejay píše:Jak jsi pls upravoval Stage1 chipy? Na vetsi AFM nebo vetsi vstriky??? Mam 460ccm od Martina (zatim v krabici), nejdriv jsem chtel udelat generalku, nez dam nejake vetsi turbo. Nejak mi nevysly finance, tak to asi letos nestiham (svody + turbo + chip atd...). Melo by smysl nejak upravit Stage1 a pouzit je? Nebo mas nejak lip upravenou mapu pro standard a T25/1bar???
pre rozne ucely som stage 1 upravoval aj na vacsie vstreky aj na iny AFM.
ale nema ziadny vyznam davat 460cc vstreky so seriovym turbom, ale ak by si chcel, bez problemov ti poslem stage1 cip na 460cc vstreky.....
na T25/1bar je stage1 cip najlepsie riesenie.

Napsal: 17.08.2005, 12:49
od doublejay
Ja jen, ze se tu kdysi resila optimalizace mapy ve Stage1 pro nizke otacky, asi to byla otazka pouziteho zobrazovaciho softu, ale uz nevim, je to daaavno.

Napsal: 17.08.2005, 12:55
od raddy
doublejay píše:Ja jen, ze se tu kdysi resila optimalizace mapy ve Stage1 pro nizke otacky, asi to byla otazka pouziteho zobrazovaciho softu, ale uz nevim, je to daaavno.
neviem presne co myslis, ja som nikdy neriesil nizke otacky, nikdy totiz nebol dovod.....

Napsal: 17.08.2005, 13:02
od doublejay
Noo, nekdo se tady kdysi ptal, kdo delal chipy Stage1, ze je tam blby pomer smesi pro nejake otacky, pak to nejak vysumelo... / Kazdopadne kdyz jsem si tam po g.o. na zkousku vrazil puvodni jednotku, tak to auto prestalo jet, hlavne v nizkych otackach. Hruuuuuza, ja bych seriovku nechtel ani zadarmo (mozna jo, ale jen na upravy) 8)

Napsal: 17.08.2005, 13:07
od raddy
doublejay píše:Noo, nekdo se tady kdysi ptal, kdo delal chipy Stage1, ze je tam blby pomer smesi pro nejake otacky, pak to nejak vysumelo... / Kazdopadne kdyz jsem si tam po g.o. na zkousku vrazil puvodni jednotku, tak to auto prestalo jet, hlavne v nizkych otackach. Hruuuuuza, ja bych seriovku nechtel ani zadarmo (mozna jo, ale jen na upravy) 8)
aaa,ty myslis Andeer...hm, no comment