Napsal: 13.09.2005, 12:35
mno ja nevim...jen jednu vacku bych asi nemenil...kdyz tak obe...ale nova by nemela stat vic nez 10...cca...
jo diky budu o tom uvazovatGerox píše:mno ja nevim...jen jednu vacku bych asi nemenil...kdyz tak obe...ale nova by nemela stat vic nez 10...cca...
woe, u otase je i koupě oleje investice na několik měsícůGerox píše:mno ja nevim...jen jednu vacku bych asi nemenil...kdyz tak obe...ale nova by nemela stat vic nez 10...cca...
jo treba 300ZX se mi libi spis prestavam videt smysl cpat tolik penez do 16 let stary S13ky takze to chci spravit tak aby to jelo, uz mam za sebou temer komplet go a stejne to nefunguje katany do toho vrazil uz taky strasny penize a je na tom taky takleGerox píše: a na druhou stranu bych se asi porozhledl po necem mene narocnem nez je SX-o...nic ve zlym samozrejme...
muj problem je ted hlavne ulomenej cass, takze az sezenu vacku tak potom uvidim co dalblázen píše:to otas
tvoje problemy bych viděl v elektrice
nj skoda ja si to splet je to vejfuckovablázen píše:možna se mi jedna bude po vikendu valet doma ..saci..
za co si mu je prodaval? nemam tuseni jakou muze mit cenublázen píše:tak tu nemam, ale conrad by moh mit nějakou navic prodaval sem mu obě nedavno
raddy píše:
videl si na vlatne oci ako nastavoval predzapal so stroboskopom a si si isty ze je spravny? ja by som zacal tu.....Ak nemas stroboskop, len skus otocit postupne CAS DOLAVA (proti smeru hod. ruciciek).
Dalej to moze byt AFM, staci ho len odpojit a nastartovat, otacky pojdu do 2000.
Dalej lambda, (ak ju mas), znova len odpojit a skusit sa previest.
este skontroluj ci mas na vyfukovej vacke ukoncenie tvaru D......Katany píše:raddy píše:
videl si na vlatne oci ako nastavoval predzapal so stroboskopom a si si isty ze je spravny? ja by som zacal tu.....Ak nemas stroboskop, len skus otocit postupne CAS DOLAVA (proti smeru hod. ruciciek).
Dalej to moze byt AFM, staci ho len odpojit a nastartovat, otacky pojdu do 2000.
Dalej lambda, (ak ju mas), znova len odpojit a skusit sa previest.
CAS, AFM i lamba jsou OK lambdy mam dve a jedna makala v druhym aute v pohode. na stroboskop to vezu v patek. CAS a AFM vyzkouseno na jine S13. Kdyz pootocim (ma jakoukoli stranu) CAS tak se zadna velka zmena nekona, je slyset ze motor jde jinak ale rozhodne to problem nevyresi ... uz me napadlo i jestli neni treba moc (malo) napnutej rozvodak. civky mam dve sady vsech osm civek je ok problem je zarucene nekde v elektrice ted jen aby na to ten borec kterymu to auto nadelim v nejakym rozumnym case prisel ... to nemecko porad nechavam v zaloze ... ale asi to tak dopadne ... strasne rad bych se svez ... kazdopadne dik za rady ... kdyz vas jeste napadne neco jinyho tak piste jak vztekly ... vyzkousim uz snad skoro cokoli ... dik
jestli myslis ten mrzak kterej je tam kvuli tomu aby sel nasadit CAS tak jak tam ma byt tak ten tam je a je ok ...raddy píše:este skontroluj ci mas na vyfukovej vacke ukoncenie tvaru D......Katany píše:raddy píše:
videl si na vlatne oci ako nastavoval predzapal so stroboskopom a si si isty ze je spravny? ja by som zacal tu.....Ak nemas stroboskop, len skus otocit postupne CAS DOLAVA (proti smeru hod. ruciciek).
Dalej to moze byt AFM, staci ho len odpojit a nastartovat, otacky pojdu do 2000.
Dalej lambda, (ak ju mas), znova len odpojit a skusit sa previest.
CAS, AFM i lamba jsou OK lambdy mam dve a jedna makala v druhym aute v pohode. na stroboskop to vezu v patek. CAS a AFM vyzkouseno na jine S13. Kdyz pootocim (ma jakoukoli stranu) CAS tak se zadna velka zmena nekona, je slyset ze motor jde jinak ale rozhodne to problem nevyresi ... uz me napadlo i jestli neni treba moc (malo) napnutej rozvodak. civky mam dve sady vsech osm civek je ok problem je zarucene nekde v elektrice ted jen aby na to ten borec kterymu to auto nadelim v nejakym rozumnym case prisel ... to nemecko porad nechavam v zaloze ... ale asi to tak dopadne ... strasne rad bych se svez ... kazdopadne dik za rady ... kdyz vas jeste napadne neco jinyho tak piste jak vztekly ... vyzkousim uz snad skoro cokoli ... dik