Kde nechat otestovat a vycistit vstriky???????????

otázky a odpovědi technického rázu
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

jinak ty vstriky necham taky vycistit ... :-) preci jen v HK jsem kazdou chvili ... a za ty prachy je to super :-)
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek »

mas po vymene krouzku takovy komprese ??? nebo si je mel i pred tim ??? ja sem zas dneska nenatocil auto ... nevim proc ... vzdyt jsem akorat vyndal svicky zmeril komprese ... dal zpatky pak to jeste jelo a dneska jsem to zkousel a kara chytla na 3 chilku chrchlala a zdechla a uz jsem to nenatocil ... nechapu to ... jako kdyz vyndate pojistku od pumpy aby ste vyhnali vsechen benzin pred merenim kompresi ... akorat ze pumpa jede a benzin je cejtit z vyfuku ... jsou tam svicky DENSO ... se kterejma sem mel vzdycky jenom problemy tak zejtra jdu koupit NGK a uvidi se ... sem zas nas*anej
neřikej že si nenatočil to auto co si před tejdnem přivez ...

10,5baru mam na stříbrnáku, na červenym mam zatim (po výměně kroužků) 9,5 ale najel sem zatim 350km, tak to budu asi zajíždět celej rok :)

ty DENZA tam mam taky a makaj v pohodě, o když na ty obič NGK si nemůžu stěžovat, přihnul sem kontakty a makaly bezvadně.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

Katany píše:
Hynek píše:
Ty uvazujes o tom je tam poslat?
začínam přehazovat věci to toho červenýho auta, tak to chci mít v cajku.
příde mi že ty 444cc nejsou 100% motor se chová docela neklidně (vyzkoušeno nový svíčky, starý svíšky, repase hlavy, tlaky vyrovnaný 10,5baru) takže by to mohlo bejt těma vstřikama, takže je tam nejspíš pošlu.
mas po vymene krouzku takovy komprese ??? nebo si je mel i pred tim ??? ja sem zas dneska nenatocil auto ... nevim proc ... vzdyt jsem akorat vyndal svicky zmeril komprese ... dal zpatky pak to jeste jelo a dneska jsem to zkousel a kara chytla na 3 chilku chrchlala a zdechla a uz jsem to nenatocil ... :shock: nechapu to ... jako kdyz vyndate pojistku od pumpy aby ste vyhnali vsechen benzin pred merenim kompresi ... akorat ze pumpa jede a benzin je cejtit z vyfuku ... jsou tam svicky DENSO ... se kterejma sem mel vzdycky jenom problemy tak zejtra jdu koupit NGK a uvidi se ... sem zas nas*anej :evil:
co na to říká jednotka? to vypadá, jako by ti to nedávalo jiskru
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ještě by to mohl být power transistor zkus tam strčit z druhýho auta, něco podobnýho jak píšeš dělalo kamošovi na sunnym 1,8 gti a byl to pwer transistor
šance 30%
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

Kentoya píše:ještě by to mohl být power transistor zkus tam strčit z druhýho auta, něco podobnýho jak píšeš dělalo kamošovi na sunnym 1,8 gti a byl to pwer transistor
šance 30%
přesně tak, mě se to stalo taky, ale mě motor krásně naběhnul na 3 válce
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

dneska ukusim jednoktu, jiny svicky, promerit zapalovani, a powertranzistor uz me taky napad ...

... nebo je mu proste zima a odmita nekam jezdit v takovy kose :roll:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Martin_534 píše:
Katany píše:
Hynek píše: ... jsou tam svicky DENSO ... se kterejma sem mel vzdycky jenom problemy
zaujimave, preco mas sviecky o ktorych vies ze nie su dobre?
Nez zacnes rozoberat a premeravat, vymen sviecky za obycajne sklepnute na 0.8mm alebo sa porad zo Swedom, ten ma tusim nejake prakticke zazitky.... :wink:
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

raddy píše: zaujimave, preco mas sviecky o ktorych vies ze nie su dobre?
Nez zacnes rozoberat a premeravat, vymen sviecky za obycajne sklepnute na 0.8mm alebo sa porad zo Swedom, ten ma tusim nejake prakticke zazitky.... :wink:
jojo už sem s Katanym mluvil. Aj sem mu řekl ten typ NGK svíček. Docela mě to dostalo, že po výměně svíček z Denso na obyč championy s 0.8mm odtrhem mi to je de jak z praku a tak jak ma....masakr..nechápu,ale hlavně že to jede...
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

swed píše:
raddy píše: zaujimave, preco mas sviecky o ktorych vies ze nie su dobre?
Nez zacnes rozoberat a premeravat, vymen sviecky za obycajne sklepnute na 0.8mm alebo sa porad zo Swedom, ten ma tusim nejake prakticke zazitky.... :wink:
jojo už sem s Katanym mluvil. Aj sem mu řekl ten typ NGK svíček. Docela mě to dostalo, že po výměně svíček z Denso na obyč championy s 0.8mm odtrhem mi to je de jak z praku a tak jak ma....masakr..nechápu,ale hlavně že to jede...
no, ja to trosku chapem.....
ako prvy bod by som poukazal na samotne iridiove sviecky, ktore mi stale pripadaju kapanek nestandartne, hlavne sposob ako sa dosahuje energia skry. Co to obcas sledujem, tak su pouizivane s velmi striedavymi vysledkami.
klasicke sviecky-mam s nimi pomerne bohate skusenosti, da sa povedat ze velmi pozitivne. Ich hlavnou vyhodou je cena a vydrzia kludne aj 30t km. No a ta medzera 0.8mm ma velmi konkretny vyznam. Spominate si na problemy so Stage1 cipom a seriovou pal. pumpou? Pri rovnakom tlaku turba nedava dost paliva, rozdiel je len v cipe. Stage1 cip potrebuje viac paliva na kompenzaciu tlaku turba 1bar. Tym padom je potrebna ale aj iskra s vyssou energiou na zapalenie zmesi. A prave zmensena medzera medzi elektrodami sviecky sposoby vaboj s vacsou energiou a dokaze kvalitne zapalit zmes pod vyssim tlakom. Samozrejme, zmenseny medzera ma aj svoje nevyhody-iskra musi mat urcitu "dlzku" potrebnu na zapalenie zmesy, preto je 0.8mm asi minimum. Pre aplikacie pod este vyssim tlakom je vacsinou nevyhnutne pouzit vykonejsie cievky, napr. Splitfire.....
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

tak jsem obednal ty NGK zejtra budou ... a uvidime ...

2 raddy : ja jsem to s tema svickama koupil a zjistil jsem ze tam jsou az kdyz jsem meril komprese doma ... kazdopadne je dost divny aby auto prestalo jen tak jet po vyndani svicek a vraceni zpet.... dneska to prohlidnu, jestli vubec davaji jiskru ... uz nikdy nechci DENSO Iridium ani 3 metry od myho auta ... :evil: ... uplne se tesim az je vyhodim 8)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

dufam ze si objednal klasicke, medene....

netvrdim ze sviecky riesia vsetko, ale prekvapivo vyriesili prekvapive problemy :lol: ber to len ako moje doporucenie ako zacat co najlacnejsie riesit tvoj nestartujuci motor, finalny problem mozno bude inde.....
Informuj nas o vysledku :!:
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

raddy píše:dufam ze si objednal klasicke, medene....

netvrdim ze sviecky riesia vsetko, ale prekvapivo vyriesili prekvapive problemy :lol: ber to len ako moje doporucenie ako zacat co najlacnejsie riesit tvoj nestartujuci motor, finalny problem mozno bude inde.....
Informuj nas o vysledku :!:
objednal jsem presne typ NGK BCPR7ES-11...jedna stoji neco lehce pres 100Kč tusim ...

tak a ted jdu do ty zimy se hrabat v aute ... huraaa
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Tak jsem nahodou nasel dalsi firmu co cisti vstriky a ma diagnosticke zarizeni na testovani:

http://www.fedorauto.cz/
- jsou z Prostějova

Toto jsou velice zajimave obrazky:

http://www.fedorauto.cz/image.php?nid=1708&oid=199426

http://www.fedorauto.cz/image.php?nid=1708&oid=19942

pouzivaji testery od firmy ANSU:

http://www.asnu.com/
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek »

935Baby píše:Tak jsem nahodou nasel dalsi firmu co cisti vstriky a ma diagnosticke zarizeni na testovani:

http://www.fedorauto.cz/
- jsou z Prostějova

Toto jsou velice zajimave obrazky:

http://www.fedorauto.cz/image.php?nid=1708&oid=199426

http://www.fedorauto.cz/image.php?nid=1708&oid=19942

pouzivaji testery od firmy ANSU:

http://www.asnu.com/
tak tady chtěj 100,- za kontrolu 1 vstřiku

500,- za vyčištění
+ 80,- kaček výměna filtru

bez DPH
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

V pondeli vysel v casopise Svet Motoru clanek (komercni prezentace) Diagnostickeho systemu ANSU na testovani vstriku.

Toto zarizeni maji v CR tyto firmy:

Jiz zminovana firma: Fedor Auto s.r.o

Dale pak:

- Garáže Krč BOSCH CAR SERVICE, Znojmo: tel.: 515 227 941

- Autoservis Petr Fojtik, Hlučín: tel.: 605 262 957

- Jaroslav Kakáč, Jedovnice, tel.: 516 442 198

Bohuzel vsechny tyto firmy jsou na morave. Mam to trochu daleko :cry: Nejradeji bych tam chtel zajet a videt to v akci az budou testovat moje vstriky (snad nekdy :D ) Pri nejhorsim to tam poslu postou a budu so modlit aby me prisli zpet neposkozene.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Odpovědět