Stránka 2 z 3

Napsal: 28.11.2005, 21:42
od Katany
jinak ty vstriky necham taky vycistit ... :-) preci jen v HK jsem kazdou chvili ... a za ty prachy je to super :-)

Napsal: 28.11.2005, 21:51
od Hynek
mas po vymene krouzku takovy komprese ??? nebo si je mel i pred tim ??? ja sem zas dneska nenatocil auto ... nevim proc ... vzdyt jsem akorat vyndal svicky zmeril komprese ... dal zpatky pak to jeste jelo a dneska jsem to zkousel a kara chytla na 3 chilku chrchlala a zdechla a uz jsem to nenatocil ... nechapu to ... jako kdyz vyndate pojistku od pumpy aby ste vyhnali vsechen benzin pred merenim kompresi ... akorat ze pumpa jede a benzin je cejtit z vyfuku ... jsou tam svicky DENSO ... se kterejma sem mel vzdycky jenom problemy tak zejtra jdu koupit NGK a uvidi se ... sem zas nas*anej
neřikej že si nenatočil to auto co si před tejdnem přivez ...

10,5baru mam na stříbrnáku, na červenym mam zatim (po výměně kroužků) 9,5 ale najel sem zatim 350km, tak to budu asi zajíždět celej rok :)

ty DENZA tam mam taky a makaj v pohodě, o když na ty obič NGK si nemůžu stěžovat, přihnul sem kontakty a makaly bezvadně.

Napsal: 28.11.2005, 23:42
od Martin_534
Katany píše:
Hynek píše:
Ty uvazujes o tom je tam poslat?
začínam přehazovat věci to toho červenýho auta, tak to chci mít v cajku.
příde mi že ty 444cc nejsou 100% motor se chová docela neklidně (vyzkoušeno nový svíčky, starý svíšky, repase hlavy, tlaky vyrovnaný 10,5baru) takže by to mohlo bejt těma vstřikama, takže je tam nejspíš pošlu.
mas po vymene krouzku takovy komprese ??? nebo si je mel i pred tim ??? ja sem zas dneska nenatocil auto ... nevim proc ... vzdyt jsem akorat vyndal svicky zmeril komprese ... dal zpatky pak to jeste jelo a dneska jsem to zkousel a kara chytla na 3 chilku chrchlala a zdechla a uz jsem to nenatocil ... :shock: nechapu to ... jako kdyz vyndate pojistku od pumpy aby ste vyhnali vsechen benzin pred merenim kompresi ... akorat ze pumpa jede a benzin je cejtit z vyfuku ... jsou tam svicky DENSO ... se kterejma sem mel vzdycky jenom problemy tak zejtra jdu koupit NGK a uvidi se ... sem zas nas*anej :evil:
co na to říká jednotka? to vypadá, jako by ti to nedávalo jiskru

Napsal: 28.11.2005, 23:47
od Kentoya
ještě by to mohl být power transistor zkus tam strčit z druhýho auta, něco podobnýho jak píšeš dělalo kamošovi na sunnym 1,8 gti a byl to pwer transistor
šance 30%

Napsal: 29.11.2005, 00:26
od Martin_534
Kentoya píše:ještě by to mohl být power transistor zkus tam strčit z druhýho auta, něco podobnýho jak píšeš dělalo kamošovi na sunnym 1,8 gti a byl to pwer transistor
šance 30%
přesně tak, mě se to stalo taky, ale mě motor krásně naběhnul na 3 válce

Napsal: 29.11.2005, 08:32
od Katany
dneska ukusim jednoktu, jiny svicky, promerit zapalovani, a powertranzistor uz me taky napad ...

... nebo je mu proste zima a odmita nekam jezdit v takovy kose :roll:

Napsal: 29.11.2005, 08:53
od raddy
Martin_534 píše:
Katany píše:
Hynek píše: ... jsou tam svicky DENSO ... se kterejma sem mel vzdycky jenom problemy
zaujimave, preco mas sviecky o ktorych vies ze nie su dobre?
Nez zacnes rozoberat a premeravat, vymen sviecky za obycajne sklepnute na 0.8mm alebo sa porad zo Swedom, ten ma tusim nejake prakticke zazitky.... :wink:

Napsal: 29.11.2005, 09:02
od swed
raddy píše: zaujimave, preco mas sviecky o ktorych vies ze nie su dobre?
Nez zacnes rozoberat a premeravat, vymen sviecky za obycajne sklepnute na 0.8mm alebo sa porad zo Swedom, ten ma tusim nejake prakticke zazitky.... :wink:
jojo už sem s Katanym mluvil. Aj sem mu řekl ten typ NGK svíček. Docela mě to dostalo, že po výměně svíček z Denso na obyč championy s 0.8mm odtrhem mi to je de jak z praku a tak jak ma....masakr..nechápu,ale hlavně že to jede...

Napsal: 29.11.2005, 09:14
od raddy
swed píše:
raddy píše: zaujimave, preco mas sviecky o ktorych vies ze nie su dobre?
Nez zacnes rozoberat a premeravat, vymen sviecky za obycajne sklepnute na 0.8mm alebo sa porad zo Swedom, ten ma tusim nejake prakticke zazitky.... :wink:
jojo už sem s Katanym mluvil. Aj sem mu řekl ten typ NGK svíček. Docela mě to dostalo, že po výměně svíček z Denso na obyč championy s 0.8mm odtrhem mi to je de jak z praku a tak jak ma....masakr..nechápu,ale hlavně že to jede...
no, ja to trosku chapem.....
ako prvy bod by som poukazal na samotne iridiove sviecky, ktore mi stale pripadaju kapanek nestandartne, hlavne sposob ako sa dosahuje energia skry. Co to obcas sledujem, tak su pouizivane s velmi striedavymi vysledkami.
klasicke sviecky-mam s nimi pomerne bohate skusenosti, da sa povedat ze velmi pozitivne. Ich hlavnou vyhodou je cena a vydrzia kludne aj 30t km. No a ta medzera 0.8mm ma velmi konkretny vyznam. Spominate si na problemy so Stage1 cipom a seriovou pal. pumpou? Pri rovnakom tlaku turba nedava dost paliva, rozdiel je len v cipe. Stage1 cip potrebuje viac paliva na kompenzaciu tlaku turba 1bar. Tym padom je potrebna ale aj iskra s vyssou energiou na zapalenie zmesi. A prave zmensena medzera medzi elektrodami sviecky sposoby vaboj s vacsou energiou a dokaze kvalitne zapalit zmes pod vyssim tlakom. Samozrejme, zmenseny medzera ma aj svoje nevyhody-iskra musi mat urcitu "dlzku" potrebnu na zapalenie zmesy, preto je 0.8mm asi minimum. Pre aplikacie pod este vyssim tlakom je vacsinou nevyhnutne pouzit vykonejsie cievky, napr. Splitfire.....

Napsal: 29.11.2005, 10:27
od Katany
tak jsem obednal ty NGK zejtra budou ... a uvidime ...

2 raddy : ja jsem to s tema svickama koupil a zjistil jsem ze tam jsou az kdyz jsem meril komprese doma ... kazdopadne je dost divny aby auto prestalo jen tak jet po vyndani svicek a vraceni zpet.... dneska to prohlidnu, jestli vubec davaji jiskru ... uz nikdy nechci DENSO Iridium ani 3 metry od myho auta ... :evil: ... uplne se tesim az je vyhodim 8)

Napsal: 29.11.2005, 10:36
od raddy
dufam ze si objednal klasicke, medene....

netvrdim ze sviecky riesia vsetko, ale prekvapivo vyriesili prekvapive problemy :lol: ber to len ako moje doporucenie ako zacat co najlacnejsie riesit tvoj nestartujuci motor, finalny problem mozno bude inde.....
Informuj nas o vysledku :!:

Napsal: 29.11.2005, 10:56
od Katany
raddy píše:dufam ze si objednal klasicke, medene....

netvrdim ze sviecky riesia vsetko, ale prekvapivo vyriesili prekvapive problemy :lol: ber to len ako moje doporucenie ako zacat co najlacnejsie riesit tvoj nestartujuci motor, finalny problem mozno bude inde.....
Informuj nas o vysledku :!:
objednal jsem presne typ NGK BCPR7ES-11...jedna stoji neco lehce pres 100Kč tusim ...

tak a ted jdu do ty zimy se hrabat v aute ... huraaa

Napsal: 19.12.2005, 17:50
od 935Baby
Tak jsem nahodou nasel dalsi firmu co cisti vstriky a ma diagnosticke zarizeni na testovani:

http://www.fedorauto.cz/
- jsou z Prostějova

Toto jsou velice zajimave obrazky:

http://www.fedorauto.cz/image.php?nid=1708&oid=199426

http://www.fedorauto.cz/image.php?nid=1708&oid=19942

pouzivaji testery od firmy ANSU:

http://www.asnu.com/

Napsal: 20.12.2005, 12:54
od Hynek
935Baby píše:Tak jsem nahodou nasel dalsi firmu co cisti vstriky a ma diagnosticke zarizeni na testovani:

http://www.fedorauto.cz/
- jsou z Prostějova

Toto jsou velice zajimave obrazky:

http://www.fedorauto.cz/image.php?nid=1708&oid=199426

http://www.fedorauto.cz/image.php?nid=1708&oid=19942

pouzivaji testery od firmy ANSU:

http://www.asnu.com/
tak tady chtěj 100,- za kontrolu 1 vstřiku

500,- za vyčištění
+ 80,- kaček výměna filtru

bez DPH

Napsal: 17.01.2006, 18:45
od 935Baby
V pondeli vysel v casopise Svet Motoru clanek (komercni prezentace) Diagnostickeho systemu ANSU na testovani vstriku.

Toto zarizeni maji v CR tyto firmy:

Jiz zminovana firma: Fedor Auto s.r.o

Dale pak:

- Garáže Krč BOSCH CAR SERVICE, Znojmo: tel.: 515 227 941

- Autoservis Petr Fojtik, Hlučín: tel.: 605 262 957

- Jaroslav Kakáč, Jedovnice, tel.: 516 442 198

Bohuzel vsechny tyto firmy jsou na morave. Mam to trochu daleko :cry: Nejradeji bych tam chtel zajet a videt to v akci az budou testovat moje vstriky (snad nekdy :D ) Pri nejhorsim to tam poslu postou a budu so modlit aby me prisli zpet neposkozene.