Stránka 2 z 2
Napsal: 24.10.2005, 20:08
od Hynek
co je to za ceny na těch stránkách? kolik je 36,540 ???
mam tam jinak samý kostičky, koukal sem tam na bodykity
Napsal: 24.10.2005, 20:11
od Gerox
Hynek píše:
co je to za ceny na těch stránkách? kolik je 36,540 ???
mam tam jinak samý kostičky, koukal sem tam na bodykity
je to yen...si to vydel 4,4...a nainstaluj si japonsky znaky...
maji tam vsehcno jak na S13 tak na S14...je to firma specializujici se na drift...
...vyfuky jsou 4 zeleny okynko z leva a pak uz je to anglicky good aero parts...
Napsal: 24.10.2005, 20:41
od Hynek
s tim textem sem ji moc nepomoh misto čtverečků ty jejich znaky
jestli sem to dobře pochopil tak tech 36,540 bude nejspís ze přední nárazník + 36,540 zadek + 36,540 prahy ??? anglickou verzi nemaj??
Napsal: 24.10.2005, 21:19
od Kentoya
ty vejfucky jsou pěkný, jen jsem nikde neviděl vnitřní průměr roury, aby ten vejfuck nakonec nebyl užší jak vaše svody a tím pádem by to na výkon až takovej vliv nemělo
Napsal: 25.10.2005, 08:48
od Gerox
vyfuky jsou od 60 - 100 az po 80 - 100 cm...ale jak se divam pouze na SR20DET..
jinak s tema plastama jsi to pochopil spravne...
Napsal: 26.10.2005, 20:45
od blázen
tak sem to vyřešil na konec nerez potrubí sem navařil nerez rouru o průměru 100mm, výsledek: připadá mi to že se zmenšil tah motoru ale to bude nejspíš tím že výfuk kapanek zmírnil turbodíru. Když se projížděl okolo zastávky plné lidí a pustil plyn tak začal výfuk brutálně praskat a lidi uskakovali pryč za ploty
Napsal: 27.10.2005, 07:02
od raddy
blázen píše:tak sem to vyřešil na konec nerez potrubí sem navařil nerez rouru o průměru 100mm, výsledek: připadá mi to že se zmenšil tah motoru ale to bude nejspíš tím že výfuk kapanek zmírnil turbodíru. Když se projížděl okolo zastávky plné lidí a pustil plyn tak začal výfuk brutálně praskat a lidi uskakovali pryč za ploty
no pokial to nie je prilis hlucne, je to idealne riesenie pre turbo. zmensenie tahu je mozne, totiz je mozne ze sa posunul krutiaci moment do vyssich otacok a/alebo zaroven turbo nabieho skor a plynulejsie, takze necitis taky prudky narast krut. momentu.
Napsal: 27.10.2005, 14:05
od blázen
ten hluk je moc velky musim to vyřešit vhodným koncovým tlumičem, potrubí je nerez od downpipe a jeho průměr je 63,5mm. kroutící moment je určitě posunut jinam a ten náběh je taky jiný, jde krásně slyšet jak nabíhá turbo. taak ted se vrhnu na palivovou pumpu..
Napsal: 27.10.2005, 14:14
od kubajs
to blazen: tu palivovou pumpu můžem objednat spolecne, co?
Napsal: 27.10.2005, 15:22
od blázen
no ale až po výplatě sříve určitě ne, nemůžu nacpat tolik peněz do auta najednou,.. ale můžeš zjistit cenu?
Napsal: 27.10.2005, 15:32
od blázen
to raddy:tak sem to projížděl a citelnější tah se mi jeví ve vyšších otáčkách než při seriovym laufu
ale jede to líp,..hlavně při vyšších rychlostech,..paráda
Napsal: 10.11.2005, 21:41
od Heini