Raddyho rady k vyberu turba

jak na to :-)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

presne preto je velmi vhodny super 50 trim T04E, pretoze ma mapu pretiahnutu dolava, stale budeme v bezpecnej oblasti aj pri nizsich otackach motora...
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek »

a co GT turba ...

kde najít compres mapy GT turb?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Hynek píše:a co GT turba ...

kde najít compres mapy GT turb?
mam kompletny pdf dokument priamo od garretu so vsetkymi gt mapami. mozem ti ho poslat mailom ak chces.....
Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado »

raddy píše:
Hynek píše:a co GT turba ...

kde najít compres mapy GT turb?
mam kompletny pdf dokument priamo od garretu so vsetkymi gt mapami. mozem ti ho poslat mailom ak chces.....
Muzes mi prosim taky poslat ten dokument na mail. Dikes...........
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

howado píše:
raddy píše:
Hynek píše:a co GT turba ...

kde najít compres mapy GT turb?
mam kompletny pdf dokument priamo od garretu so vsetkymi gt mapami. mozem ti ho poslat mailom ak chces.....
Muzes mi prosim taky poslat ten dokument na mail. Dikes...........
mas to tam....
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

ja bych taky poprosil psl...dik
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

aby to raddy nemusel posílat všem, tak je to tady: temp/GARRETTCATOLOGUE.pdf
předpokládám, že je to ten samej katalog :-)
jen je škoda, že tam jsou jen základní druhy a né všechny možný hybridy :-)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Martin_534 píše:aby to raddy nemusel posílat všem, tak je to tady: temp/GARRETTCATOLOGUE.pdf
předpokládám, že je to ten samej katalog :-)
jen je škoda, že tam jsou jen základní druhy a né všechny možný hybridy :-)
ak je to ten cerveny, je to on, zese mi ide pomaly net :twisted:

ide o to, ze garrett nevyraba hybridy.ale zase rada GT je ovela flexibilnejsia ako stare turba, myslim ze tu nie je potrebne robit hybridne zostavy. Napr. GT28RS je velmi siroko pouzitelne turbo.....
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Raddyho rady k vyberu turba

Příspěvek od Gerox »

raddy píše:
Gerox píše:
raddy píše:mam aj mapy celej serie GT, ale neviem ich sem dat, pretoze su v pdf....


inak dobry clanok...kolko zerie vzduchu moje auto pri 7500 pls? dik.
malo by to byt 41,7 lbs/min nekorigovanych, po teplotnej korekcii (na mape su korigovany udaje) je to trosku menej, dajme tomu okolo 38-39....to sa uz zlozito rata.....

ok diky...ted se divam do jednoho katalogu na GT28RS a na 39 lbs se ani nedostane...znamena to ze to je na to auto malo??? nejspis neco delam blbe... :roll: :roll: :roll:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Raddyho rady k vyberu turba

Příspěvek od blázen »

klobouk dolů. díky tvým příspěvkum mi došel v tiskárně toner,... :lol:

btw.:chtělo by to mapu kompresora turba co mám já a doublejay, stěma delšíma lopatkama,vypadá že drží tlak oněco déle
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

myslím si že mám taky delší lopaty prostě mám repas od michala, ještě jsem ho nenatočil takže nevím jak šlape, chtělo by to mapu od michala a vysvětlivky od raddyho a k tomu všemu nohu od cihliho a volant od piliho a su mistr světa :D :D
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek »

tady je ještě jedna adresa kde jsou compres mapy GT a jiný výrobci ...


http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html#garrett
Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado »

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Raddyho rady k vyberu turba

Příspěvek od raddy »

Gerox píše:
raddy píše:
Gerox píše:

inak dobry clanok...kolko zerie vzduchu moje auto pri 7500 pls? dik.
malo by to byt 41,7 lbs/min nekorigovanych, po teplotnej korekcii (na mape su korigovany udaje) je to trosku menej, dajme tomu okolo 38-39....to sa uz zlozito rata.....

ok diky...ted se divam do jednoho katalogu na GT28RS a na 39 lbs se ani nedostane...znamena to ze to je na to auto malo??? nejspis neco delam blbe... :roll: :roll: :roll:
ano, mas pravdu. je tu este ale jedna vec. v niektorych clankoch sa odporuca brat ako maximalny prietok prietok pri otackach max. krut. momentu......Ale moj nazor je ze je podstatny prietok pri max. otackach a tak sa to aj vacsinou uvadza pri navrhu kompresora.
GT28RS naozaj nepodporuje prietok do 40lbs/min korigovanych. dosledok bude ze asi neudrzi tlak...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Raddyho rady k vyberu turba

Příspěvek od raddy »

blázen píše:klobouk dolů. díky tvým příspěvkum mi došel v tiskárně toner,... :lol:

btw.:chtělo by to mapu kompresora turba co mám já a doublejay, stěma delšíma lopatkama,vypadá že drží tlak oněco déle
no je otazka ci sa robia vacsie trimy ako trim 60, co som vysvetlil v prispevku.....Drzi tlak dlhsie ako nizsie trimy, ale tiez nie v celych otackach. Co viem, tak ziadne T25 turbo nedokaze drzat tlak nad 1bar nad cca 4500-5000 ot.....
Ale spytajte sa Michala na specifikaciu kompresora, mozno nieco vyskumame :wink:
Odpovědět