Stránka 2 z 4

Napsal: 08.11.2005, 13:02
od raddy
presne preto je velmi vhodny super 50 trim T04E, pretoze ma mapu pretiahnutu dolava, stale budeme v bezpecnej oblasti aj pri nizsich otackach motora...

Napsal: 08.11.2005, 13:41
od Hynek
a co GT turba ...

kde najít compres mapy GT turb?

Napsal: 08.11.2005, 13:43
od raddy
Hynek píše:a co GT turba ...

kde najít compres mapy GT turb?
mam kompletny pdf dokument priamo od garretu so vsetkymi gt mapami. mozem ti ho poslat mailom ak chces.....

Napsal: 08.11.2005, 15:27
od howado
raddy píše:
Hynek píše:a co GT turba ...

kde najít compres mapy GT turb?
mam kompletny pdf dokument priamo od garretu so vsetkymi gt mapami. mozem ti ho poslat mailom ak chces.....
Muzes mi prosim taky poslat ten dokument na mail. Dikes...........

Napsal: 08.11.2005, 15:29
od raddy
howado píše:
raddy píše:
Hynek píše:a co GT turba ...

kde najít compres mapy GT turb?
mam kompletny pdf dokument priamo od garretu so vsetkymi gt mapami. mozem ti ho poslat mailom ak chces.....
Muzes mi prosim taky poslat ten dokument na mail. Dikes...........
mas to tam....

Napsal: 08.11.2005, 15:34
od Gerox
ja bych taky poprosil psl...dik

Napsal: 08.11.2005, 15:44
od Martin_534
aby to raddy nemusel posílat všem, tak je to tady: temp/GARRETTCATOLOGUE.pdf
předpokládám, že je to ten samej katalog :-)
jen je škoda, že tam jsou jen základní druhy a né všechny možný hybridy :-)

Napsal: 08.11.2005, 15:54
od raddy
Martin_534 píše:aby to raddy nemusel posílat všem, tak je to tady: temp/GARRETTCATOLOGUE.pdf
předpokládám, že je to ten samej katalog :-)
jen je škoda, že tam jsou jen základní druhy a né všechny možný hybridy :-)
ak je to ten cerveny, je to on, zese mi ide pomaly net :twisted:

ide o to, ze garrett nevyraba hybridy.ale zase rada GT je ovela flexibilnejsia ako stare turba, myslim ze tu nie je potrebne robit hybridne zostavy. Napr. GT28RS je velmi siroko pouzitelne turbo.....

Re: Raddyho rady k vyberu turba

Napsal: 08.11.2005, 16:45
od Gerox
raddy píše:
Gerox píše:
raddy píše:mam aj mapy celej serie GT, ale neviem ich sem dat, pretoze su v pdf....


inak dobry clanok...kolko zerie vzduchu moje auto pri 7500 pls? dik.
malo by to byt 41,7 lbs/min nekorigovanych, po teplotnej korekcii (na mape su korigovany udaje) je to trosku menej, dajme tomu okolo 38-39....to sa uz zlozito rata.....

ok diky...ted se divam do jednoho katalogu na GT28RS a na 39 lbs se ani nedostane...znamena to ze to je na to auto malo??? nejspis neco delam blbe... :roll: :roll: :roll:

Re: Raddyho rady k vyberu turba

Napsal: 08.11.2005, 19:01
od blázen
klobouk dolů. díky tvým příspěvkum mi došel v tiskárně toner,... :lol:

btw.:chtělo by to mapu kompresora turba co mám já a doublejay, stěma delšíma lopatkama,vypadá že drží tlak oněco déle

Napsal: 08.11.2005, 21:42
od Kentoya
myslím si že mám taky delší lopaty prostě mám repas od michala, ještě jsem ho nenatočil takže nevím jak šlape, chtělo by to mapu od michala a vysvětlivky od raddyho a k tomu všemu nohu od cihliho a volant od piliho a su mistr světa :D :D

Napsal: 08.11.2005, 22:18
od Hynek
tady je ještě jedna adresa kde jsou compres mapy GT a jiný výrobci ...


http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html#garrett

Napsal: 09.11.2005, 00:02
od howado

Re: Raddyho rady k vyberu turba

Napsal: 09.11.2005, 07:58
od raddy
Gerox píše:
raddy píše:
Gerox píše:

inak dobry clanok...kolko zerie vzduchu moje auto pri 7500 pls? dik.
malo by to byt 41,7 lbs/min nekorigovanych, po teplotnej korekcii (na mape su korigovany udaje) je to trosku menej, dajme tomu okolo 38-39....to sa uz zlozito rata.....

ok diky...ted se divam do jednoho katalogu na GT28RS a na 39 lbs se ani nedostane...znamena to ze to je na to auto malo??? nejspis neco delam blbe... :roll: :roll: :roll:
ano, mas pravdu. je tu este ale jedna vec. v niektorych clankoch sa odporuca brat ako maximalny prietok prietok pri otackach max. krut. momentu......Ale moj nazor je ze je podstatny prietok pri max. otackach a tak sa to aj vacsinou uvadza pri navrhu kompresora.
GT28RS naozaj nepodporuje prietok do 40lbs/min korigovanych. dosledok bude ze asi neudrzi tlak...

Re: Raddyho rady k vyberu turba

Napsal: 09.11.2005, 08:01
od raddy
blázen píše:klobouk dolů. díky tvým příspěvkum mi došel v tiskárně toner,... :lol:

btw.:chtělo by to mapu kompresora turba co mám já a doublejay, stěma delšíma lopatkama,vypadá že drží tlak oněco déle
no je otazka ci sa robia vacsie trimy ako trim 60, co som vysvetlil v prispevku.....Drzi tlak dlhsie ako nizsie trimy, ale tiez nie v celych otackach. Co viem, tak ziadne T25 turbo nedokaze drzat tlak nad 1bar nad cca 4500-5000 ot.....
Ale spytajte sa Michala na specifikaciu kompresora, mozno nieco vyskumame :wink: