Stránka 2 z 2

Napsal: 25.11.2005, 10:50
od raddy
blázen píše:to je to zapojení zpět do sání? otázka je, jaká je teplota odfouknutého vzduchu
ano. teplota vzduchu je otazka, ale stale je medzi sanim a motorom medzichladic...

Napsal: 25.11.2005, 10:50
od blázen
to hynek ...to mě taky hned napadlo,když sem to napsal :lol: :lol:

Napsal: 25.11.2005, 10:54
od tamo
raddy píše: ak tym myslis recylkulacny BOV, tak ano, ten skutocne dokaze zmensit turbodieru po preradeni pri zachovani povodnej zmesi palivo/vzduch....
Ano to myslim. Takto to planujem niekedy, raz. :)

Napsal: 25.11.2005, 10:59
od Hynek
sposobis odpustenim uz nameraneho vzduchu prilis bohatu zmes a tym nizsi vykon po opatovnom otvoreni klapky?
to je jasný že bedeš mít po odpuštění vzduchu bohatou směs, kolik to ale udělá na výkonu, bude to pár procent ?

moje zkušenost z odstraněním BOVu neni moc kladná - viz. prasklá hřídelka na T3 při přeřazení, možná na to mělo i vliv něco jinýho, ale stalo se to při přeřazení kdy sem měl total utaženej BOV kterej neodfouk...

Napsal: 25.11.2005, 11:05
od raddy
Hynek píše:
sposobis odpustenim uz nameraneho vzduchu prilis bohatu zmes a tym nizsi vykon po opatovnom otvoreni klapky?
to je jasný že bedeš mít po odpuštění vzduchu bohatou směs, kolik to ale udělá na výkonu, bude to pár procent ?

moje zkušenost z odstraněním BOVu neni moc kladná - viz. prasklá hřídelka na T3 při přeřazení, možná na to mělo i vliv něco jinýho, ale stalo se to při přeřazení kdy sem měl total utaženej BOV kterej neodfouk...
problem bol niekde inde. ak ti praskla oska pri preradeni bez BOV, praskla by aj s nim. Ak je turbo v poriadku, oska nemoze prasknut....

Napsal: 25.11.2005, 11:18
od Martin_534
raddy píše:Ako dokazes zmensit/skratit turbodieru, ked pri preradeni vypustis vsetok natlakovany vzduch z trubiek a medzichladica, ktory tam musi turbo znova natlacit a takisto sposobis odpustenim uz nameraneho vzduchu prilis bohatu zmes a tym nizsi vykon po opatovnom otvoreni klapky?
To su dovody preco moj BOV uz nie je v mojom aute a ani tam uz nikdy zrejme nebude....
a i to může být důvod toho, že jsem tě na sprintu porazil :-)

správně nastavenej bov, by neměl vypustit všechen vzduch, ale jen tolik vzduchu aby se nevracel přez lopatky turba a tím ho nebrzdil, když zabrzdíš turbo, potřebuješ nějakou dobu, než ho výfukové plyny zase roztočí, ale když ho nezabrzdíš, tak hned po otevření klapky točí jako by si nepřeřadil a tím nepatrně získáš

ale jinak hlavní funkce bovu je ochrana turba, které tím prudkým bržděním trpí

Napsal: 25.11.2005, 11:23
od raddy
Martin_534 píše:
raddy píše:Ako dokazes zmensit/skratit turbodieru, ked pri preradeni vypustis vsetok natlakovany vzduch z trubiek a medzichladica, ktory tam musi turbo znova natlacit a takisto sposobis odpustenim uz nameraneho vzduchu prilis bohatu zmes a tym nizsi vykon po opatovnom otvoreni klapky?
To su dovody preco moj BOV uz nie je v mojom aute a ani tam uz nikdy zrejme nebude....
a i to může být důvod toho, že jsem tě na sprintu porazil :-)
urcite nie. po tej havarii v Kameni som mal rozbyti medzichladic, co si si nevsimol. Ked om ho chcel pred casom vycistit benzinom, tak z neho tieklo ako cez sito....
to bol len moj nazor, kazdy nech si pouziva BOV ako uzna za vhodne.

Napsal: 25.11.2005, 11:49
od raddy

Napsal: 25.11.2005, 12:43
od Caizi
A jaký z toho vyplývá závěr..mě se to nechce celé číst...díkes

Napsal: 25.11.2005, 17:46
od 935Baby
To co vsichni na SXOC.UK pisou je hezky moc hezky, ale bez dukazu je to k nicemu :)

Zkusil vubec nekdo nikdy sprint 0-400m se stejnym autem. Zkusit zajet 3 sprintiky s BOV a 3 sprintiky bez BOV a pak porovnat casy???????

Bez cisel me prijde ta debata takova neuplna :)

Napsal: 25.11.2005, 18:33
od Martin_534
935Baby píše:To co vsichni na SXOC.UK pisou je hezky moc hezky, ale bez dukazu je to k nicemu :)

Zkusil vubec nekdo nikdy sprint 0-400m se stejnym autem. Zkusit zajet 3 sprintiky s BOV a 3 sprintiky bez BOV a pak porovnat casy???????

Bez cisel me prijde ta debata takova neuplna :)
přesně tak, já sem příznivec bovu, protože proč by ho takový firmy jako hks vyráběli, kdyby byl nanic :-)

mojí zkušenost s bovem jsem psal už v jiné diskuzi o bovu, která se ubrala uplně stejným směrem :-)
bez bovu sem ondru nepředjel, s bovem uplně vpohodě :-)

Napsal: 25.11.2005, 23:10
od Kentoya
můj názor je,pro normální sportovnější jízdu, lepší dobře nastavenej bov jak žádnej, a když umíš kurevsky rychle řadit s nohou na mírně ubraným plynu, tak nepotřebuješ žádnej :D