Stránka 2 z 4

Napsal: 02.12.2005, 10:32
od sprinter
raddy píše:
Martin_534 píše:a možná, že by stálo za to, udělat i něco podobnýho i pro GT turba :angel7:
uz je to hotove ja pre GT turba, posielam:)
Jen tak mezi námi děvčaty.Máme chip na GT turba?Bez něj jsou totiž tyhle polemiky(ikdyž krásné) bohužel k ničemu.

Napsal: 02.12.2005, 10:38
od raddy
no a vcom je problem? ked bude treba cip, zozenie sa, to mi mozes verit. Alebo sa zlozia aspon 2-3 ludia na namapovanie.....

Napsal: 02.12.2005, 10:43
od Martin_534
no howado má čip na GT28R, ale jaksi se mu ho podařilo smazat, tak řeší jestli by mu ho neposlali znova :-)

jinak si osobně myslim, že by mělo stačit použít stage3 a buď případně nechat doladit od raddyho nebo doladit piggyback fuel coputerem - něco jako apexi safc

Napsal: 02.12.2005, 10:54
od sprinter
raddy píše:Alebo sa zlozia aspon 2-3 ludia na namapovanie.....
A to je ten problém.Nevěřím českým firmám,že to někdo umí.Možná že doba pokročila a já se mýlím,ale z dřívějška mají u mě nálepku neseriózních individuí,která se snaží z lidí jen tahat peníze.Od známého který ladil motory v závodním teamu vím,že většina z nich neumí naladit ani Octávku,a to je nejrozšířenější auto domácí provenience.Jak jim mám potom svěřit svého miláška?To raděj zůstanu u osvědčené T3-jky a vyskoušeného chipu od tebe.

Napsal: 02.12.2005, 10:57
od sprinter
Martin_534 píše:no howado má čip na GT28R, ale jaksi se mu ho podařilo smazat, tak řeší jestli by mu ho neposlali znova :-)

jinak si osobně myslim, že by mělo stačit použít stage3 a buď případně nechat doladit od raddyho nebo doladit piggyback fuel coputerem - něco jako apexi safc
Asi bych viděl cestu tímto směrem.To je alespoň vyskoušené.

Napsal: 02.12.2005, 11:04
od sprinter
Jinak chci ještě říci,že pracujeme s Ondrou na kuličkových ložiscích do T3.Teď zrovna je to ve fázi "Ondra shání ložiska".Pokud to bude fungovat tak to asi bude chtít drobnou ůpravu chipu v nižších ot.Co vy na to pane raddy?

Napsal: 02.12.2005, 11:58
od Martin_534
raddy píše:uz je to hotove ja pre GT turba, posielam:)
stále nic nedorazilo

Napsal: 02.12.2005, 12:43
od raddy
Martin_534 píše:
raddy píše:uz je to hotove ja pre GT turba, posielam:)
stále nic nedorazilo
uz som ti to poslal

Napsal: 02.12.2005, 14:09
od raddy
sprinter píše:Jinak chci ještě říci,že pracujeme s Ondrou na kuličkových ložiscích do T3.Teď zrovna je to ve fázi "Ondra shání ložiska".Pokud to bude fungovat tak to asi bude chtít drobnou ůpravu chipu v nižších ot.Co vy na to pane raddy?
je dost dobre mozne, ze uprava nebude potrebna, to sa ale uvidi az to bude fungovat. Kazdopadne bude vhody vystup AFR/otacky z brzdy na zakladnu upravu, ak bude potrebna.

Napsal: 02.12.2005, 14:16
od raddy
Martin_534 píše:no howado má čip na GT28R, ale jaksi se mu ho podařilo smazat, tak řeší jestli by mu ho neposlali znova :-)

jinak si osobně myslim, že by mělo stačit použít stage3 a buď případně nechat doladit od raddyho nebo doladit piggyback fuel coputerem - něco jako apexi safc
ten cip od hoshamu je dost dobry, myslim ze by v pohode fungoval na viacerych GT28R kompresoroch. Ono to doladenie nie je az take jednoduche, ale vsetko sa da,ked sa chce.
Bolo by uzasne, keby niekto vedel spravit jednoduche logovanie vystupneho napatia z AFM voci otackam, to by hoooodne pomohlo pri doladeni cipu. Keby sme mali toto, vedel by som teoreticky upravit mapu pre akekolvek turbo.... [-o<

Napsal: 02.12.2005, 14:32
od Martin_534
raddy píše:ten cip od hoshamu je dost dobry, myslim ze by v pohode fungoval na viacerych GT28R kompresoroch. Ono to doladenie nie je az take jednoduche, ale vsetko sa da,ked sa chce.
Bolo by uzasne, keby niekto vedel spravit jednoduche logovanie vystupneho napatia z AFM voci otackam, to by hoooodne pomohlo pri doladeni cipu. Keby sme mali toto, vedel by som teoreticky upravit mapu pre akekolvek turbo.... [-o<
no já mám možnost si půjčit wideband lambdu s datalogerem, což by bylo asi lepší :)
pak už stačí jenom netebook (mám) a flešovačku na bios a přísluišnej sw (máš) a nějaký dlouhý letiště - ideálně asi mimoň, protože to je rovinka cca 5km, kde se dá vpohodě jet přez 260tahometrově :-)
a můžeme ladit 8)

Napsal: 02.12.2005, 14:37
od raddy
Martin_534 píše:
raddy píše:ten cip od hoshamu je dost dobry, myslim ze by v pohode fungoval na viacerych GT28R kompresoroch. Ono to doladenie nie je az take jednoduche, ale vsetko sa da,ked sa chce.
Bolo by uzasne, keby niekto vedel spravit jednoduche logovanie vystupneho napatia z AFM voci otackam, to by hoooodne pomohlo pri doladeni cipu. Keby sme mali toto, vedel by som teoreticky upravit mapu pre akekolvek turbo.... [-o<
no já mám možnost si půjčit wideband lambdu s datalogerem, což by bylo asi lepší :)
pak už stačí jenom netebook (mám) a flešovačku na bios a přísluišnej sw (máš) a nějaký dlouhý letiště - ideálně asi mimoň, protože to je rovinka cca 5km, kde se dá vpohodě jet přez 260tahometrově :-)
a můžeme ladit 8)
v kazdom pripade potrebujes logovat vystup AFM voci otackam....dalej sirokopasmovu lambdu s logovanim voci otackam....
lepsie sa to robi na brzde, pretoze vo vysokych rychlostiach je dost velky vplyv odporu vzduchu, neviem ako to vsetko na seba vplyva....

Napsal: 02.12.2005, 14:40
od Martin_534
takže mapy:
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Obrázek

Napsal: 02.12.2005, 14:45
od Martin_534
raddy píše:v kazdom pripade potrebujes logovat vystup AFM voci otackam....dalej sirokopasmovu lambdu s logovanim voci otackam....
lepsie sa to robi na brzde, pretoze vo vysokych rychlostiach je dost velky vplyv odporu vzduchu, neviem ako to vsetko na seba vplyva....
proč je potřeba logovat i seriovou lambdu?
a nebude lepší to ladit na letišti, pravě pro ten odpor vzduchu? přeci jenom potom budem jezdit venku a né po garáži :-)

Napsal: 02.12.2005, 15:06
od raddy
nie seriovu lambdu, ale vystup AFM voci otackam. Vystup z AFM po prepocte uda miesto v mape, nezabudaj ze mapa je trojrozmerna, potrebujes identifikovat osu otacok a osu zataze. No a osu zataze dostanes prepoctom vystupneho napatie z AFM....