Raddyho rady k vyberu turba, 3. cast

jak na to :-)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

proto jak pravím já, koupit za pár šupů,
odzkoušet
odstavit
složit 100 litrů
všecko překopat
všecko složit
všecko zkontrolovat
(a když to nepojede tak znova)
a máš supr auto za málo hrušek
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jo rady jelikož se v tom asi tady vyznáš nejlíp tak pro nás ostatní jestli by jsi mohl pls zkusit rozepsat ty turba asi takto (pouze vhodné kusy)
výkon cca200 ps --- turbo takový a makový ---- zabírá od do
výkon cca225 ps --- turbo takový a makový ---- zabírá od do
a můžeš sem i napsat ekvivalenty z jiných aut a dej to klidně do návodů
a pls jestli víš kde se dají sehnat náhradní díly jako ložiska do turba atd (vím že repase není sranda) tak mi napiš kde dík
krosmen
user
Příspěvky: 39
Registrován: 10.06.2005, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen »

sakra je to moc informací.....budu muset pokud se tim budu chtít zabejvat koupit nový turbo,jeli¨kož bych chtěl jít i s výkonem potom nahoru cca 300-350ps,kam mě pustí serivá řj....
Jaký turbo na motor 2.0.Budu si to tady muset celý pořádně pročíst a třeba na to přijdu sám..... :oops:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

pokud budeš mít seriovou ŘJ tak o zvyšování výkonu ani neuvažuj
krosmen
user
Příspěvky: 39
Registrován: 10.06.2005, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen »

Chtěl sem vždy to co mě bude limitovat v tom jít s výkonem nahoru vyřešit....Ale na to musim celej motor dát do perfektního stavu a nový větší turbo....Ale nejradši bych koupil s13..... :cry:
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

s13 je jasná volba :wink:
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Dotaz na raddyho

Příspěvek od Brblak »

Prosil bych o malou radu.
Rád bych si pořídil turbo tak na 350 koníků.
Přemýšlím o GT2871Rku s turbínou 53,8mm/76trim . 64 A/R a kompresorem 71mm/56trim .60A/R
+ 550cc vstřiky + novou silnější pumpu a regulátor + Z32 AFM.
Eventuelně vačky 256ky.
Ale podle těch obrázků map z článku a výběru turba to vypadá, že se mi to bude dusit (Křivka průtoku u GT2871R zasahovala za surge limit).
Nikde jsem zatím nečetl nic o fungování/nefungování na CA18DET,
přestože tohle turbo na fórech hodně chválí.

Díky moc za pomoc
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

taky je to můj faforit, takže bych ho určitě zkusil, v nejhoršim koupíš výfukovej šnek s větším A/R, čimž by se to mělo eliminovat
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Presne ako pise MARTIN, riesi sa to vacsim AR vyfukovej turbiny za cenu neskorsieho nabehu turba.
Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak »

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

GT25R

Příspěvek od tamo »

Ahojte,

Chcel by som na CA18DET nahodit GT25R A/R .80 60 trim, A/R .64 62 trim
http://www.rbracing-rsr.com/turbo/Turbo ... mpress.gif
http://www.rbracing-rsr.com/turbo/Turbo ... urbine.gif

S akym cipom je mozne kombinovat toto turbo?
V akych otackach zacne zaberat?
Je toto turbo zhodne s turbom ktore sa montovala do 180SX SR20DET tam sa pouzila T25R s tymi istymi parametrami, len asi nema gulickove lozisko.

Niekde som cital ze gulickove turba sa nedaju repasovat je to pravda?

Dakujem za odpovede :)
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Ahoj
Podla vsetkeho ide o toto turbo, GT2554R:

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm

toto turbo nie je prilis vhodne pre tvoju aplikaciu, za tie peniaze to rozhodne nestoji a hlavne nie je pre toto turbo k dispozicii ziadny cip. Je mozne ze by to fungovalo dobre so stage2 cipom. Nabeh by mal byt v podstate rovnaky ako ma seriove turbo.

Ked sa rozhodnes kupit nove GT turbo, tak odporucam GT2860R, je to gulickova obdobe s14 T28, stage2 cip je robeny priamo pre toto tubo.

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 7160_5.htm

Vsetky turba sa daju repasovat, v najhorsom vymenou celeho stredu, co je skor pripad gulickovych turb, je to vsak repas takmer za cenu noveho turba.
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

V com vidis nevhodnost toho turba, myslel si tym ze sa dosiahnut iba o nieco vyssii vykon ako s origi T25? Alebo podla mapy je nedostatocne mozstvo vzduchu? Oproti GT28R je tam dost velky rozdiel v rozsahu mapy.

Ja som na nete nasiel par aplikacii kde toto turbo pouzili na nasom motore, ale nic viacej :( teda zatial stale hladam
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

nevhodnost vydim v tom, ze das kopu penazi ze turbo, ktore je len o trochu lepsie ako seriove. za tie iste peniaze kupis ovela vhodnejsie GT2860R, ktore je navyse aj s podporou cipu.
Odpovědět