Stránka 2 z 3

Napsal: 02.01.2006, 12:22
od blázen
No to je fakt síla,.. ale asi nejsme jediní blbečkové :lol: ,věděl sem,že je to magor, už podle obsahu toho co psal Street.racerovi,ale ještě to uveřejnit pro ostatní, to je fakt nářez,.. Omlouvám se všem blondýnkám,které sem kdy urazil,...existujou ještě blbější a najivnější individua :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 02.01.2006, 12:44
od sprinter
Kluci navrhuju tohle téma úplně ignorovat a nebavit se o něm.Představte si že ty sračky se rozjedou i tady.Úplně se mi zvedá žaludek a je mi na zvracení.

Napsal: 02.01.2006, 13:12
od raddy
len kopie z reakcii na ten ICQ rozhovor:

mashina: Ten rozhovou po ICQ má jako znamenat co? Nějaká nová móda vyjadřování nebo co?

To tady nechápe nikdo, ale hlavně že je mashina spokojenej, asi dávaj v Bohnicích na svátky propustku domů

Bohužel vás nepoteším....stále kvoká, stále kvoká....

Pozor, bude pecka:
mashina:
me bude vklidu stacit, kdyz tady ten rozhovor nekde zustane. Kazdej si muze udelat svuj obrazek a kazdej se muze projevit jak se mu zrovna chce. Nebo ne?

street racer:
mashina: A myslis si, ze je v poradku to udelat bez meho souhlasu?

mashina:
jo

street racer:
mashina: V tom případě jsi nemorální buran.

mashina:
a ty jsi stereofonni integrator

Tak to hovori za vsetko......snad som este v zivote necital tak stupidnu debatu :roll:

Napsal: 02.01.2006, 17:51
od Gerox
mikyc píše:sprinter: sr20de v zakladu s origo pistama neco pres 300hp. seen it done
tohle mne zajima...slo by vice info? dik. 8)

Napsal: 02.01.2006, 22:38
od raddy
Gerox píše:
mikyc píše:sprinter: sr20de v zakladu s origo pistama neco pres 300hp. seen it done
tohle mne zajima...slo by vice info? dik. 8)
no co uz o tom viac...2l atmo motor kludne moze zniest 300k pri zachovani spravneho managementu paliva a pridanim turba. Kvoli svojej vyssej kompresii staci pomerne nizky tlak turba a je to.....Kvalitny cip tuning to urcite zvladne, verim tomu....
Fakt staci ist na tie fora co tu boli spomenute, je tam viacero hotovych aplikacii.....

Napsal: 03.01.2006, 09:42
od Gerox
hmm...a to vsetko seriove vnitrky? NA motor v pohode znesie 300+? ako dlho? 8)

Napsal: 03.01.2006, 10:57
od raddy
Gerox píše:hmm...a to vsetko seriove vnitrky? NA motor v pohode znesie 300+? ako dlho? 8)
napisal som pri zachovani spravneho pal. managementu...to znamena ze tak velke vstreky ako budu potrebne.....
NA motor ma vacsinou rovnake diely (z pevnostneho hladiska, SR20D a 20DET maju rovnake ojnice, klukovku, blok atd) z pevnostneho hladiska ako preplnane verzie. 2l NA motory sa preplnenim bezne dostavaju na 300+k, na nete je vela hotovych aplikacii a vykon vychadza prave takyto.
Vyssia kompresia NA motorov poskytuje vyhodu vyssieho vykonu, ale je narocnejsia na spravne nastavenie dodavky paliva a predzapalu ako nizkokompresne turbo motory. Kompresia 8.5:1 na turbo motore sa da povazovat za pomerne dost konzervativnu, pri spravnom naladeni sa robia preplnane motory s kompresiou 10:1. Vyssia kompresia poskytuje lepsi vykon v nizkych otackach, vyssi vykon pri nizsom tlaku turba. Niektore NA motory su priam idealne ne prestavbu na preplnane pri zachovani seriovych vnuturnosti (snad okrem piestov-kovane, upravena kompresia)

Napsal: 03.01.2006, 11:05
od Gerox
hmm..rozumiem...diky...

Napsal: 03.01.2006, 20:58
od street.racer
raddy píše:
Gerox píše:hmm...a to vsetko seriove vnitrky? NA motor v pohode znesie 300+? ako dlho? 8)
napisal som pri zachovani spravneho pal. managementu...to znamena ze tak velke vstreky ako budu potrebne.....
NA motor ma vacsinou rovnake diely (z pevnostneho hladiska, SR20D a 20DET maju rovnake ojnice, klukovku, blok atd) z pevnostneho hladiska ako preplnane verzie. 2l NA motory sa preplnenim bezne dostavaju na 300+k, na nete je vela hotovych aplikacii a vykon vychadza prave takyto.
Vyssia kompresia NA motorov poskytuje vyhodu vyssieho vykonu, ale je narocnejsia na spravne nastavenie dodavky paliva a predzapalu ako nizkokompresne turbo motory. Kompresia 8.5:1 na turbo motore sa da povazovat za pomerne dost konzervativnu, pri spravnom naladeni sa robia preplnane motory s kompresiou 10:1. Vyssia kompresia poskytuje lepsi vykon v nizkych otackach, vyssi vykon pri nizsom tlaku turba. Niektore NA motory su priam idealne ne prestavbu na preplnane pri zachovani seriovych vnuturnosti (snad okrem piestov-kovane, upravena kompresia)
Trosku se pletes, SR20DE a SR20DET ma minimalne zcela jine pisty i ojnice. Nahore jsou pisty z NA, dole z turba.
Obrázek

Napsal: 03.01.2006, 21:57
od Martin_534
ty ojnice mi přijdou skoro stejný :lol:

Napsal: 04.01.2006, 02:14
od street.racer
Martin_534 píše:ty ojnice mi přijdou skoro stejný :lol:
Podivej se na sirku horni a dolni ojnice, je tam opravdu veliky rozdil

Napsal: 04.01.2006, 08:52
od Martin_534
ok, už mlčim, myslel sem, že je to úhlem focení, ale asi ne 8)

Napsal: 04.01.2006, 09:54
od blázen
akorát se spletl v popisu obrázku, napsal písty místo ojnice,ale to ten problem neřeši

Napsal: 04.01.2006, 10:35
od raddy
pre porovnanie:
ojnice z 1.8l motora ca18det su odskusane do vykonu okolo 400k (viac ako 100% oproti seriovemu vykonu)
myslim ze tie z sr20de kludne vydrzia 300k....ale treba sa pozriet na fora kde sa tymto zaoberaju, mozeme len spekulovat.

Napsal: 04.01.2006, 10:47
od blázen
když už sme u toho a co vydržej pisty na CA18DET?